Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Erger je ook aan al die enquêtes en commerciële telefonische oproepen ’s avonds?
Ja ik heb daar last van en zou liefst hebben dat ze me niet meer lastig vallen. 4 28,57%
Ja ik heb daar last van als ze me 's avonds lastig vallen. Tijdens de dag geen probleem. 1 7,14%
Ik heb daar geen last van. 5 35,71%
Ik speel eens goed met hun voeten en geef geen correcte antwoorden. 4 28,57%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2006, 20:20   #1
Den Bal
Gouverneur

Den Bal's schermafbeelding

Standaard Erger je ook aan al die enquêtes 's avonds via de telefoon?

Deze avond nog maar eens hetzelfde. Is het niet voor te veranderen van energiemaatschappij dan is het voor een abonnement van een dag- of weekblad. Vandaag was het voor een enquête naar ons koopgedrag. Ze vallen u steeds ’s avonds lastig. Een hele dag gewerkt, een drukke week achter de rug. Eindelijk rust. Dan…. Telefoon voor deze of andere vragen. Als je ze er dan vriendelijk attent op maakt haken ze zonder boe of ba gewoon in.

Hebben jullie daar ook last van?

Laatst gewijzigd door Den Bal : 22 december 2006 om 20:25.
Den Bal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2006, 20:23   #2
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Ik erger me dan eerder aan Getuigen van Jehova, probeer maar hen eens te onduiken. Voor je het weet zitten ze al binnen in de woonkamer
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2006, 21:04   #3
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Ik erger me dan eerder aan Getuigen van Jehova, probeer maar hen eens te onduiken. Voor je het weet zitten ze al binnen in de woonkamer
De oplossing...

Oud 22 december 2006, 21:14   #4
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
De oplossing...

nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2006, 22:41   #5
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb enkele jaren terug nog een tijdje in een callcenter gewerkt. Gelukkig hoofdzakelijk binnenkomende oproepen en slechts heel af en toe eens een enquete naar de klanten toe. Aangezien ik er zelf nooit happig op ben geweest lastig gevallen te worden via de telefoon kun je wel begrijpen dat ik dit niet echt van harte deed.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2006, 01:09   #6
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Godver jongenslief, ik hoop dat al die apen kanker krijgen, een pest voor de maatschappij dat die zijn.

Ok telefonische énquetes zijn gewoon kut en ge doet er beter ni aan mee want anders blijven ze u bellen, idioten zoals ik moeten natuurlijk zelf tot die vaststelling te komen. Maar dat heb je vrij rap geleerd, je hoort "goeiedag mijnheer, wij zijn blabla jadijada ENQUETE blabla jadijada" en je zegt "NEE" en je hangt op, simpel dus
Getuigen van jehova zijn gelukkig herkenbaar, oudere mensen met nen boekentas, gewoon niet opendoen en als ze undercover hebt ge natuurlijk tegenslag, maar hun openingsrede duurt gelukkig maar een goeie 30 seconden, daarna stuur ik ze een lege blik en de deur gaat dicht.

Maar wat echt pas een plaag is zijn die schijtapen die in het stad enquetes afnemen, iedereen op dit forum doet alsof het altijd de allochtonen zijn maar zij zijn nog maar klein bier ivg met die enquete kutzwammen.
ELKE keer als ik mij in het stad begeef heb ik het aan mijn broek, een boekenclub, greenpeace, WWF, gaia, een of andere lul uit iran die een handtekening wil, proximus, mobistar, orange, een of andere mongo die leerboeken wil exporteren naar sjakamaka en continu rondloopt met café-romans
In het begin was ik nog vriendelijk, ge hoort "mijnheer, mag ik u iets vragen", ik dacht dan bij mezelf die mens moet de weg weten ofzo, maar voor je het weet komen ze u daar lastigvallen met alle problemen in die wereld, kernafval, hongersnood, mijnenvelden, koeien die teveel slaag krijgen, pandabeertjes die doodvallen. Gelukkig ben ik daarin hard geworden, ze krijgen bij mij een lekker "talk to the hand" gebaar, ik loop ze gewoon omver of ik wens ze toe om onder een auto te lopen.
Allemaal de schuld van die enquetes, ooit was ik echt een vriendelijke jongen
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2006, 01:57   #7
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Het is niet enkel 's avonds... je moet eens een dagje verlof hebben of ziek thuis zitten. Dan krijg je minstens 4 keer per dag telefoon van telemarketing bedrijven.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be