![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daarnet op de radio: seniorennet werd aangeklaagd en veroordeeld omdat de gebruikers ervan elkaar links naar sites waar je illegaal muziek kunt downloaden doormailen via de seniorennet site.
Ik wist niet dat dat al voldoende grond was voor vervolging. Waar gaan we naartoe, als je sites al veroordeeld omdat gebruikers zo'n links plaatsen? Is dit het einde van "interactieve" sites binnen .be?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Straks worden ze vervolgd omdat ze de Story aan elkaar uitlenen....
De senioren, niet te vertrouwen die bende.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag mij af of dit effecten zal hebben op andere sites waar gebruikers kunnen bijdrages posten (en eventueel dus ook links naar illegale content). Ik hoop dat het IFPI niet meteen naar de rechtbank is gestapt, bij het ontdekken van dergelijke links, maar dat ze de sitebeheerders eerst zelf heeft aangesproken. Ik vraag me ook af welke oplossing het IFPI voor ogen heeft, behalve het sluiten van de mailinglists?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Dan kunnen ze ineens elk systeem afsluiten dat het toelaat dat de gebruikers multiplayer notepad spelen.
Fora, MSN, IRC,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() E-mails??? Maar dat heeft dan toch niets meer met de site zelf te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ouwe rakkers.
Opsluiten nu, wel 100 jaar minstens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap er ook niks van eigenlijk. Misschien dat het IFPI de hele zaak eens moet verduidelijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Het IFPI is trouwen gewoon maar een vereniging van particulieren, die hebben geen enkele rechtsbevoegdheid. Die hebben dus helemaal niet te neuzen in andermans e-mails. Volgens mij is dat trouwens zwaar strafbaar, schending van het briefgeheim en zo van die dingen.
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Waarom zou seniorennet wel mogen wat kazaa niet mag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik denk niet dat seniorennet als hoofdbedoeling het uitwisselen van muziekbestanden heeft. Politcs.be is dan trouwens ook schuldig, zie maar naar al die links naar youtube.
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Waarmee ik trouwens *niemand* oproep om een klacht in te dienen bij het IFPI.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Politics.be linkt enkel door naar youtube. Rechtszaken dienen dus uitgevochten te worden met youtube.
Het is pas als je de infrastructuur zoals email van politics.be zou gaan gebruiken om die filmpjes en mp3 bestanden naar elkaar te versturen dat er een crimineel feit plaats vindt |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Of kom je altijd met dergelijk boeiende onderwerpen uit de hoek, hahaha. Laatst gewijzigd door debbie : 5 oktober 2006 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan mij inbeelden dat het jou niks kan schelen wat de rechterlijke macht beslist op vlak van internet en het opzetten van websites waar gebruikers content kunnen aanbrengen (posts, zoals die van u hierboven), maar dat wil nog niet zeggen dat het niet van maatschappelijk belang is.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie zijn de aanklagers ?
De artiesten van 0110 voor verdraagzaamheid ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het IFPI, wat die precies met die artiesten te maken hebben weet ik niet, en of ze zomaar mogen oordelen over muziek die niet door artiesten die lid zouden zijn van IFPI kunnen oordelen weet ik ook niet.
![]() |
![]() |