![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Even iets laten weten. Eergisteren heeft Superstaaf mij verkeerd geciteerd. Ik heb dat gisterenmorgen heel duidelijk aangetoond, maar hij begon over fluctueren. Ik heb helemaal niet gefluctueerd. Erger is dat onverdraagzame Knuppel mij kwam vertellen dat ik niet mocht reageren op het feit Superstaaf mij verkeerd had geciteerd. Ze wou me bovendien ook nog de mond snoeren. Dat ik Superstaafs opmerkingen in die discussie misplaatst vond, mocht ik niet zeggen. Ik mag dus van haar geen eigen mening meer hebben. Hilarisch genoeg begon ze ook nog uit te leggen dat Superstaaf wél toch zo verdraagzaam is. Ze zou beter eens naar zichzelf kijken, maar goed. Op die manier kan ik dus niet duscutteren en kan ik hier dus niets komen doen. Ik vond dit forum altijd zeer goed, maar Superstaaf zijn misplaatste opmerkingen vind ik toch maar niks. Op die plaats hoorde dat gewoon niet. Van mij mag hij zijn mening hebben, ik wil niet zo onverdraagzaam zijn als Knuppel. Leven en laten leven. Maar ik mag toch zeggen wat ik van zijn opmerkingen vind? Ik mag toch nog altijd mijn eigen mening hebben? Ik HOEF het ook niet te pikken dat Superstaaf mij eerst verkeerd citeert (eergisteravond) en dan gisterenmorgen doodleuk beweert dat ik aan het fluctueren was. Van fluctueren was van mijn kant absoluut geen sprake. Ik heb mij niet zo ondubbelzinnig uitgesproken zoals iedereen hier op het forum schijnt te denken (iedereen die erop gereageerd heeft). Dat Superstaaf mij verkeerd begrepen heeft kan ik hem niet kwalijk nemen, maar hij zou dat wel mogen toegeven. En met een zo'n onverdraagzame knuppel in de buurt valt er helemaal niet meer de discutteren, dus geloof ik niet dat ik hier nog kan komen. Superstaaf en vooral onverdraagzame Knuppel hebben het mij onmogelijk gemaakt om hier nog langer te komen discutteren. Knuppel kan gewoon niet van mij verlangen dat ik het zomaar pik om verkeerd geciteerd te worden. Terwijl ik over motieven sprak, werd mij aangewreven en in de schoenen geschoven dat ik over daden gesproken had. Maar er is een groot verschil tussen dingen die 'n mens doet en de dingen die hij graag zou willen doen. Jammer genoeg is Superstaaf blijkbaar te blind om dat te zien. En Knuppel kan dus niet verdragen dat ik reageer wanneer ik verkeerd geciteerd word. Mooie boel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Toch nog even iets aan toevoegen. Dat Supertaaf even doorsloeg en versrikt raakte in zijn zwart-wit denken, daar kan hij niet aan doen. Maar Knuppel had wel mogen begrijpen dat het mij irriteert als ik verkeerd geciteerd word. Geen idee WAAROM het Superstaaf overkomen is, maar ik mag daar wél op reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() [size=1]('k lach niet met u hoor, stefanie)[/size].. ![]() ... .. ![]() ![]() ![]() . .. . ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ... ![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T is precies grappig, Paulus?
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet me tegenover Stefanie echt diep verontschuldigen. Ik citeerde haar teksten letterlijk, en dat kan uiteraard niet anders dan uiterst verkeerd zijn. De confrontatie met eigen schrijfsels kan een diepe zielenood teweegbrengen, zoveel is nu duidelijk. Ik probeer het goed te maken met dit geschenkje in het kader van de betreffende discussie: ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Maar meiske toch,
Ge moet zo niet wenen... Hier...Ne lekstok! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook geen zin meer om zo'n leuke forumfiguur als jij hier weg te pesten. Het spijt mij dat ik zo onverdraagzaam was. Daarom smeek ik je op mijn blote knieën: [size=6]Stefanieke, blijf a.u.b. bij ons ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Merci! dat had ik even nodig! ![]() [size=1](u krijgt er van mij gratis een optische illusie bij!)[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Euhm, ik dacht dat het voor te lachen was, maar als het niet zo is: kan iemand de link posten naar betreffende discussie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Knuppel denkt nog altijd dat ze de 'mama' van dit forum is, en Super eigent zich de titel van het geweten op. Leer er maar mee leven, moet ik ook doen ![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...r=asc&start=75 en loopt door tot het einde van de topic (de discussie gaat tss El Cid, Stefanie, Knuppel & SuperS, laat je niet door de anderen afleiden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() Vermits Tegendraadigaard het hier effe laat afweten zal ik het maar doen [size=6]TEGENBERICHT[/size]
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je me die thread even opsnorren en linken? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Superstaaf, je liegt dat je zwart ziet. Ik heb dat bericht nu al twee gekopieerd en opnieuw in die draad gepost. Jij hebt me wel duidelijk woorden in de mond gelegd die ik niet gezegd heb. Toen ik daarover kloeg, heb je inderdaad de betreffende tekst gekopieerd, maar dat was na je foutieve samenvatting van de discussie wat mijn bijdrage aan die discussie betreft.
Piano, lange tenen heeft er niets mee te maken. Ik scheld namelijk niet en provoceer niet. Ik probeer dat te vermijden. Het punt is dat ik me in die draad dubbelzinnig heb uitgedrukt en Superstaaf en Knuppel maakten daar een zwart-wit visie van. Aangezien ik net probeerde te nuanceren, pikte ik die zwart-wit visie, die Superstaaf mij ONTERECHT opplakte niet. Knuppel, ik merk dat je toegaf dat ik inderdaad dubbelzinnig geweest was. Superstaaf was in zijn samenvatting expleciet: Ik had volgens hem gezegd "Kan niet". Dat had ik helemaal niet gezegd en ik heb dat duidelijk weerlegd. Nee, ik ben niet zwanger, maar ik pik niet dat men mij woorden in de mond legt die ik niet gezegd heb. En tenslotte, Knuppel, mijn berichten waren helemaal geen scheldpartij. Er staan helem�*�*l geen scheldwoorden in aan het adres van Superstaaf. Ik trok misschien wel hard van leer, maar ik wist dat Superstaaf daar tegen kan. Ik wist heel goed dat hij daar niet zwaar aan tilt. Hij heeft letterlijk gezegd dat hij een brede rug heeft. Denk je trouwens niet dat Superstaaf zichzelf niet kon verdedigen? Ik had misschien wel een bitse discussie met hem, maar het ging goed tot jij je ermee kwam bemoeien. Superstaaf heeft op het forum duidelijjk de vrije meningsuiting verdedigd. Dan moet hij kunnen tegen dingen die hij misschien niet graag hoort. En, Supertaaf, Knuppel gaf vanmiddag duidelijk toe dat ik dubbelzinnig geweest ben. Misschien moet dat je eens even tot nadenken stemmen. Daarmee heeft Knuppel namelijk gezegd dat ik gelijk had. Nu, 't kan zijn dat je niet van slechte wil was en het niet de bedoeling van jou was om mijn woorden fout te interpreteren. Ik wil daar begrip voor opbrengen. Maar dan moet alles kunnen uitgepraat worden zonder het verwijt te krijgen dat je je aanstelt of zo. En, er is een verschil tussen een scheldpartij en verwijten. Ik maakte enkel verwijten wat betreft je stijl. Die vond ik d�*�*r ongepast. Schelden is dat dus niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |