![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb een suggestie in verband met het quote-systeem. Daar is nu op zich niets mis mee, maar ik vind dat er iets aan ontbreekt. Wat ontbreekt er volgens mij? De mogelijkheid om meerdere quotes in elkaar te laten vloeien. Het zal wellicht duidelijker zijn aan de hand van dit voorbeeld, afkomstig van een ander forum.
![]() 1. Op deze manier zal herhaling gemakkelijker worden voorkomen. 2. Het is ook erg handig om een overzicht te krijgen van alle uitspraken die personen maakten (aan de hand van de vorige quotes), zonder pagina's terug te bladeren. Ben benieuwd naar meningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() ik ben volledig voorstander van zulks een systeem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je naar oudere posts zoekt zie je dat het vroeger het geval was. Waarschijnlijk hebben ze een reden dat ze het niet meer zo doen.
Weet niet dewelke. Ik vraag het me eerlijk gezegd ook af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Aha, interessant. Ik ben ook benieuwd naar de reden voor de aanpassing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||||
Parlementslid
|
![]() Is toch niet moeilijk
Citaat:
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij quote binnen qoute krijg je om een bepaald ogenblik de hele draad in één qoute. En word er dus enorm veel ruimte van het forum verpilt, wat dan ook weer geld kost om het forum nog draaiende te houden.
Men is dus waarschijnlijk van dat systeem afgestap om finaciele rede. Wie iets er echt bij wil hebben staan kan altijd nog kopieren. Dit systeem komt het forum veel goedkoper uit, omdat het minder plaats in neemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit ervaring met een forum waar ik administrator van ben, is het veelvuldig quoten op lange termijn niet echt bevorderend voor de lektuur van de draad.
Ik heb gemerkt dat men zeer snel een soort "pyramidachtige" structuur krijgt die onoverzichtelijk is. Ik ben dus niet echt voorstander van het systeem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Mss het invoeren van beperkte quoting, vb triple quotes: vraag, antwoord, reactie, tegenreactie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een ander voorstel is dat je zou kunnen kiezen tussen een "volledige quote" knop en een knop die enkel het nieuwste citeert?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 31 december 2006 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat is de Waalse tegenhanger van VLAREM ook weer die dat bewerkstelligd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Systeembericht
Zoeken is uitgeschakeld. is de zoekfunctie tijdelijk of definitief geband? |
![]() |
![]() |
![]() |