Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2003, 12:11   #1
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

VLD-voorzitter Karel De Gucht ontkent met klem de beweringen van Vlaams Blok-voorzitter Frank Vanhecke dat de VLD samen met het Vlaams Blok het verzet tegen het migrantenstemrecht georganiseerd zou hebben.

"De uitspraken van Vanhecke in Dag Allemaal zijn manifest onjuist," stelt Karel De Gucht. "De VLD heeft hierover geen afspraken gemaakt met het Vlaams Blok en zal dat ook over andere dossiers blijven weigeren. Het Vlaams Blok blijft voor ons géén partij als een ander. Van overleg, samenwerking of coalitievorming is dus nu of in de toekomst geen sprake."

Informatiebron: http://www.gazetvanantwerpen.be
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2003, 12:35   #2
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hoeft ook niet De Ryck. Niet gewoontegetrouw de oppositie buiten spel zetten omdat het de oppostie betreft, is zelfs democratisch...

Zolang de VLD hetzelfde over migrantenstemrecht denkt als het Vlaams Blok, de CD&V, LA en N-VA, steunen ze desalniettemin datzelfde Vlaams Blok in dit ene standpunt.
Eigenlijk doet de VLD nu al wat de CD&V beweert te willen doen in de toekomst: niet meer automatisch tegen goeie voorstellen van het Vlaams Blok stemmen met als enige reden omd�*t ze van het Blok komen.

Volgende keer meer succes met je flauwe opjutterij.
Oud 26 november 2003, 20:44   #3
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

zo alles blijven ontkennen en liegen Kareltje toch... je hebt zo veel gemeen met het Vlaams Blok en je wil het niet inzien 8)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2003, 20:48   #4
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
zo alles blijven ontkennen en liegen Kareltje toch... je hebt zo veel gemeen met het Vlaams Blok en je wil het niet inzien 8)
Het Vlaams Blok heft zéér zeker goede standpunten net zoals de VLD. Het gezamelijke verzet tegen het migrantenstemrecht is er 1 van. Annemans is volgens mij een Blokker waar serieus mee kan gepraat worden anders als de agressieve Dewinter. Het probleem is dat het VB zich moeilijk kan ontdoen van haar imago als vergaarbak voor openlijke racisten en neonazi's. Dit wordt o.a door Malinwa in de topic "Stop de Jodenhaat" nog maar eens dubbel en dik in de verf gezet.
Oud 26 november 2003, 21:11   #5
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik ben tegen de jodenhaat, trouwens, ik heb zelf Joodse vrienden !
Vlaams Blok is niet rascistisch ! Ik ook niet, ik ga zelfs bij Turkse bakker brood kopen of bij Marokanen fruit kopen... so what
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 26 november 2003, 21:24   #6
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik ben tegen de jodenhaat, trouwens, ik heb zelf Joodse vrienden !
Vlaams Blok is niet rascistisch ! Ik ook niet, ik ga zelfs bij Turkse bakker brood kopen of bij Marokanen fruit kopen... so what

ge betaalt die mensen toch?
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2003, 21:27   #7
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik wel niels, ik zou niet durven ik heb zelfs gisteren en vandaag een snoepje gekregen voor het suikerfeest ! :o
Oud 26 november 2003, 21:41   #8
Lekker Links!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
ik wel niels, ik zou niet durven ik heb zelfs gisteren en vandaag een snoepje gekregen voor het suikerfeest ! :o
Ziet ge wel da samenLeven kan........
Oud 27 november 2003, 08:28   #9
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

maar het probleem is dat ze allemaal zo niet zijn en dat de jongeren zich zo misdragen... zie Borgerhout en Brussel dit weekend ! Dat kan niet door de beugel ! NO EXCUSES !
Oud 27 november 2003, 18:31   #10
jef
Gouverneur

Standaard

Dat is het nu juist, dat krijgt ge aan die linksen nooit uitgelegd dat men enkel tegen ingevoerd crapuul is en niet tegen respectabele allochtonen.
jef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2003, 18:34   #11
Lekker Links!
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jef
Dat is het nu juist, dat krijgt ge aan die linksen nooit uitgelegd dat men enkel tegen[size=7] ingevoerd crapuul [/size]is en niet tegen respectabele allochtonen.
We hebben het hier wel nog steeds over [size=7]MENSEN[/size] (als da woord u bekend moest zijn), aljeblief....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be