![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Volgens de BBC hebben Amerikaanse troepen een Iraneese ambasade binnengestormd http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6251167.stm
Mag dat zomaar een Land binnenvallen? Voor zover ik weet zijn ambasades grondgebied van de eigenaars.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik trek mijn woorden terug dat ze het nooit gingen durven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Brandaan : 11 januari 2007 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het personeel van een consulaat heeft geen diplomatieke onschendbaarheid.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() de zionistische lobbyisten hebben door dat het waarschijnlijk hun laatstse kans is om de USA Iran en syrië te laten aanvallen.
De volgende prseident zal zich niet zo laten dirigeren als deze puppet en het neocon gedachtegoed is voorgeod besmeurd. Israel moet en zal de USA zijn vijanden laten aanvallen ![]() dus even een iraans consulaat bestormen en hopen dat Iran zich voldoende laat provoceren. oorlog , oorlog en nog eens oorlog ! allemaal voor 4,5 miljoen koloniserende "uitverkoren" landdieven ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 januari 2007 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() zionisten lachen idd altijd als ze anderen tot oorlog kunnen manipuleren/aanzetten om hun staat te bevoordelen.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 januari 2007 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ps: Ben je journalist, indien ja voor welke krant ? indien niet, ga snel soliciteren bij één of andere gazzet , je zult zeer nuttig zijn voor de kassa van het gazzet ! ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 januari 2007 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Toen ik het bericht voor het eerst las, stond er effectief ambassade. Het artikel is blijkbaar geüpdate na mijn posten.
Indien ik het toch mislezen heb, wil ik bij deze mij vertontschuldigen.