![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is dit een goed idee? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
14 | 25,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
42 | 75,00% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De 10 jongeren uit Beringen die enige tijd geleden Joodse kinderen bekogelden met stenen gaan nu "als straf" met federaal Minister van Werk Peter Van Velthoven naar het Anne Frank huis in Amsterdam.
Vindt u dit een goed idee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Voor vandalisme/bedreigingen is dit wel een erg lichte straf.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom mogen ze niet gewoon eens naar de Rode Duivels?
Gaan ze ook de uitleg krijgen dat Nonkel Moefti een grote aanhanger was van den Dolf? Of gaat het weer eigen borst natmaken zijn, zodat ze zich gesterkt voelen als ze terug naar huis gaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 januari 2007 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Persoonlijk vind ik dit geen goed idee. Hoe je het ook draait of keert, een uitstap (begeleid dan noch door een minister) zal door deze jongeren niet als straf aanzien worden.
Integendeel, ik neem aan dat vervoer en eten wel gratis zullen voorzien worden. Nu besef ik ook wel de symboliek van een bezoek aan het Anne Frank huis. Maar eerlijk gezegd betwijfe ik sterk dat deze jongeren hier uits zullen uit leren. Integendeel, het zal hen enkel sterken in de overtuiging dat anti-semitisme een "Europees" probleem is. Ik vind trouwens over het algemeen dat deze jongeren, die per slot van rekening geweld pleegden jegens personen, veel zwaarder hadden moeten gestrafd worden. Tenslotte kan ik mij ook niet van de indruk ontdoen dat het hier om een publiciteitsstunt gaat van de betrokken minister. Wat heeft de federale minister van Werk hiermee te maken, behalve dan dat Beringen in zijn kieskring ligt. Hij wil blijkbaar wat sympethie kweken bij een Turkse achterban. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of naar Palestina om te oefenen?
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die paar dagen gemeenschapsdienst, dat is veel te weinig, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enneuh... wie betaalt dat schoolreisje weeral?
Joe en Mie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Hopelijk was de bus van het nodige confort voorzien voor zo'n verre reis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Wat is dit toch allemaal schijnheilig. Wie de holocaust herziet, wordt op de televisie geboeid getoond. Maar wie effectief joden gaat bekogelen met stenen omdat ze joods zijn mag naar Amsterdam met een minister?
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vind het nuttig, hopelijk zet het hen aan het denken over het feit dat ze de Hitlergroet brachten. BTW: heeft een minister écht niets beters te doen dan mee te gaan op dit soort uitstapjes??? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 5 januari 2007 om 12:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zeer commerciele instelling dat Anne Frankhuis. Kopjekoffie 2 € 50, een dun boekje over Anne Frank 25 €. Bovendien is het orgine pand door de bouw van een restaurant ernstig verminkt. Ik was aan het stiekum daar aan het filmen en werd door een mederwerkster direct aangesproken in het Engels, waarop ik boos in het Duits antwoorde.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij stouterik!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Een maandje Auschwitz met alles erop en eraan met dezelfde behandeling die de Joden in WOII kregen ware beter geweest.
Laatst gewijzigd door vercetti : 5 januari 2007 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als ze in Amsterdam van de plaatselijke keuken moeten eten is dat zelfs een bijna onmenselijke straf
![]() Coekie
![]() |
#17 |
|
![]() Die gaan zich daar eens goed amuseren in dat sprookjeshuis. (in hun ogen he
![]()
![]() |
#18 | |
|
![]() Of Heineken drinken
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En afronden met een bezoekje aan de vele sexshops ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() **zucht**
ALS je dit al een goed idee zou vinden ga dan naar de dossinkazerne of breendonk ( daar kan je tenminste geen koffieshops vinden )
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 5 januari 2007 om 13:58. |
![]() |
![]() |