![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De film van Al Goore over de gevolgen van de opwarming van de aarde.
Politici van vooral het VB hebben ongelijk. Heel wat medewerkers van Bush hebben hun mening herzien en geven de milieuorganisaties en wetenschappers gelijk. Schwarzeneger heeft zijn Hummer al verkocht. Bush zelf heeft ook al ingebonden. Zei het dan in mindere maten en relativeert de invloeden van de mens op het klimaat. Het VB heeft altijd, ook op dit gebied, de regering Bush gelijk gegeven. Dus alweer een nederlaag voor het VB. De anti-milieu politici hebben weer eens ongelijk. Maar ook politici van VLD en anderen die absoluut met een sterk vervuilende wagens willen rondrijden zoals suv's, pick-up's komen toch wel erg ongeloofwaardig over als politici. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() zaagt eens niet mens,begint tegen te steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dosz : 10 oktober 2006 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijnen 2 liter diesel common rail met turbo is nog altijd veel properder dan De cruisende BMW's van meer dan 15 jaar oud, die ge door Brussel in het centrum ziet rondtuffen... als ge ne neus hebt, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tis nie omda ge die opmerking maakt, da ge gelijk hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() VB ongelijk? Wanneer hebben ze al een kans gehad om hun gelijk te bewijzen? Ik wist overigens niet dat VB nu al het milieu in haar programma heeft opgenomen. Als het slecht gaat met het milieu dan is dat te wijten aan de overbevolking. Mensen zoals u en ik. Kan de politiek wel iets, maar weinig aan veranderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zie daar nergens staan dat het VB het Kyoto-protocol verwerpt. Ze twijfelen enkel aan of het al dan niet de realiteit is en voor beide scenario's hebben ze een standpunt. Het zijn politici, geen wetenschappers. Bescheiden plekje toch? Ze spreken zich ook nergens uit om Bush te steunen. Overigens hebben ze gelijk: Kyoto naleven in België is druppel op de hete plaat. En leeft België de normen na? Verre van. We kopen lucht op van Rusland om de normen te halen. Kan het nog absurder? Kost handen vol geld en milieu blijft achteruit gaan. Niet te stoppen in overbevolkte wereld. Dit programmapunt van het VB is voorts van ondergeschikt belang aan hun prioriteiten. Ze zullen zonder schroom dat punt herzien indien dat hoeft.
Laatst gewijzigd door MARE : 10 oktober 2006 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vindt het eerder verrijkend die weinig bekende standpunten van het VB eens te lezen. Stijgen enkel in mijn achting. Sterke uitspraken ten voordele van alternatieve energie. Is dat tegen Kyoto. Men stelt enkel de aanpak van de huidige beleidsvormers in twijfel en groot gelijk hebben ze. Begroting niet in evenwicht? Overheidsgebouwen verkopen. Kyoto-normen niet gehaald? Lucht opkopen van de Russen. Wat een misselijke grap.
Laatst gewijzigd door MARE : 10 oktober 2006 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() De reden waarom je zo reageert is dat de waarheid kwetst. Iemand die gekwetst is begint altijd met schelden.Een forum dient om te discussiëren en niet om met modder te gooien. Als je het oneens bent doe je dat op een fansoenlijke manier |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Ik denk niet dat het enig nut heeft met zulke mensen als u een discussie aan te gaan. Die dodge challenger is dat een grasmachine of een penis vergroter?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk niet dat u enig idee hebt waar het over gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb zoals iedereen zo een klein boekje in mijn brievenbus geduwd gekregen. GEEN ENKEL WOORD over het milieu. Ook in vorig propaganda materiaal GEEN ENKEL WOORD.
Maar zoals ook hier in boven staande tekst stelt het VB niets concreets voor. Ze betwijfelen het feit dat de mens de belangrijkste oorzaak is van de globale opwarming terwijl dat elke wetenschapper het daar mee eens is (Behalve natuurlijk die wetenschappers die omgekocht werden door Esso, Texaco,... die zelfde die Bush financieel steunde tijdens zijn verkiezeningen |
![]() |
![]() |