Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2007, 10:26   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard De incoherentie van Dedecker.

Op Actua-TV geeft Jean Marie Dedecker commentaar op het sportnieuws.

Vorige week had hij als commentaar op de voetbal dat Balaban ondanks zijn talent niet in de ploeg hoort, omdat hij een eigenzinig karakter heeft en constant tegen de de richtlijnen ingaat. Geen teamspeler. Zo iemand moet eruit, want anders ben je meer bezig met brandjes te blussen dan met je ploeg te werken.
Deze week wist hij hetzelfde te zeggen over de Belgische tennisploeg. Die ploeg werkt goed samen. Ondanks het talent van Malisse zijn ze beter zonder hem, want hij is een tegendradigaard die meer kwaad dan goed zou doen in de ploeg. Zo iemand wil je erniet in hebben, aldus Dedecker.

Voor iemand die politieke partijen regelmatig vergelijkt met sportteams zou hij dus beter coherent zijn met zichzelf en begrijpen dat de VLD er alleen maar goed aan gedaan heeft om deze onverbeterlijke kritikaster en tegendradigaard eruit te zwieren. Zo ook heeft de CD&V er goed aan gedaan om hem maar niet te aanvaarden in het kartel. Toch?

Laatst gewijzigd door Antoon : 13 februari 2007 om 10:27.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2007, 10:46   #2
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

U vindt het antwoord op pagina 87 van zijn boek
Oud 13 februari 2007, 11:10   #3
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Antoon die plots weer de voeten van Verhofstadt gaat kussen. De wonderen, of rampen zo je wil, zijn de wereld nog niet uit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2007, 11:21   #4
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Het Vlaams-nationalisme is inderdaad een ramp en Dedecker is daar een toonbeeld van.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2007, 11:22   #5
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Antoon die plots weer de voeten van Verhofstadt gaat kussen. De wonderen, of rampen zo je wil, zijn de wereld nog niet uit.
En daarenboven een "omfloerste" aanval richting tegendradigaard plegen is er ook over volgens mij...
Oud 13 februari 2007, 11:24   #6
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Het Vlaams-nationalisme is inderdaad een ramp en Dedecker is daar een toonbeeld van.
Dedecker het toonbeeld van het Vlaams Nationalisme? Van het conformisme!
Als Dedecker het toonbeeld is van het Vlaams Nationalisme, dan is prins Flipke het toonbeeld van het belgisch unitarisme?
Oud 13 februari 2007, 12:14   #7
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt mijn bericht niet goed gelezen. Er staat letterlijk : ".....begrijpen dat de VLD er alleen maar goed aan gedaan heeft om deze onverbeterlijke kritikaster en tegendradigaard eruit te zwieren. Zo ook heeft de CD&V er goed aan gedaan om hem maar niet te aanvaarden in het kartel...."

Wat is het dan, Verhofstadt of Leterme hun voeten?

Mijn enige bedoeling is aan te tonen dat die Dedecker niet deugt. Heb ik altijd al consistent geschreven. Toen ik vond dat de VLD teveel toegaf aan de PS schreef ik verschillende keren dat ik het spijtig vond dat de rechtsliberale vleugel van de VLD niets beter te bieden had dan Dedecker.

Laatst gewijzigd door Antoon : 13 februari 2007 om 12:14.
Oud 13 februari 2007, 12:15   #8
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
U vindt het antwoord op pagina 87 van zijn boek
Heb zijn boek al lang gelezen. Een compilatie van wat "Vlaams Belang-lite" argumenten, en voor de rest vrij zwak en zonder diepgang.

Laatst gewijzigd door Antoon : 13 februari 2007 om 12:16.
Oud 13 februari 2007, 12:16   #9
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
En daarenboven een "omfloerste" aanval richting tegendradigaard plegen is er ook over volgens mij...
Oud 13 februari 2007, 13:02   #10
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

Vorige week had hij als commentaar op de voetbal dat Balaban ondanks zijn talent niet in de ploeg hoort, omdat hij een eigenzinig karakter heeft en constant tegen de de richtlijnen ingaat. Geen teamspeler. Zo iemand moet eruit, want anders ben je meer bezig met brandjes te blussen dan met je ploeg te werken.
Deze week wist hij hetzelfde te zeggen over de Belgische tennisploeg. Die ploeg werkt goed samen. Ondanks het talent van Malisse zijn ze beter zonder hem, want hij is een tegendradigaard die meer kwaad dan goed zou doen in de ploeg. Zo iemand wil je erniet in hebben, aldus Dedecker.

Voor iemand die politieke partijen regelmatig vergelijkt met sportteams zou hij dus beter coherent zijn met zichzelf en begrijpen dat de VLD er alleen maar goed aan gedaan heeft om deze onverbeterlijke kritikaster en tegendradigaard eruit te zwieren. Zo ook heeft de CD&V er goed aan gedaan om hem maar niet te aanvaarden in het kartel. Toch?
Kijk naar de op apengapen liggende VLD in 2006, en dezelfde partij die nu, nauwelijks vier maanden later eensgezind in het centrum van de aandacht staat en het nieuws bepaalt. Ik denk dat dat duidelijk is.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2007, 13:07   #11
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Kijk naar de op apengapen liggende VLD in 2006, en dezelfde partij die nu, nauwelijks vier maanden later eensgezind in het centrum van de aandacht staat en het nieuws bepaalt. Ik denk dat dat duidelijk is.
Dat het in dit land vooral de VLD is die het nieuws bepaalt is mij ondertussen ook al lang duidelijk, hoor.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2007, 13:59   #12
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Dat het in dit land vooral de VLD is die het nieuws bepaalt is mij ondertussen ook al lang duidelijk, hoor.
idd, ik ben dan ook consequent en stem bijvoorbeeld niet meer mee in de stemmenkampioen
Oud 13 februari 2007, 14:02   #13
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De VLD heeft er idd goed aan gedaan om de laatste jaren de liberalen eruit te gooien zo weet de bevolking tenminste dat de VLD géén liberale partij is.
Oud 13 februari 2007, 14:34   #14
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Geef mij maar een eerlijke politieker als Dedecker dan een grote komediant als Verhofstadt waar alles altijd heel goed bij is eerder wat er ook gebeurd
Ik heb liever een politieker die niet altijd ja knikt voor de schone schijn,en die durft streven om naar oplossingen te zoeken
Zelfs het Vb is hier in het zelfde beetje ziek,het zijn altijd de moslims,en iedereen in de partij knikt.......
Oud 13 februari 2007, 14:57   #15
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij wijst alleen op een inconsequentie van de heer Dedecker.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2007, 15:01   #16
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Geef mij maar een eerlijke politieker als Dedecker dan een grote komediant als Verhofstadt waar alles altijd heel goed bij is eerder wat er ook gebeurd
Ik heb liever een politieker die niet altijd ja knikt voor de schone schijn,en die durft streven om naar oplossingen te zoeken
Zelfs het Vb is hier in het zelfde beetje ziek,het zijn altijd de moslims,en iedereen in de partij knikt.......
Een eerlijk politieker? De man stond nog geen twee jaar geleden te vissen naar een ministerpost bij de VLD op een moment dat Beysen en laten Coveliers uit de VLD werden gesmeten.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2007, 15:04   #17
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Hij wijst alleen op een inconsequentie van de heer Dedecker.
Ja dat hij nu niet naar communisten als LSP verwees was duidelijk denk ik hé,spreken over inconsequentie ,is het nu CAP of LSP?
Oud 13 februari 2007, 15:09   #18
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Een eerlijk politieker? De man stond nog geen twee jaar geleden te vissen naar een ministerpost bij de VLD op een moment dat Beysen en laten Coveliers uit de VLD werden gesmeten.
Dat de man grote politieke ambities heeft is wel duidelijk hé,dat siert hem juist....
Oud 13 februari 2007, 15:29   #19
backfire!
Vreemdeling

backfire!'s schermafbeelding

Standaard

Tijdens de CD&V-NVA crisis hoor ik hem nog zeggen: "N-VA heeft een spits gekocht. Die moet scoren, niet op de bank zitten."
De vergelijking met Balaban is treffend.
backfire! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2007, 18:21   #20
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb zijn boek al lang gelezen. Een compilatie van wat "Vlaams Belang-lite" argumenten, en voor de rest vrij zwak en zonder diepgang.
*zucht
voor zij die het nog niet begrepen hadden was dit een verwijzing naar de arrogante manier van antwoorden van de heer Dedecker op dit forum.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be