![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Welke partij krijgt je stem? | |||
Agalev |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,55% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,55% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
8 | 18,18% |
SPa-SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,64% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,27% |
Vlaams Blok |
![]() ![]() ![]() |
15 | 34,09% |
Lib. Appel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,27% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
4 | 9,09% |
Resist |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,27% |
ander links |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,27% |
ander rechts |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ander |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,82% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Stel je voor dat het vandaag verkiezingen zijn. Op wie stem je? Waarom je voor die of die partij stemt laat mij koud. Ben gewoon benieuwd welke partijen hier vertegenwoordigd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou voor mijn eigen stemmen. Moar mijn partij is nog niet opgericht.
Ne naam heb ik al. Tegen Draads. En de lading dekt de vlag. Ik ben tegen alles waar een ander voor is. En ik ben voor alles waar een ander tegen is. Mijn probleem is dat de mensen die het met mij eens zijn ook tegendraadse mensen zijn en die willen dus uit tegendradigheid geen lid worden van mijn partij. Gewoon om tegendraads te zijn. Zo gaat het dus niet lukken. Maar ik ga voort met mijn eenmansinitiatief. De toekomst is tegendraads. Wat trouwens de slagzin van mijn partij zal worden.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik heb het nogal op slaan voorzien vandaag denk ik , in alle mogelijke varianten.
Ge zult zien, mijn slagzin zal trouwens inslaan als een slag van Mohammed Ali in zijn glorierijke dagen. Ik weet alleen niet wie de slag zal opvangen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als niemand lid wil worden van uw partij, is het dan tegendraads om wél lid te worden? écht iets voor mij zie! ![]() Maar dan mag je geen tegendraadse mens zijn zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil alvast lidgeld betalen (eigenlijk wil ik dat uit tegendradigheid) aan onze tegendradigaard, maar hij zal dat alvast verwerpen -tegendraads als hij is. Nu komt het interessante; ik vind dat leden zeker geen geld mogen ontvangen van hun partij ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Paulus aangezien mijn partij tegendraads is betaalt de partij het lidgeld aan de leden.
Aanvragen voor gratis lidmaatschap kan via mijn persoonlijke berichten. U krijgt gegarandeerd geen antwoord. Men zal mij nooit kunnen verwijten een populist te zijn. Enkele van mijn programmapunten : Afschaffen van gratis openbaar vervoer. De prijs van het openbaar vervoer zal op 10 euro per rit worden gebracht ongeacht de afstand. Belastingen van 75 % op alle inkomens Afschaffen van elke vorm van sociale zekerheid. Afschaffen van pensioenen. Iedereen terug aan het werk. Algemene verplichting voor alle winkels en bedrijven om 24u/24u open te zijn. Waardoor iedereen aan het werk zal zijn. Wie dan nog niet werkt wordt in de eerstvolgende space shuttle gestoken en mag voor mijn part ontploffen ergens boven Texas. Stem Tegen Draads ! Alle gekheid aan de macht ! TD - vroeger uw avondje uit, nu uw politieke partij. PS : gelieve dit niet al te serieus te nemen. Doe ik ook niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vlaams blok en NVA staan aan kop op dit moment. Eens benieuwd hoe het verder gaat want de 20 uitgebrachte stemmen zijn nog niet relevant genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ge had de TD er moeten bijzetten. Ons 1 lid zou ook al gestemd hebben.
Maar als echte tegendradigaard zou hij toch op een andere partij stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, sorry voor de TD-ers. En ook de LSP-ers ben ik vergeten. En waarschijnlijk nog wel wat partijtjes. Maar die kunnen zich dan onder 'ander' zeten hé. En de TD-ers passen toch niet in een hokje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *domme opmerking*
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarschijnlijk nog wel wat partijtjes. Maar die kunnen zich dan onder 'ander' zeten hé. Domme opmerking, inderdaad. Hoe kun je nu een belangrijke partij zoals de BUB gewoon onder 'andere' klasseren en niet onder haar overbekende naam. ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patriot kan misschien best de subsidies van Steenuil afpakken.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was maar een Knuppels grapje, Patriot.
![]()
![]() |
#20 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |