![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan al degene die ganzenlever eet of gaat eten. FUCK YOU AND KISS MY ASS!
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand met de smaak van ganzelever in zijne mond, zal aan mijn achterwerk niet moeten komen likken hoor, of hij krijgt een trap tegen zijn teelballen !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Als ik eens beestje slacht gaat de lever er toch ook mee in zenne. Heb wel iets tegen die platte commercie waarbij ze bij die beesten troep naar binnen dwingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij ontbreekt foie gras bij feestelijke etentjes nooit op het menu. Ik zie niet in waarom ik me die delicatesse zou moeten ontzeggen omdat enkele fanatieke nitwits alle producenten van foie gras over dezelfde kam scheren, maar tegelijkertijd zonder blikken of blozen een kip vreten die onder gruwelijke omstandigheden werd vetgemest. Een klein beetje perspectief is hier wel op zijn plaats.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Hoe je het ook draait of keert, ik vind ganzelever qua smaak fel overroepen.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens ontgaat het politiek gehalte van dit topic me enigszins...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog niet zolang geleden is er zelfs een kb gekomen die bepaalt hoe en wat welke dieren gedood en geslacht mogen worden. Die tekst is eigenlijk een beetje gruwelijk, want hoe efficiënter er gekild wordt, hoe korter de pijn natuurlijk. En er wordt inderdaad onthoofd, geëlektrokuteerd, met slachtpistolen pinnen geschoten, vergast enzovoorts ... De manier van dwangvoederen die leidt tot een ziekelijk grote lever, dat is dus niet meer van deze tijd. Als jij die delikatesse wil blijven proeven, dan zal het binnenkort van gewone ganzenlevers zijn en niet meer van die opgeblazen gevallen. Wat denk je zelf, zou dat de kwaliteit niet ten goede komen? Dat, mijn beste vriend, is het perspektief.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() jam jam, het water komt al in mijn mond
edit: en de ganzenlever bijna ook
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Tiens, de traditionele ganzenlever-topic valt laat dit jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit hoort echt wel niet bij politiek binnenland hoor.
Eerder koetjes en kalfjes. Ten hoogste nog maatschappelijke discussies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Punt is dat onze eikel vergeet dat mensen die iets tegen het leed hebben van deze ganzen ook iets hebben tegen het leed van alle andere dieren. Maar dat krijg je toch niet uitgelegt aan *KNIP* Raf. Hij heeft al lang geleden laten zien wat voor een persoon hij is. Tzou me ook verwondert hebben dat hij iets om het leed zou geven van dieren. Zijn eigen luxe boven alles é.
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 25 december 2006 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet op politiek vlak verboden moeten worden. VOILA!
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet aan het discussieren. Wat men deze dieren aandoet is walgelijk. En iedereen die het geen hol kan schelen kan het zweet van mijn ballen likken en zou ik het liefst een darm in zijn strot duwen en eens laten merken hoe het voelt.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan mag hier wel een slotje op me dunkt, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor je ban, verkondigde je dat beslissingen van moderatoren altijd gegrond waren en indien je een ban kreeg je het verdient had. Dit waren jou woorden, uiteindelijk kreeg jij een ban en toen verkondigde je dat het ongegrond was en dat je daarom nooit meer op dit forum zou komen. En ziehier, elke week zie ik terug meer en meer van je dwaze opmerkingen... waarom doe jij (zoal nog anderen op dit forum) nooit wat je zegt dat je gaat doen? Zit je jezelf in het dagelijks leven ook constant vanalles voor te liegen? Doe je dat tegen je naasten en je geliefde vent ook? Ik snap het niet. Ken jezelf en als je weet dat je het toch niet kan laten...zeg het dan ook gewoon niet. Echt geloofwaardig ben je niet want je kan niet weten of je het toch meent of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Illwill, de ruwe bolster met een klein hartje...
![]() Nee serieus, ik ben het wel eens met hem, deze ene keer. |
![]() |
![]() |