![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() en morgen gezond weer op !
Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#2 |
|
![]() On Sun, 19 Nov 2006 01:25:52 +0100, "Sandisk" <[email protected]>
wrote: > ><niekie> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> en morgen gezond weer op ! >> Met vriendelijke groet, >> Niekie > >Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we een feestje bouwen Niekie ! > Ja, ik ga helemaal dronken worden denk ik. Kom jij uit de buurt van Maasland ? Komen we elkaar misschien wel tegen ! Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#3 |
|
![]() <niekie> schreef in bericht news:[email protected]... > en morgen gezond weer op ! > Met vriendelijke groet, > Niekie Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we een feestje bouwen Niekie ! |
![]() |
#4 |
|
![]() On Sun, 19 Nov 2006 01:27:45 +0100, niekie <> wrote:
>On Sun, 19 Nov 2006 01:25:52 +0100, "Sandisk" <[email protected]> >wrote: > >> >><niekie> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> en morgen gezond weer op ! >>> Met vriendelijke groet, >>> Niekie >> >>Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we een feestje bouwen Niekie ! >> >Ja, ik ga helemaal dronken worden denk ik. >Kom jij uit de buurt van Maasland ? >Komen we elkaar misschien wel tegen ! >Met vriendelijke groet, >Niekie En nu ga ik echt een tukkie doen. Hasta Manjana. Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#5 |
|
![]() <niekie> wrote in message news:[email protected]...
> On Sun, 19 Nov 2006 01:27:45 +0100, niekie <> wrote: > >>On Sun, 19 Nov 2006 01:25:52 +0100, "Sandisk" <[email protected]> >>wrote: >> >>> >>><niekie> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> en morgen gezond weer op ! >>>> Met vriendelijke groet, >>>> Niekie >>> >>>Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we een feestje bouwen Niekie ! >>> >>Ja, ik ga helemaal dronken worden denk ik. >>Kom jij uit de buurt van Maasland ? >>Komen we elkaar misschien wel tegen ! >>Met vriendelijke groet, >>Niekie > En nu ga ik echt een tukkie doen. > Hasta Manjana. > > Met vriendelijke groet, > Niekie Leuk he, het doorsnee SP publiek kan gisteren nog niet van vandaag onderscheiden! Vandaar.... |