![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Is het VB voorstander van het opdoeken van de VRT of zou zij bij een eventuele en zeer hypothetische regeringsdeelname enkel aansturen op een "heroriëntatie"?
|
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ik ben voor afslanking en - inderdaad - heroriëntatie.
Minder commercie en meer niveau voor ons belastinggeld. |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moet de openbare omroep meer "volksvermaak" brengen, of mogen er ook producties komen die meer financiering nodig hebben en niet door een meerderheid worden gesmaakt?
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kan de belastingbetaler wat behoorlijk opbrengen. En zou tot een objectiever - afin, minder regimevriendelijk - communicatiemedium leiden.
![]() |
#5 |
|
![]() Alles aan de privé overlaten is ook ongezond, maar de VRT heeft geen zes radio's nodig.
Volgens mij moet het Vlaams Parlement - per slot van rekening onze vertegenwoordiger - de inhoudelijke lijn uitzetten, na een breed debat en moeten de Mary's van deze wereld zich daar dan aan houden. Napoleonnetjes van zijn slag hoef ik niet. |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe moet ik dit zien? Bepaalt het parlement dan slechts de hoofdlijnen, dus hoeveel cultuur, actualiteiten, entertainment, voorlichting, etc er moet worden uitgezonden of heeft het parlement meer zeggenschap en kan het dan bv programma's afserveren?
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De VRT heeft niet alleen populaire radiozenders, voor een kleiner publiek, en die waarschijnlijk nier rendabel genoeg zijn voor commerciele radiostations. Verder denk ik niet dat de kosten van de radiozenders opwegen tegen die van de televisie en dat daar beter naar gekeken kan worden. Ik kijk al uit naar uw antwoord |
|
![]() |