![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat lees je zoal van dagbladen en magazines?
Mijn lijstje: Geabonneerd: - National Geographic Magazine - The Economist (Engelstalig) - Reason (Engelstalig) - The Quaker Economist (Engelstalig) - Die Burger (Afrikaans) - EVA - Katholiek Nieuwsblad - Kerk en Leven - Die Republikein (Afrikaans) Vaak uit de krantenwinkel of elders: - De Tijd - Gazet van Antwerpen - De Standaard - Eos - Science - Dwars (UA-blad) - Elsevier - HP/De Tijd - De Nar
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() P-magazine.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() de wachtkamer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Tijd bij gelegenheid. Vroeger las ik ook wel eens de standaard maar veel kwaliteit vind ik daar niet meer aan. Als ik bij mijn grootmoeder ben, lees ik wel eens de Gazet van Antwerpen voor het lokale nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De metro, humo, total guitar, soms de standaard,
Voor de rest 3 boeken per maand gemiddeld |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Buiten de veel te dikke stapel vakliteratuur en het ochtendlijke browsen langs de internationale nieuwssites (krantengroepen):
Dagelijkse krant : De Standaard. Wekelijks magazine: Knack & Trends Wekelijks dwarrelt hier ook Kerk en Leven binnen. Internationaal algemeen: The Economist Time
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van kranten de Standaard en de Tijd en the Economist de laatste tijd ook meer.
Van tijdschriften Trends en Uw Vermogen, maar dat laatste ben ik al even niet meer tegengekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Humo (vers)
Knack (week oud, van de buren)
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik heb een abonnement op:
- 2600 - Wax Poetics - Humo - de Tijd Ik koop regelmatig: - The Economist - Wired - Time Magazine - Giant Robot Ik mis: - Mao-magazine en Deng
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Abo:
-Tekos -Doorbraak -DS -Menzo Soms eens lezen: -Knack (lang geleden) -Pallieterke -Dag allemaal (bij de mémé ![]() -Engelstalige krant online als het in m'n bol schiet
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() ORLY-Magazine
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Niks geen dagbladen en magazines. Ik steek te veel tijd in dit forum en lees te veel boeken over moslim-dictatuur.
![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - Doorbraak
- Formule 1 - de 'vakliteratuur': Rock Tribune, Aardschok, Rock Hard (Duitse versie)... - diverse internetmagazines en nieuwssites |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat goed eigenlijk, wat moet ik me daar bij voorstellen? Gaat dat alleen per abonnement?
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() voor een onafhankelijke tegendraadse mening over Belgische (maar ook Internationale) politiek lees ik graag Journaal van Mark Grammens
JOURNAAL Veertiendaags opinieblad Verantw. uitgever (tevens correspondentie-adres) Mark Grammens Stationsstraat 200 1770 Liedekerke tel. 053/66.63.61 fax. 053/68.08.27 Losse nummers zijn niet te verkrijgen. JOURNAAL wordt uitsluitend bezorgd op abonnementsbasis. Abonnementsprijs : € 89 per jaar (23 afleveringen) te storten op een van de volgende rekeningen: 000-1450583-45 (pc) 430-0372691-08 (kbc) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://delta-stichting.blogspot.com Moet maar eens artikels lezen. Je kan ook altijd losse nummers kopen op activiteiten van de deltastichting. Ze hebben ook een boekenreeks.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The source
Groove Kijk
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Abonnementen:
De Juristenkrant De Lloyd Kopen in de winkel: De Standaard De Tijd Knack Humo (af en toe) Bizz Le Soir La libre Belgique
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()