![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DEN HAAG - Een Nederlandse militair heeft zichzelf op Kamp Holland in Uruzgan van het leven beroofd met zijn dienstwapen. De man, een sergeant, is woensdagochtend dood aangetroffen door collega's.
Het ministerie van Defensie heeft dat woensdag gemeld. Zijn familie is inmiddels ingelicht. De Koninklijke Marechaussee doet onderzoek naar de dood van de man, maar alles wijst erop dat het om zelfdoding gaat. einde citaat Waarschijnlijk niet opgewassen tegen de stress van het doden.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amerikaanse militairen moeten zich oefenen in het doden door andere te schieten op schietschijven met een foto van zichzelf op. Ziekelijk...
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mannetje toch. Zonder militairen zat jij hier met je slappe reet niet achter je computertje. Onze samenleving, beschaving en welvaart is voor een niet te onderschatten deel opgebouwd door militaire overwinningen. Als ik jou met een Amerikaan in een kamertje zet voor 3 weken zonder eten en ik smijt daarna een boterham binnen, dan is de kans groot dat ook jij gaat moorden. Het zit in de mens. Leg je daar toch bij neer. Ik praat hier overigens niet alle oorlogen goed, ter verduidelijking. Maar een beetje respect voor de mensen die hun leven wagen for your ass. Aub
Laatst gewijzigd door MARE : 11 oktober 2006 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Het spreekt voor zich dat moorden een tegennatuurlijke daad is wat grote depressies met zich teweeg kan brengen. Daarom dat militairen psychologische spelletjes spelen om hun manier van denken te laten omslaan.
Vanavond op canvas: full metal jacket!(prachtige film) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De bruine horde? Man je taalgebruik staat op een duidelijk laag niveau. Je mag best iemand verwijten hoor, maar doe het dan lieft op een manier die u ook niet makkelijk kan verweten worden. Komt geloofwaardiger over. Cheers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je met "bruine horde"?
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Indien er oorlog uitbreekt waar de belangen van Europa op het spel staan doe ik dat gegarandeerd. Vergeef me als ik niet ganse dagen in een kazerne wil zitten wegkwijnen. Een geweer hanteren is snel geleerd. Voorts vecht ik als individu regelmatig, dus je kan wel zeggen dat ik mezelf mano militari verdedig. Nogmaals: ik praat niet alle oorlogen goed. Jij refereert ongetwijfeld naar de oorlog van Bush in Irak. Daar ga ik ook niet mee akkoord. Maar waren de Sovjets, de Duitsers of de Japanezen dan beter? Jij kiest de kant van de underdog, maar wat zouden de Irakezen doen denk je moesten zij over dezelfde macht beschikken als de VS? Net hetzelfde. Dat heeft de status-quo in deze wereld tot stand gebracht. Voorts denk ik niet dat je mijn tekst goed gelezen hebt. Counter-argumenten misschien? Als Karel Martel liever patatten was blijven schillen in zijne veranda, dan was heel Europa nu misschien islamitisch. Als Amerika er niet was om borg te staan voor het zwakke broertje Europa, dan was jij al lang van achter je computer geknald. Kon je ganse dagen slavenarbeid verrichten. De mooiste dood is de dood in de strijd. Verwelk jij maar in je nest, slappeling.
Laatst gewijzigd door MARE : 11 oktober 2006 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Ik dacht dat het VB daar juist voor was, die bruine horde in Uruzgan. Of toch tenminste dat ze daar blijven...
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dus de oorlog tegen het nazisme was enkel en alleen om de zakken te vullen van psychopaten? Had men Hitler gewoon z'n gangetje laten gaan, dan was er nooit geen oorlog geweest in the first place. 't Is maar hoe je het bekijkt. Oorlog zit in de mens. Als praten nutteloos blijkt en de rede zoekt raakt, dan begint de strijd. Twee hongerige aapmensen vechten voor een stukje vlees. Is het nu zo moeilijk te begrijpen? Je kan wel zeggen dat VS oorlog voert in Irak om eigen zakken te vullen, maar jan met de pet pikt daar ook graantje van mee hoor. Dacht je dat de controle over de olie-rijkdom in de wereld de Amerikaanse economie windeieren legt? Uw levensstandaard en welvaart is daar ook aan gekoppeld. Daarenboven maakt u deel uit van de machine. Of koopt u nooit producten van multinationale ondernemingen terwijl u heel goed weet dat het net zij zijn die Bush achter de schermen hebben aangezet tot oorlog. Doet u moeite om dat te laten? Indien niet, hou dan je bek en drink nog een cola.
Laatst gewijzigd door MARE : 11 oktober 2006 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Omdat het de BEDOELING was dat er een oorlog kwam! Citaat:
Citaat:
Maar we krijgen de illusie dat men niet wil praten Pin d'Ar Citaat:
Pin d"r |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het beetje galgenhumor dat ik er heb proberen tussengooien is klaarblijkelijk aan de aandacht ontsnapt. no problem man...
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ook maar ook om agenda door te drukken: dus gaat niet enkel om zakken vullen; we zijn al een stap verder. Hitler is gefinancieerd door Bush-familie: heb ik nog nooit iets over vernomen, maar kan zijn. Vraag me wel af waarom de leider van het rijkste land ter wereld toen financiering nodig had. Paranoia complot-theorie. Zonder die vermeende donaties was er dus nooit oorlog geweest? Verdrag van Versailles, jodenhaat en persoon van Hitler hadden daar dus niets mee te maken? Zeg eens eerlijk wie wil oorlog: ik zei je net dat ik de strijd verkies om mijn belangen te verdedigen. Dan verwelkom ik de oorlog. Zo dacht Lenin er ook over en menig ander staatshoofd. U gelooft dat praten alles oplost. Probeer maar eens te praten in een wereld met 50 miljard inwoners. Dat komt er immers aan. Alle natuurlijke rijkdommen komen onder druk te staan en de aarde zal sterk vervuild raken. Olie en gas. Maar ook bv. water en landbouwgrond. U gelooft in praten? In appeasement zeg maar. Dat geloofde Chamberlain ook toen hij van het vliegtuig stapte en trots stond te zwaaien met zijn vredesverdrag dat hij had afgesloten met Hitler. Sorry voorts voor mijn driftige belediging. Was mij ontgaan. Ik respecteer uw mening. Maar zolang er mensen rondlopen zoals mij, blijft er oorlog. Duidelijk? Laatst gewijzigd door MARE : 11 oktober 2006 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Wij zijn "pawns in the game", en jij laat je vangen door die partijdigheid die ze voor ons opzetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zolang mensen bereid zijn ter strijde te trekken, zullen er oorlogen blijven, en niet om de redenen die U noemt U kunt zich verder informeren op de NWO thread maar wat dacht U bv van het volgende: VOOr de WOII zit duitsland in een dikke economische crises, en er is dus bijna geen geld. Dan begint de oorlog en opeens is er geld om oorlog te voeren. Dit geld is uit Amerika doorgesluisd om via het bedrijf I.G. Farben. Zoals gezegd, meer staat op de NWO thread Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
What are you doing to my beloved corps, Private Pyne, ! i didn't know they stacked shit that high Private Pyne... Ja die private Pyne moest ook wel tegen een stootje kunnen ... Wist je dat die drill instructor, overigens, een echte was, die eerst gebruikt werd om advies te geven aan de acteurs, maar niemand kon het doen zoals hij het deed, dus, werd m een van de sterren van de film... Persoonlijk vind ik het eerste deel in het opleidingskamp het best, deel twee in Vietnam is ook wel nie slecht natuurlijk, ... |
|
![]() |
![]() |