![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn dan de nadelen voor Jan Vlaming eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() dat de hetze nog groter zal worden en de linksen de vuile oorlog nog verder zullen opdrijven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ofwel krijgen we dan eindelijk goed bestuur, ofwel wordt het VB -bij slecht bestuur- gedecimeerd bij volgende verkiezingen (en staan we dus terug sterker tav de Walen).
Geen nadelen dus voor Jan met de pet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Worst case scenario.
Dat de VB'ers die nu aan de vetpotten kunnen alle kansen uit het verleden gaan inhalen, en dus heel hard gaan Graaien. Zonder een degelijk bestuur ertegenover te zetten. Soort van PS in het Kwadraat dus. Best case scenario. Dat alle andere partijen het voorbeeld krijgen hoe een goed bestuur zonder potgraaierij moet. En dat ze het nog gaan volgen ook. Ik gok op 1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat er geen alternatief meer zal zijn die zijn handen nog nooit vuil gemaakt heeft...
Ik ben er van overtuigd dat het succes van het Vlaams Belang ligt in het feit dat ze nog nooit deelgenomen hebben aan de macht, een maagdelijkheid die ze met Agalev deelden tot 1999. De vuurproef van het bestuur hebben ze nog nooit doormaakt. Zeker omdat al die corrupte (SP.A, VLD, CD&V) en incompetente partijen (Groen!) allemaal tegen VB gekant zijn. Als "de slechten" zeggen dat de andere "slecht" is, dan heeft dat een averechts effect. Persoonlijk weet ik niet of het VB goed zal besturen of niet en niemand weet dat. The proof of the pudding is eating it...
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik trek mij geen binnenlandse politiek aan ,maar van mij mag het belang in Antwerpen winnen om den vanuit mijn luie zetel te volgen.
Laatst gewijzigd door Kaffer : 7 oktober 2006 om 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens, "verpletterd winnen" is een tamelijke contradictie, me dunkt. Moest het nu verpletter"en"d zijn, dan kon er over gepraat worden.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hypotetische vraagstelling vlak voor de verkiezingen, moest duidelijk zijn. Maar natuurlijk heb jij ook gelijk. Goed gezien overigens. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() In het slechtste geval komen alle negatieve veronderstellingen van de tegenstanders uit, dat zou een hele brok zijn.
Voornaamste probleem dat ik zie opduiken is dan het verlies aan vrijheid die nu nog redelijk groot is. Er zou kunnen geregeerd worden met volmachten (parlement buiten spel - hetgeen al eens eerder is gebeurd) of nog erger (afschaffing democratie). Geen vrije meningsuiting meer. Politiestaat. Nu, als ik moet kiezen verkies ik dit boven een islamstaat. Dat lijkt me wel het allerslechtste. Als het vb het houdt bij hetgeen ze de laatste tijd verklaren, lijken de voordelen voor de gewone man me groter dan de nadelen. Voor de crapuulmannen en criminelen ziet het er wel iets minder goed uit dan. Op zich lijkt me dat geen probleem te zijn omdat ik ook wel vind dat daar wat strenger mag tegen opgetreden worden. Besluit: helemaal gerust ben ik er niet in, ergens hoop ik dat de pc partijen eindelijk het licht mogen zien en dat ze zelf doen wat moet gedaan worden. Alleen vrees ik hier wel een beetje voor gezien de hardleersheid die ze in het verleden hebben tentoongespreid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat van die flitspalen zouden m.i. wel eens VB'ers kunnen geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij zijn uitgesproken niet welkom bij het Vlaams Belang. Het VMO wil ik nog onder extreem rechts rekenen maar dat is al lang verleden tijd. Al van voor dat het Vlaams Blok onstond, meen ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Flitspalen vernielen is onze maatschappelijk plicht imo! Dat soort geweld catalogeer ik als goed geweld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het niet met je eens, maar ik begrijp je wel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel... misschien dachten ze daar niet aan... ![]() Laatst gewijzigd door Paulus : 7 oktober 2006 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
mischien interesant als iemand hierover wil discuseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Het Vlaams Belang distanciëert zich van dergelijke mensen.
Wat zou je er van denken moest er morgen in de krant staan: Vlaams Belangers als afgevaardigden bij het ABVV Dat is net hetzelfde. Snappie? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 oktober 2006 om 13:00. |
![]() |
![]() |