![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het Amerikaanse ministerie van justitie heeft een site opgestart waar je kan kontroleren of iemand reeds veroordeeld geweest is voor pedofilie .
Als je meent dat iemand pedofiel is tik je zijn naam of zelfs bijnaam in , vermeld je de staat en onmiddellijk verschijnen de resultaten . Ik vind dat een goed idee , immers bijna alle peo's hervallen . Dat soort dient nauwlettend in het oog te worden gehouden . Let op mijn woorden , nu gaan de linksen hier bij bosjes komen posten dat ook pedofielen een tweede kans verdienen ![]() Als een kat bij de melk ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als het klopt dat bijna alle pedo's hervallen, mag dat wel bekend zijn.
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Amerika kan je bij de eerste veroordeling al 25 jaar effectief krijgen en bij de tweede veroordeling passen de meeste staten het onverbiddellijke levenslang toe . Cool ! http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie Laatst gewijzigd door Kaffer : 4 januari 2007 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Minstens 70 a 80% hervalt . Zelfs chemische castratie is geen optie , veel pedo's doen het dan gewoon met hun handen of een voorwerp . |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo'n site zou 100% overbodig moeten zijn, aangezien mensen met gevaarlijke pedofiele neigingen (in casu de gevallen die al 'in actie' zijn getreden) in levenslange hechtenis zouden moeten genomen worden, uit bescherming tegen de maatschappij, maar ook tegen zichzelf.
En dan heb ik het hier niet over consensuele sex met 16-17 jarigen.
Laatst gewijzigd door Eternity : 4 januari 2007 om 14:20. |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Hoe kom je hier bij? Chemische castratie heeft als doel de testosteron productie te onderdrukken, je krijgt hem dan niet alleen niet omhoog, de sex drive is dan ook weg. Maw men heeft helemaal geen zin om het 'gewoon met handen of een voorwerp' te doen.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onlangs hoorde ik nog een pedo op TV verklaren : Ik was toen niet seksueel aktief ( pedo's noemen dat aktief ) en ben weer hervallen . Pedofilie is een geestesziekte , geen seksuele ziekte . Laatst gewijzigd door Kaffer : 4 januari 2007 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() in Engeland informeren ze alle ouders via de scholen wanneer er een pedofiel in de buurt komt wonen, of wanneer er pedofiele misdrijven, aanrandingen gebeuren ... kwestie van ouders wat oplettender te maken, ik vind dat niet slecht ... het duwt je wel onaangenaam met de neus op de werkelijkheid ...
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uhu ik meen me ook zoiets te herinneren, dat er eens een lijstje gepubliceerd werd ivm pedofielen. En ja ik vind ook dat zo'n lijst er zou moeten komen. Lijkt me niet meer dan logisch, wanneer er een gevaarlijke verkeerssituatie komt wordt je ook met een bord ingelicht, dus trek die lijn maar ff verder ![]()
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maak ineens bekend welke veroordeelde fraudeurs, vrouwenmishandelaars, etc er in de wijk komen wonen ? er klopt iets niet in je redenering... je vergelijk met die gevaarlijke verkeerssituatie is van de pot gerukt dat weet men ... dus men duidt dat aan als men weet dat een veroordeelde whatever recidive is dan betekent dit een gevaar voor de maatschappij en komt ie niet vrij ( of beter dat zou zo moeten zijn ) of ie zijn/haar straf nu al of niet heeft doorstaan is verder irrelevant |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom is deze site schandalig? Niet omdat hij mensen informeert over eventuele gevaarlijke elementen in hun buurt. Dat is op zich een goed idee. Wel omdat justitie hiermee eigenlijk zegt "Wij als overheid slagen er niet in om criminele pedofielen op zo'n manier te straffen dat ze geen gevaar meer vormen voor de samenleving. We zoeken ook niet langer naar een passende oplossing, en geven in plaats daarvan jullie (het volk) de macht in handen om deze mensen zelf uit jullie buurt te houden door jullie een lijstje aan te bieden met hun adressen." Dat dit tot allerlei daden van agressie kan leiden behoeft geen tekeningetje, en bovendien straf je op die manier iemand die zijn straf heeft uitgezeten een tweede keer, maar ditmaal levenslang. Wat denkt de Amerikaanse overheid hiermee te bereiken? Die mensen moeten toch ergens gaan wonen als ze vrijkomen? Hoopt die overheid stiekem dat het "volksgerecht" wel raad zal weten met die "verwerpelijke pedo's"? Natuurlijk vormen recidivisten (van alle types, niet alleen criminele pedofielen) een levensgroot probleem voor de rechterlijke macht. Wat doe je met zo'n mensen? Hoe kan je voorspellen dat ze gaan terugvallen in hun slechte gewoonten, en kan je er zo maar van uitgaan dat ze dat gaan doen? Moet je dat risico lopen? Allemaal vragen waarop een antwoord moet komen, en daarom juist vind ik het een heel gevaarlijke evolutie als een overheid doodeenvoudig zegt "Wij stoppen met denken. Hier is de lijst, zoek het zelf maar uit.". Dit is volgens mij een typisch voorbeeld van een situatie waar het doel de middelen niet kan heiligen. Natuurlijk moet vermeden worden dat recidivisten als ze vrijkomen terug mensenlevens gaan in gevaar brengen, maar het is een beschaafde maatschappij onwaardig om daarvoor de middeleeuwse techniek van de schandpaal van onder het stof te halen. Zou een vorm van (streng) electronisch toezicht hier een uitweg kunnen bieden? Ik weet dat sommige pedofielen zelf vragen om niet vrijgelaten te worden, omdat ze beseffen dat ze riskeren te hervallen. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrij als de kindertjes ook op straat lopen, maar om acht uur netjes naar binnen als de kindertjes ook in hun bed liggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of heb je zelf eventueel een alternatief? |
|
![]() |