![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html
als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! MINDER DAN DE HELFT !!!!! |
![]() |
#2 |
|
![]() D®ßukkåke! schreef: > http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html > > > als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! > > als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! > > MINDER DAN DE HELFT !!!!! Je krijgt wat je verdiend????! |
![]() |
#3 |
|
![]() >
http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...voor_meer_loon ..html > > > als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! > > als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! > > MINDER DAN DE HELFT !!!!! Jij word ook vaker ziek. |
![]() |
#4 |
|
![]() Dick Schneider wrote:
> D®ßukkåke! schreef: > >> http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html >> >> >> als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! >> >> als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! >> >> MINDER DAN DE HELFT !!!!! > > > Je krijgt wat je verdiend????! > Had je maar bij een 'werkgever' met een CAO gewerkt. JayJBee "soospromotie zit er niet in, he?!" |
![]() |
#5 |
|
![]() ""D®ßukkåke!"" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html > > > als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! > > als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! > > MINDER DAN DE HELFT !!!!! op naar 24/7 maatschappij , ik vraag me af wat ze nog willen bedenken wanneer er dan ook weer een vergrijzing zal optreden. en ja de jeugd wil meer werken voor meer geld (hoe logisch) , maar of ze daarmee bedoelen dat dat bovenop de 40 uur is betwijfel ik Maar ja vraag het iemand die 20 uur werkt en niet rond kan komen , dan kan ik me voorstellen dat ze dit soort zaken gaan roepen. groeten dolphin |
![]() |
#6 |
|
![]() "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > > ""D®ßukkåke!"" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html >> >> >> als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! >> >> als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! >> >> MINDER DAN DE HELFT !!!!! > > > op naar 24/7 maatschappij , ik vraag me af wat ze nog willen bedenken > wanneer er dan ook weer een vergrijzing zal optreden. > > en ja de jeugd wil meer werken voor meer geld (hoe logisch) , maar of ze > daarmee bedoelen dat dat bovenop de 40 uur is betwijfel ik > Maar ja vraag het iemand die 20 uur werkt en niet rond kan komen , dan kan > ik me voorstellen dat ze dit soort zaken gaan roepen. > > groeten > > dolphin Werken, nog meer werken..?? waar dan..?? dr is niet meer werk, maar minder en minder. > > |
![]() |
#7 |
|
![]() "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Werken, nog meer werken..?? > waar dan..?? > dr is niet meer werk, maar minder en minder. ja is het niet geweldig , eindelijk kunnen we leven waar we zolang naar gestreeft hebben , haal het alleen niet in je hoofd want vele machtsgeilers en zakkenvullers zien hun liefhebberij dan in rook opgaan. groeten dolphin |
![]() |
#8 |
|
![]() "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Werken, nog meer werken..?? >> waar dan..?? >> dr is niet meer werk, maar minder en minder. > > ja is het niet geweldig , eindelijk kunnen we leven waar we zolang naar > gestreeft hebben , haal het alleen niet in je hoofd want vele > machtsgeilers en zakkenvullers zien hun liefhebberij dan in rook opgaan. Yep we vinden machines uit omdat wij minder willen werken en het resultaat is dat we steeds meer moeten werken????? |
![]() |
#9 |
|
![]() Z.O.Z. schreef:
> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Werken, nog meer werken..?? >>> waar dan..?? >>> dr is niet meer werk, maar minder en minder. >> ja is het niet geweldig , eindelijk kunnen we leven waar we zolang naar >> gestreeft hebben , haal het alleen niet in je hoofd want vele >> machtsgeilers en zakkenvullers zien hun liefhebberij dan in rook opgaan. > > Yep we vinden machines uit omdat wij minder willen werken en > het resultaat is dat we steeds meer moeten werken????? > > Wie vind er machines uit om minder te werken? |
![]() |
#10 |
|
![]() alsUblieft van Koelman wrote:
> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> ""D®ßukkåke!"" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected].. . >>> http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...meer_loon.html >>> >>> >>> als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! >>> >>> als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! >>> >>> MINDER DAN DE HELFT !!!!! >> >> op naar 24/7 maatschappij , ik vraag me af wat ze nog willen bedenken >> wanneer er dan ook weer een vergrijzing zal optreden. >> >> en ja de jeugd wil meer werken voor meer geld (hoe logisch) , maar of ze >> daarmee bedoelen dat dat bovenop de 40 uur is betwijfel ik >> Maar ja vraag het iemand die 20 uur werkt en niet rond kan komen , dan kan >> ik me voorstellen dat ze dit soort zaken gaan roepen. >> >> groeten >> >> dolphin > > Werken, nog meer werken..?? > waar dan..?? > dr is niet meer werk, maar minder en minder. er is voldoende werk. loop maar willekeurig achter wat Polen aan en je vind werk... |
![]() |
#11 |
|
![]() dolphin schreef:
> "surodje" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Z.O.Z. schreef: >>> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]. .. >>>> "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Werken, nog meer werken..?? >>>>> waar dan..?? >>>>> dr is niet meer werk, maar minder en minder. >>>> ja is het niet geweldig , eindelijk kunnen we leven waar we zolang naar >>>> gestreeft hebben , haal het alleen niet in je hoofd want vele >>>> machtsgeilers en zakkenvullers zien hun liefhebberij dan in rook opgaan. >>> Yep we vinden machines uit omdat wij minder willen werken en >>> het resultaat is dat we steeds meer moeten werken????? >> Wie vind er machines uit om minder te werken? > > zeker de jaren 60 en 70 niet meegemaakt ? > > groeten > > dolphin > > Echt wel. En ik ben niemand tegen gekomen die machines maakte om minder te hoeven werken. |
![]() |
#12 |
|
![]() surodje wrote:
> Z.O.Z. schreef: >> "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht >>> "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> schreef in bericht >>>> Werken, nog meer werken..?? >>>> waar dan..?? >>>> dr is niet meer werk, maar minder en minder. >>> ja is het niet geweldig , eindelijk kunnen we leven waar we zolang naar >>> gestreeft hebben , haal het alleen niet in je hoofd want vele >>> machtsgeilers en zakkenvullers zien hun liefhebberij dan in rook opgaan. >> >> Yep we vinden machines uit omdat wij minder willen werken en >> het resultaat is dat we steeds meer moeten werken????? > > Wie vind er machines uit om minder te werken? Zou Z.O.Z. al veel machines hebben uitgevonden om minder te moeten werken? (J) "Zou Z.O.Z. eigenlijk veel werken?" |
![]() |
#13 |
|
![]() "surodje" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Echt wel. En ik ben niemand tegen gekomen die machines maakte om minder te > hoeven werken. nee je hebt wel meer mensen die eigenlijk niet meer weten waarom ze iets doen , zolang ze maar inkomen hebben en kunnen kopen. groeten dolphin |
![]() |
#14 |
|
![]() "D®ßukkåke!" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > alsUblieft van Koelman wrote: > > "dolphin" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected].. . > >> ""D®ßukkåke!"" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected].. . > >>> http://www.nu.nl/news/865120/36/Jong...voor_meer_loon ..html > >>> > >>> > >>> als een jongere 10% meer werkt krijgt hij 20% meer NETTO LOON!! > >>> > >>> als ik 10% meer werk krijg ik 4,8% meer loon !!!! > >>> > >>> MINDER DAN DE HELFT !!!!! > >> > >> op naar 24/7 maatschappij , ik vraag me af wat ze nog willen bedenken > >> wanneer er dan ook weer een vergrijzing zal optreden. > >> > >> en ja de jeugd wil meer werken voor meer geld (hoe logisch) , maar of ze > >> daarmee bedoelen dat dat bovenop de 40 uur is betwijfel ik > >> Maar ja vraag het iemand die 20 uur werkt en niet rond kan komen , dan kan > >> ik me voorstellen dat ze dit soort zaken gaan roepen. > >> > >> groeten > >> > >> dolphin > > > > Werken, nog meer werken..?? > > waar dan..?? > > dr is niet meer werk, maar minder en minder. > > er is voldoende werk. loop maar willekeurig achter wat Polen aan en je > vind werk... .... of een auto met Duitse kentekenplaat? |