![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() In Morgen Beter(6nov) gaf Jef Vermassen als argument tegen de doodstraf het verhaal over een executie(elektrische stoel) waarbij een wetenschapper het lijk had opgekocht en gereanimeerd. Aangezien die arme man hier niet mee kon leven heeft hij zich daarna doodgedronken/zelfmoord gepleegd.
Aangezien me dit eerder een verhaal voor een derderangs horrorfilm leek, heb ik meer informatie gezocht. Maar nergens op het internet vind ik hierover iets. De enigste overlevende van een elektrische stoel is, volgens mijn kleine zoektocht, Willie Francis. Bovendien was er hier helemaal geen wetenschapper bij betrokken en werd hij enige tijd later (succesvol) terechtgesteld. Is er misschien iemand die hierover(indien Vermassen het toch bij het rechte eind heeft) meer informatie heeft. Of probeert Vermassen de kijkers iets wijs te maken. http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ht/index.shtml (uitzending van 06 november ietsje na de 16de minuut)
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klinkt zeer ongeloofwaardig alleszins.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Daar ben ik het mee eens, maar deontologisch gezien mag je van een advocaat toch verwachten dat hij geen verhaaltjes uit zijn duim zuigt(wat hij hier volgens mij dus wel doet, maar ik wilde zekerheid).
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zou trouwens de eerste advocaat zijn die niet liegt, he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ben bijna zeker dat het uit zijn duim gezogen is. Binnen het uur na het uitvallen van alle lichaamsfuncties begint het ontbindingsproces. Ik betwijfel dus ten zeerste dat die wetenschapper die man nog tot leven heeft kunnen wekken.
Laatst gewijzigd door Metternich : 8 november 2006 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij de beste man onder het ijs lag.
![]() |
#7 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Doet er niet toe, dood is dood. Ingevroren mensen kunnen alleen gereanimeerd worden als ze levend ingevroren zijn (heb het eergisteren nog gehoord op National Geographic Channel).
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jef Vermassen is gewoon een aandachtshoer.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wel een verdomd rijke met een goed draaiende zaak!
![]()
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() elk argument tégen de doodstraf is een goed argument.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Nee. Alleen goede argumenten ertegen zijn iets waard. Slechte geven de voorstanders gewoon munitie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zo denken dat de hersenen na een paar minuutjes zonder zuurstof er de brui aan geven. Lijkt me toch een indianenverhaaltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ik heb het verhaal eerder gehoord. Hij zou het lijk heel snel mee hebben kunnen nemen en al in de auto een shot suiker en adrenaline hebben toegediend ofzo. De man werd wakker, vluchtte (hoewel dit officieel niet nodig was, hij was doodverklaard en de straf dus voltrokken, hadden ze vast wel iets op gevonden) maar kwam inderdaad jammerlijk om zijn einde, was toch wel een psychische schok. De autoriteiten verklaarden het door te zeggen dat de man te vroeg dood was verklaard, wat best mogelijk is, gezien lichaamsprocessen heel langzaam en onhoorbaar kunnen zijn en je zelfs na een hartstilstand weer overeind kunt komen. Als je de lijken gewoon laat liggen lopen ze tot nu toe in ieder geval niet weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() klinkt toch wel heel erg sterk, dat verhaal
dood is dood, mij dunkt |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is zelfs een verhaal over een Kroatische monnik die erin slaagt weg te vluchten ná zijn vierendeling door de Turken in 1518.
Dan is dat verhaaltje van Vermassen toch maar klein bier... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |