![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wat ligt er in 2106 tussen Nederland en Frankrijk? | |||
Vlaanderen en Wallonië |
![]() ![]() ![]() |
19 | 29,69% |
België |
![]() ![]() ![]() |
16 | 25,00% |
Vlaanderen (dus Wallonië opgeslokt door Frankrijk) |
![]() ![]() ![]() |
11 | 17,19% |
Wallonië (dus Groot-Nederland is een feit) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,56% |
Niets (allez, Groot-Nederland en Wallonië bij Frankrijk) |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,94% |
Niets (allez, de Verenigde Nederlanden zijn een feit) |
![]() ![]() ![]() |
10 | 15,63% |
Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat vroeg Jan Leyers zich ooit eens af in een talkshow... Aan u om te antwoorden...
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus niet wat jij wil, maar wat jij denkt... En nee BUB'ers, dat is niet hetzelfde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de spanningen in België zo groot worden dat na loop van tijd het Nederlandse leger zal ingrijpen en het Belgische volk voor aansluiting bij Nederland zou kiezen (meer stabiliteit). Wel met een grote autonomie dan, per provincie en niet per gewest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het Nederlandse leger gaat ingrijpen? ![]() ![]() ![]() Ik vrees dat uw oordelingsvermogen een beetje is aangetast door de uitspraken van onze Vlaams-nationale vrienden hier, die uw beeld van België volledig vormen. ![]() Een tip: kom eens naar hier en kijk eens hoe het er hier écht aan toe gaat. Tel ook de flaminganten die je tegenkomt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als er een ander leger ingrijpt, is de kans dat de Belgen (dus ook de Walen) in een mogelijk referendum, voor het stabiele Nederland kiezen, groot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oja nog even toevoegen: ik ben geen Hollander. Apeldoorn ligt niet in Noord of Zuid-Holland. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 2 november 2006 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan acht ik de kans groter in Holland, waar mensen met andere meningen gewoon worden neergeknald, waar een pedofielenpartij bestaat en Kamerleden hun eigen ministers niet eens kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, Néderland dan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over dat laatste: Het was een moslimextremist, ik geloof dat in België niet van die mensen zijn die moslims uit de tent proberen te lokken (de Winter misschien, maar die lijkt me goed bewaakt). Over die kamerleden: Heeft u het over dhr. Lazrak? Dat is een grappig verhaal ja. Maar laat me nu niet beginnen over dhr. Zuiplap Daerden, want die is 10x zo bespottelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daerden is een icoon
![]() En 1/3 stemt VB??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat maakt het nog niet minder erg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou natuurlijk hopen dat er tegen 2016, tussen Frankrijk en Nederland twee staten liggen: Vlaanderen en Wallonië. Ik vrees echter dat het nog een stuk langer dan 2016 zal duren eerder we België volledig om zeep gekregen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() In feite ligt Vlaanderen en Wallonië er al, enkel wordt het tijd dat de lijm tussen hen eens loslaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Deze provincies (sheng) hebben beperkte autonomie. Vrijwel alle belangrijke beslissingen worden door de nationale regering in Peking genomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Dat Belgie over een eeuw nog bestaat lijkt me uitgesloten. Wat er echter gebeurt met Vlaanderen vraag ik me af. Wallonie kan niet op eigen benen staan en Frankrijk zal blij zijn om haar gloire op te poetsen, al is het met een failliet stuk land. Vlaanderen zal echter de keuze moeten maken. Eenheid in het Nederlandse taalgebied of onafhankelijkheid.
|
![]() |
![]() |