![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Rustig laten sterven? Moet kunnen? Wat vind het forum?
Samir A. in hongerstaking "VUGHT - De recent veroordeelde terrorist Samir A. is sinds dinsdag in hongerstaking gegaan. Hij verzet zich tegen het feit dat de terroristenafdeling van de gevangis in Vught waar hij nu verblijft, een gezamenlijke afdeling voor mannen en vrouwen is. De advocaat van A., Victor Koppe, bevestigt de hongerstaking van zijn cliënt vrijdag. Volgens hem is het verblijven op een gemengde afdeling tegen de geloofsovertuiging van A. Op dit moment zijn er twee vrouwen op die afdeling en dat leidt tot grote onderlinge spanningen, aldus Koppe." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorbeeld stellen gvd! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of nog beter: direc uit holland buitenzwieren vliegtuig ![]() Scheelt weer belastinggeld.. ![]() ![]() Bye bye Samirke, de kost en de wind van achter.. Laatst gewijzigd door stropkeuh : 22 december 2006 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat vind ik veel te braaf voor die crimineel. Waarom hem niet zijn ergste nachtmerrie aanbieden en hem in een vrouwengevangenis opsluiten, in een cel vol posters met blote madammen, met een abonnement op playboy (ipv de koran) en enkel het recht om MTV te kijken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() lol
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heeft de islam daar ook iets tegen? Volgens mij is het verblijven van een dergelijk gestoorde godsdienst-gek tegen onze "geloofsovertuiging" en moet die kerel na zijn straf uit Europa gegooid worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Steek hem in dezelfde cel met die 2 lesbiennes die willen trouwen in de Brugse gevangenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() We zitten hier in een democratie. Als die man niet wilt eten dan heb ik daar alle respect voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In die optiek zou ik zeggen dat een zeker respect voor de persoonlijkheid van de gevangene moet verzekerd worden, en daarbij kan respect voor religieuze keuzes horen. Een gevangene moet dus volgens mij de mogelijkheid krijgen om te bidden, of om bepaalde dingen niet te eten. In het geval dat hier voorligt lijkt me die basis van respect voor de religieuze identiteit van de gevangene niet in gevaar. De eis gaat namelijk wel erg ver, en is praktisch niet haalbaar als die gevangenis nu eenmaal gemengd is. Ik ben dus niet voor het inwilligen van de eis. De gevangene laten verhongeren zou van weinig respect voor een mensenleven getuigen. Kunstmatig voeden dus, en met psychische begeleiding terug naar een normaal gedrag brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idioot dat terroristen hier na hun veroordeling nog zo'n stennis kunnen maken.
Evengoed worden hem èn zijn advocaat wel de stukken in handen gegeven, want een "gemengde" gevangenis(afdeling) zal denk ik buiten Nederland ter wereld niet bestaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() yep, als hij in den bak wil zitten ook, dat hij zonder vrouwen wil zitten ook, als hij geen varkenvlees eet ook, dat hij islamiet is ook, maar dat hij de terrorist uithangt, neen bedankt, voor de rest iedereen beslist met zijn leven wat hij doet, dusja
Laatst gewijzigd door Pluche : 23 december 2006 om 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() En daarbij ergens vind ik het wel moedig dat hij als hetero in hongerstaking gaat omdat hij zo idealistisch is dat hij zonder die 2 vrouwen wil zitten, Welke nazi zal er protesteren als hij met 'snuitje' in de cel moet zitten???????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Meer nog ik heb zelfs de indruk dat er veel geflipte nazi's willen 'opvallen' bij Snuitje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Of ben ik mis?????????, Mevrouw de erotische paaldanseres en stripteause?????
Laatst gewijzigd door Pluche : 23 december 2006 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Meer nog Snuitje heeft eens op een forum gezet dat ze nog meer respect heeft voor Samir A, dan haar 'mietige' aanhangers, nietwaar jufrouw Snuitje.
|
![]() |
![]() |