![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat is uw mening over de kritiek in het boek "Vlaams Geblokkeerd" van Van Cleemput?
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 15 januari 2007 om 16:09. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik heb t ni gelezen, (is de co-auteur niet Spruyt ?)
maar over t algemeen kan ik zijn analyses wel pruimen ... groot verlies voor VB ! (hij was ook de enige die op de laatste verkiezingsdag de journalisten heel zelfszeker toesprak met , 'wacht maar op t eind van de avond zullen ze globaal nog wel winnen' ... dat was me dunkt rond een uur of zes zeven 's avonds ... en een unicum op dat moment ...) |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Zijn gestook begon pas toen hij net niet verkozen werd voor de Kamer.
Heb dat betweterig heerschap altijd al een NVA'ertje gevonden. Wat blijkt: hij is er nu lid van! |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U heeft er alle reden toe om de man niet graag te hebben. Tenslotte heeft niemand graag dat iemand de vuile was buitenhangt over een organisatie die hem lief is. Desondanks betekent dat niet dat de kritiek van Van Cleemput onterrecht is. In de inleiding van het boek (het enige deel dat ik voorlopig gelezen heb) komt hij alleszins meer integer over dan de heer De Winter, al is dat uiteraard maar een indruk. Ik zal mijn vraag anders stellen : wat is er volgens u (of volgens de partij) waar van de beschuldigingen in het boek? Wat is er waar mbt de vete tussen de vleugel Annemans en de vleugel Dewinter? Wat is er waar van de corruptie waar Van Cleemput het over heeft? |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U antwoord hierop is niet inhoudelijk, uw antwoord, suprise surprise, speelt op de man ![]()
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() u hebt de woordspeling door... spijtig genoeg hing er geen prijs aan vast... dus uw moeite was voor niets
![]()