![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() VLD-voorzitter Karel De Gucht ontkent met klem de beweringen van Vlaams Blok-voorzitter Frank Vanhecke dat de VLD samen met het Vlaams Blok het verzet tegen het migrantenstemrecht georganiseerd zou hebben.
"De uitspraken van Vanhecke in Dag Allemaal zijn manifest onjuist," stelt Karel De Gucht. "De VLD heeft hierover geen afspraken gemaakt met het Vlaams Blok en zal dat ook over andere dossiers blijven weigeren. Het Vlaams Blok blijft voor ons géén partij als een ander. Van overleg, samenwerking of coalitievorming is dus nu of in de toekomst geen sprake." Informatiebron: http://www.gazetvanantwerpen.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeft ook niet De Ryck. Niet gewoontegetrouw de oppositie buiten spel zetten omdat het de oppostie betreft, is zelfs democratisch...
Zolang de VLD hetzelfde over migrantenstemrecht denkt als het Vlaams Blok, de CD&V, LA en N-VA, steunen ze desalniettemin datzelfde Vlaams Blok in dit ene standpunt. Eigenlijk doet de VLD nu al wat de CD&V beweert te willen doen in de toekomst: niet meer automatisch tegen goeie voorstellen van het Vlaams Blok stemmen met als enige reden omd�*t ze van het Blok komen. Volgende keer meer succes met je flauwe opjutterij.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo alles blijven ontkennen en liegen
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben tegen de jodenhaat, trouwens, ik heb zelf Joodse vrienden !
Vlaams Blok is niet rascistisch ! Ik ook niet, ik ga zelfs bij Turkse bakker brood kopen of bij Marokanen fruit kopen... so what ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ge betaalt die mensen toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wel niels, ik zou niet durven
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar het probleem is dat ze allemaal zo niet zijn en dat de jongeren zich zo misdragen... zie Borgerhout en Brussel dit weekend ! Dat kan niet door de beugel ! NO EXCUSES !
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Dat is het nu juist, dat krijgt ge aan die linksen nooit uitgelegd dat men enkel tegen ingevoerd crapuul is en niet tegen respectabele allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |