![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Allen naar de viswinkel ,wordt het geen tijd dat de burgers er zelf iets gaan aan doen .Met minder vis te eten b.v zoals mider toerisme naar ijsland om het doden van walvissen tegen te gaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat is er mis met doden van walvissen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Ehm, de populaties dalen, de soort wordt bedreigd met uitsterven als strenge vangstregels niet worden nageleefd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() waarom moeten deze beesten dood?
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Noorwegen hier het minste hypocriet over doet,een gecontroleerde vangst moet kunnen volgens mij in het belang van een overpopulatie in de toekomst
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Overpopulatie? Tegenover wat? Ons?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Walvissen zijn geen vissen maar zwemmende zoogdieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En inteligent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() kunt ge ze anders niet zo eens een paar jaar niet aflslachten en ze zichzelf een bevolkinsexplosie om de hals doen. daarna reden genoeg om ze in massa neer te schieten en voor de nodige doeleinden te gebruiken (ik weet eerlijk gezegd niet voor wat het allemaal nuttig is: eten, ...?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Tgoh,van wat word leder gemaakt enz....?
Tja,ik heb bv lederen zetels in m'n wagen ben ik daarom een slechterik? Ik ben ook een dierenvriend en ik kan dat ook niet aanzien dat ze die dieren op een barbaarse manier afmaken. Dat mensen er de kost meeverdienen moet zeer zeker rekening mee worden gehouden. Maar als een diersoort bedreigd is en of dat nu een zoogdier is of niet,dat maakt niet uit.Dan moet men dit tegen gaan dat mensen nog op die dieren gaan jagen,daar moeten ze dan maar zeer streng tegen optreden en controle op uit voeren. Maar soms is er ook overpopulatie=dat ze dus met veel te veel komen en dan moet men ingrijpen natuurlijk. En tja,je kan toch ook niet gaan verwachten dat we allemaal vegetarier worden he. ![]() Neem bv nu eens een boer?Die mens heeft heel wat koeien lopen maar wat ben je met een koe die te oud word ofzo of waar je te lang dus mee wacht en geen geld meer kan opbrengen? Ik denk dat er velen zouden mogen stoppen. |
![]() |
![]() |