Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2003, 15:42   #1
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Wat is dat met die controle in moskëen. Waarom moet da nu? Ja, na 11 september is da natuurlijk actueel geworden. Iedereen denkt dat elke moslim dat zit te bidden in een moskëe nen fundamentalist is.
"Daarmee controleren die handel" zegt elke racist en elke voorstander om hier geen moslim-mensen binnen te laten.
Maar wat ik mij afvraag, hoor ik niet elken dag op radio en tv: priester pleegt sexueel misbruik tegen jongeren? daar weten we het zeker dat ier iets scheelt, maar ik heb nog nooit gehoord van: moskee-ganger maakt bom en brengt ze tot ontploffing in poelkapelle ofzoiets.

Dus waarom moeten dan niet de kerk controleren...?

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 15:46   #2
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

controleren ? Ik zou toch eens willen nakijken of de pastoor zijne miswijn wel echt wijn is en geen middel om bommen te maken. Ne molotovcocktail of zo ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 15:48   #3
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

ja en om is te kijken wat de pastoor nu juist in de kinderen hun handen legt bij de communie.
Het lichaam van Christus?
Het edel stuk lichaam van Patrick de Pastoor ja.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 15:49   #4
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

't is er weer zo ene.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 15:51   #5
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

Het is inderdaad fout die moskeeën te controleren. Men dient ze gewoon te slopen. Geen islam in Europa!
H. Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 15:51   #6
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
controleren ? Ik zou toch eens willen nakijken of de pastoor zijne miswijn wel echt wijn is en geen middel om bommen te maken. Ne molotovcocktail of zo ?

Vandaar de mindering in 'roepingen'!
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 15:57   #7
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
Het is inderdaad fout die moskeeën te controleren. Men dient ze gewoon te slopen. Geen islam in Europa!
Ik zou mij kunnen vinden in dit statement ALS dat ook geld voor de andere godsdiensten.

Maar dat is onmogelijk. U moet uw uurwerk kunnen gelijkzetten op de kerktoren van uw bescheiden boerendorp.

Wees dus tolerant en aanvaard de godsdienstovertuiging van iedereen, al moet het uitsluitend in privé-sfeer beleefd worden ! Dus niet op straat, noch in de media, noch in poltiek !
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 15:59   #8
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge moet dat eerst toch goed op voorhand controleren he Guderian, anders krijgt ge zo'n zaken als bij de Marly in Vilvoorde.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 16:06   #9
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Wat is dat met die controle in moskëen. Waarom moet da nu? Ja, na 11 september is da natuurlijk actueel geworden. Iedereen denkt dat elke moslim dat zit te bidden in een moskëe nen fundamentalist is.
"Daarmee controleren die handel" zegt elke racist en elke voorstander om hier geen moslim-mensen binnen te laten.
Maar wat ik mij afvraag, hoor ik niet elken dag op radio en tv: priester pleegt sexueel misbruik tegen jongeren? daar weten we het zeker dat ier iets scheelt, maar ik heb nog nooit gehoord van: moskee-ganger maakt bom en brengt ze tot ontploffing in poelkapelle ofzoiets.

Ze zouden wel gek zijn om zelf hun bommen te maken.
In Poelkapelle liggen ze voor het rapen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 16:18   #10
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Ik zou mij kunnen vinden in dit statement ALS dat ook geld voor de andere godsdiensten.

Maar dat is onmogelijk. U moet uw uurwerk kunnen gelijkzetten op de kerktoren van uw bescheiden boerendorp.

Wees dus tolerant en aanvaard de godsdienstovertuiging van iedereen, al moet het uitsluitend in privé-sfeer beleefd worden ! Dus niet op straat, noch in de media, noch in poltiek !
Niks van, Europa en de Europese volkeren zijn cultureel beïnvloed door het heidendom en het christendom. deze twee stromingen hebben dan ook alle rechten in Europa, waaronder subsidiëring door de overheid. In Vlaanderen is plaats voor het katholieke geloof en het heidendom. Niks anders.
Daar waar heidendom en christendom elkaar overlappen moet de scheiding van kerk en staat opgeheven worden. Godsdienstvrijheid is totaal verwerpelijk en moet afgeschaft worden, het is een dwaling uit het Verlichtingsdenken.
H. Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 16:40   #11
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar waar heidendom en christendom elkaar overlappen moet de scheiding van kerk en staat opgeheven worden. Godsdienstvrijheid is totaal verwerpelijk en moet afgeschaft worden, het is een dwaling uit het Verlichtingsdenken.
Als humanist aanvaard ik dat er godsdiensten zijn en dat zij zich in privé-sfeer mogen ontwikkelen. Persoonlijk denken is namelijk vrij. Of denkt u er anders over ?

Misschien bracht uw persoonlijk denken u tot het atheïsme ? Dan delen we dezelfde mening. Maar u bent intolerant ten opzichte van de andere meningen en vrijheid van godsdienst . En daar onderscheidt u zich - bekrompen egoïstisch - van het tolerante humanisme.

Laat mij toe u op dit onderscheid tussen Verlicht Humanisme en Intolerant Racisme te wijzen. :cool:
Oud 23 december 2003, 17:30   #12
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Had de profeet Mohammed niks met een negenjarig meisje? Pedofilie is algemeen aanvaard door de islam.
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 17:46   #13
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Had de profeet Mohammed niks met een negenjarig meisje? Pedofilie is algemeen aanvaard door de islam.
Een lagere opmerking had ik inderdaad enkel verwacht van een VB'er.

En ze kwam er ! Zij het alweer zonder bewijskrachtige onderbouw

Quod erat demonstrandum !
Oud 23 december 2003, 18:15   #14
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Quod erat demonstrandum !
Oud 23 december 2003, 18:25   #15
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Misschien een poll starten om te zien of ze lager was dan de opmerking van de threadstarter!

Citaat:
Sinds wanneer zijn moslim-mensen een ras?
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 18:33   #16
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:

Ooit gehoord van moslimfundamentalisme? Ja, waarom moet dat nu? Mss omdat 11 september heeft duidelijk gemaakt dat moslimfundamentalisme een ernstige bedreiging is die serieus genomen moet worden. Ga je het "bestrijden" van moslimfundamentalisme nu ook al linken aan racisme? Wat hebben pedofiele priesters te maken met moslimfundamentalisme???? Bakkebaard, staat dat synoniem voor Taliban?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be