Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2003, 14:01   #1
Mohawk
Burger

Standaard

zoals softdrugs weer eens van de politieke agenda
gehaald zijn word t weer eens tijd voor een nieuw projectje
om aandacht te trekken

heel simpel, een aantal belgen zet zich massaal aan het kweken van zaad, duizenden, honderduizenden, indien mogelijk miljoenen zaden
(geen probleem, in andere landen gaan hier ook al stemmen voor op)
als de zaadvoorraad voldoende is om een populatie te creeren die zichzelf can onderhouden, begint t...
plantjes waar iemands creativiteit t maar toelaat.. in elk stadspark, elk bos... in afgezonderde gebieden populaties zo groot dat ze zichzelf kunnen onderhouden en voortplanten, in de plantenbakken van fdw, voor t atomium!!! kwil de kop van jan wel eens zien als ie plantjes uit zn hol ziet groeien haha
dat t gerecht dit maar eens tegenhoud een geheel nieuwe markt voor tuinmannen haha
dit alles als een gecoordineerde actie, samen met growers in amerika,
frankrijk duitsland noem maar op!
hehe misschien dat dit qua statement wel kan tellen lets take over the world
Mohawk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 14:10   #2
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mohawk
om aandacht te trekken

heel simpel, een aantal belgen zet zich massaal aan het kweken van zaad, duizenden, honderduizenden, indien mogelijk miljoenen zaden
als de zaadvoorraad voldoende is om een populatie te creeren die zichzelf can onderhouden, begint t...
plantjes waar iemands creativiteit t maar toelaat.. in elk stadspark, elk bos... in afgezonderde gebieden populaties zo groot dat ze zichzelf kunnen onderhouden en voortplanten, in de plantenbakken van fdw, voor t atomium!!! kwil de kop van jan wel eens zien als ie plantjes uit zn hol ziet groeien haha
dat t gerecht dit maar eens tegenhoud een geheel nieuwe markt voor tuinmannen haha
Heb je dit geschreven vOOr dat je een joint hebt gesmoord of daarna?
Oud 31 oktober 2003, 14:17   #3
Mohawk
Burger

Standaard

wel misschien kan je toch maar beter legaliseren als je me dom wil houden, ik heb al een week niets meer gerookt
PS: de nieuwere aangepaste cannabissoorten kunnen wel degelijk overleven in ons leefmilieu maakiemaargeenillusies
Oud 31 oktober 2003, 14:19   #4
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

ik denk dat je dan vooral de groenen tegen uw kas zult krijgen! Zoiets noemt men in het groen vakjargon "faunavervalsing"!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 14:21   #5
thePiano

Standaard

Citaat:
wel misschien kan je toch maar beter legaliseren als je me dom wil houden, ik heb al een week niets meer gerookt
PS: de nieuwere aangepaste cannabissoorten kunnen wel degelijk overleven in ons leefmilieu maakiemaargeenillusies
Dat laatste is zeker heel goed nieuws. Ik zal eens een voorstel doen aan de Stad Antwerpen, om die platanen die ze na het einde van de werken aan de boulevard terug willen plaatsen, dat ze die misschien willen vervangen door die vorstvrije cannabissoorten die jij voorstelt.

Het is dan altijd leuk voor de autmobilisten die daar constant in de file staan, er eentje tussendoor te blowen. De verkeersagressiviteit zou zienderogen afnemen
Oud 31 oktober 2003, 14:24   #6
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik heb al een week niets meer gerookt
precies blij om?

Goed zo!
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 14:28   #7
Mohawk
Burger

Standaard

geen problemen mee, blij bwa...
onze bananenrepubliek baart mij nu nog meer kopzorgen dan normaal
(normaal lachkicken op hun domheid, nu erger ik me eraan)
maar voor de rest gaat t wel goed
Oud 31 oktober 2003, 14:28   #8
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
om aandacht te trekken

Met hoog THC-gehalte planten zal dat niet lukken, gezien deze meestal subtropische varianten zijn, de kiemplantjes kunnen onze koude lentes niet aan, na 1 koude lente is alles weg. Met de laag THC planten uit onze streken kan het wel lukken. Er zijn een paar vorstbestendige hoog THC planten (ik denk Cannabis Ruderalis, die in de buurt van de Kaukasus groeit), maar die zijn ondertussen zo ingesteld op ideale kweekomstandighedenze ze best toch nog enkele generaties laat wennen aan ons klimaat.
Met laag THC planten doe je het best zo: ga naar de eerste de beste zaadwinkel, en koop daar kempzaad (voor de voliérevogeltjes), ook in een hengelsportwinkel willen ze het wel eens hebben (als lokaas, vissen zijn er dol op). Normaal zijn die zaadjes gesteriliseerd (ze kiemen dan niet meer), maar in sommige partijen ontkiemt zo'n 5% toch. Laten opgroeien tot ze zo'n 20 cm zijn en dan uitplanten op een zonnige plaats, na de laatste wintervorst.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 14:34   #9
Kempen
Gouverneur

Standaard

Dat doet mij denken aan de actie die Agalev en andere andere groene bewegingen gedaan hebben in de schijnvallei.

Ze hebben daar alle vreemde planten gaan uitdoen. Want die vreemde planten overwoekerden het oude inlandse groen zodat het verstikte.
De inlandse planten kregen geen kans meer.

Eigen groen eerst met andere woorden.

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 14:37   #10
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
om aandacht te trekken

U beseft dan hopelijk toch dat door uw drang naar de roes, u de binnenlandse flora en fauna ernstig in gevaar brengt door uitheemse planten te laten groeien in de natuurlijke omgeving.

Smoort nog wa boembastieks tot uw miezerige brains helemaal uit elkaar hangen, van mij moogde.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 14:39   #11
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Daar maak ik mij inderdaad geen ilusies over, daarmee dat het zo'n idioot idee is, !

Canabis planten worden redelijk hoog dacht ik, gaan dus andere planten verdringen, en verspreiden bovendien een verschikkelijke stank.
Oud 31 oktober 2003, 14:39   #12
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Smoort nog wa boembastieks tot uw miezerige brains helemaal uit elkaar hangen, van mij moogde.
ROTFL
Oud 31 oktober 2003, 14:43   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
ROTFL
Ja Piano, als die jongen hem daar goed bij voelt, ... zolang ik niet in die vieze drugwalm moet zitten is da goe voor mij...
Oud 31 oktober 2003, 14:51   #14
Coekie
Provinciaal Gedeputeerde

Coekie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U beseft dan hopelijk toch dat door uw drang naar de roes, u de binnenlandse flora en fauna ernstig in gevaar brengt door uitheemse planten te laten groeien in de natuurlijke omgeving.
Ik dacht dat het hier om een plant gaat die hier vroeger vrij frequent voorkwam (sommige variëteiten tenminste) en die zelfs gekweekt werd voor de produktie van oa touwen. Zoveel kwaad zal hij dan toch niet kunnen aan de binnenlandse flora.

Coekie
In your neighbourhood.
Coekie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 14:55   #15
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coekie
Citaat:
Ik dacht dat het hier om een plant gaat die hier vroeger vrij frequent voorkwam (sommige variëteiten tenminste) en die zelfs gekweekt werd voor de produktie van oa touwen. Zoveel kwaad zal hij dan toch niet kunnen aan de binnenlandse flora.

Coekie

????????????????? En ambiorix was de voorzanger van de beatles! aan slapen tijdens de lessen geschiedenis en biologie zeker! canabis is hier nooit inheems geweest en touw werd van vlas gemaakt!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2003, 15:02   #16
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aangepast?? Zijn die dan genetisch gemanipuleerd? Dat mag toch niet van de groenen en de andersglobalisten?
Oud 31 oktober 2003, 15:04   #17
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Citaat:
Aangepast?? Zijn die dan genetisch gemanipuleerd? Dat mag toch niet van de groenen en de andersglobalisten?

Als ze er higher van worden mag dat wel, ... Eigen roes eerst, !
Oud 31 oktober 2003, 15:33   #18
Mohawk
Burger

Standaard

idd, laagthc gehalte, maar tis niet om der wiet vanaf te halen,
ook geen kempzaad, gewoon een aantal van de nu sterkst bekende soorten moederplanten buiten,
volledig bestuiven, en zaad plukken...
t hoeft ook niet voor direct te zijn, n paar jaartjes voorbereiding
zodat we genoeg zaad hebben om belgie onder te strooien
maar om al die say no to drugs pipo´s met hun neus
recht in de drugs te steken. nada.
als we het vriendelijk vragen gebeurt er hier toch niks...
en de groenen komaan!!!
ten eerste ze zitte ni eens in de regering,
en t zou hypocriet zijn, dan probveeert er is IEMAND om belgie wa groener te maken...+ kzal wel opletten dak niet in beschermde gebieden ga strooien
gaat t door? zal van de rest van de wereld afhangen

ps: deze zijn niet genetisch aangepast of meestal niet, gewoon jarenlang gekruist met sterkere soorten etc... dus aglev mag zn kop houden
Oud 31 oktober 2003, 15:55   #19
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
idd, laagthc gehalte, maar tis niet om der wiet vanaf te halen,
ook geen kempzaad, gewoon een aantal van de nu sterkst bekende soorten moederplanten buiten,
volledig bestuiven, en zaad plukken...
t hoeft ook niet voor direct te zijn, n paar jaartjes voorbereiding
zodat we genoeg zaad hebben om belgie onder te strooien
maar om al die say no to drugs pipo´s met hun neus
recht in de drugs te steken. nada.
als we het vriendelijk vragen gebeurt er hier toch niks...
en de groenen komaan!!!
ten eerste ze zitte ni eens in de regering,
en t zou hypocriet zijn, dan probveeert er is IEMAND om belgie wa groener te maken...+ kzal wel opletten dak niet in beschermde gebieden ga strooien
gaat t door? zal van de rest van de wereld afhangen

ps: deze zijn niet genetisch aangepast of meestal niet, gewoon jarenlang gekruist met sterkere soorten etc... dus aglev mag zn kop houden
en wat als uw zaadjes in een onschuldige burger zijn hofken terechtkomen, en dien onschuldigen burger daarvoor gestraft wordt, ...

Dus toch eigen roes eerst, ! wietfascist, !
Oud 31 oktober 2003, 16:54   #20
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coekie
Citaat:

Coekie

????????????????? En ambiorix was de voorzanger van de beatles! aan slapen tijdens de lessen geschiedenis en biologie zeker! canabis is hier nooit inheems geweest en touw werd van vlas gemaakt!
Lach maar, hij heeft gelijk hoor. Cannabis (Hennep of kempzaad in het nederlands) werd al ten tijde van de Romeinen gebruikt als medicijn, en is rond die tijd in onze streken terechtgekomen. Vanaf de middeleeuwen tot na de tweede wereldoorlog was het een courant landbouwgewas, en werd tot over enkele jaren nog gebruikt als "wiindscherm" voor windgevoelige gewassen. Henneptouw is nog steeds van het sterktste touw dat er bestaat, en is het meest gebruikte materiaal als scheepstouw. Hennepzaad is trouwens nog altijd tijd een zeer populair lokvoer bij sportvissers, en wordt ook gebruikt als zangzaad voor vogels. Ik heb nog een ouwe visser gekend die hennep kweekte in zijn tuin.
Ook als wilde plant was het courant, in de meeste wetenschappelijke flora staat het er nog tussen als inheemse plant.

Wist je trouwens dat de cannabinae-familie in onze streken maar twee soorten heeft? De eerste is cannabis, de tweede is.....hop.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be