![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste,
Wenst u, net als uw partijgenoot, ook een multi-etnisch Vlaanderen? Citaat:
Laatst gewijzigd door Patriot! : 18 januari 2007 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Van waar komt dat citaat?
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Hm.
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, 't is nogal een bocht he!
![]() U kan hier stemmen: http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=3691 |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Ik kan nog niet stemmen, maar ik zou opteren voor twee.
Multi-etnisch hoeft niet echt voor mij, Vlaanderen heeft daar ook geen nood aan.
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen Laatst gewijzigd door HFV : 18 januari 2007 om 21:20. |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw partij vindt van wel
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo'n bocht is het niet hoor zelfs Dewinter is niet kompleet wereldvreemd hoor, heb 'm in 2000 (dacht ik-zeker voor 2001) al eens, in een welliswaar besloten gezelschap van vnl artsen, heel pragmatisch horen verklaren dat 'uiteraard immigranten die hier nu legaal zijn en/of belg werden NIET teruggestuurd kunnen worden ... Wat Bruno Valkeniers nu zegt ligt hiermee compleet in lijn. probleem is natuurlijk dat niet iedereen de moeite neemt om de partij zelf te contacteren voor de juiste standpunten, maar ook op fora als deze, welwillende (?) fanatieke millitanten 'standpunten verkondigen als partijstandpunten' , die het helemaal niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
....en dan door andere al dan niet door de ABVV betaalde anti-VB fanatici als munitie worden gebruikt...
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkel VB kopstuk zou zoiets en plein public, bijvoorbeeld op een congres durven zeggen. Iedereen weet dat zoiets bijzonder slecht zou vallen bij de harde kern van militanten en zelfs van kiezers... |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Kijk eens wat Annemans hierover zei, drie jaar geleden. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ineens zo geïnteresseerd Patriot, welkom ! ... of denk je abusievelijk bloed geroken te hebben ? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 19 januari 2007 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in elk geval, wie geïnformeerd is, kan dit niet als een komplete nieuwigheid afdoen hoor, die trend bestaat al jaren (sinds Fortuyn volgens mij) |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over wat kopstuk Bruno Valkeniers 'en plein public' zei!! Laatst gewijzigd door luc broes : 19 januari 2007 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Goed genoeg voor Patriot!? Of is het nooit genoeg? |
|
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Een "multi-etnisch Vlaanderen" betekent een land waar verschillende grote groepen van diverse afkomst wonen. Dat is voor mij geen optie.
Wel is het altijd zo geweest en zal het altijd zo zijn dat naast een overgrote meerderheid van Vlamingen hier ook vreemdelingen verblijven. Ik neem aan dat Bruno Valkeniers dat bedoelde (ik was zelf niet aanwezig). |
![]() |