![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat is dat met die controle in moskëen. Waarom moet da nu? Ja, na 11 september is da natuurlijk actueel geworden. Iedereen denkt dat elke moslim dat zit te bidden in een moskëe nen fundamentalist is.
"Daarmee controleren die handel" zegt elke racist en elke voorstander om hier geen moslim-mensen binnen te laten. Maar wat ik mij afvraag, hoor ik niet elken dag op radio en tv: priester pleegt sexueel misbruik tegen jongeren? daar weten we het zeker dat ier iets scheelt, maar ik heb nog nooit gehoord van: moskee-ganger maakt bom en brengt ze tot ontploffing in poelkapelle ofzoiets. Dus waarom moeten dan niet de kerk controleren...?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() controleren ? Ik zou toch eens willen nakijken of de pastoor zijne miswijn wel echt wijn is en geen middel om bommen te maken. Ne molotovcocktail of zo ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ja en om is te kijken wat de pastoor nu juist in de kinderen hun handen legt bij de communie.
Het lichaam van Christus? Het edel stuk lichaam van Patrick de Pastoor ja.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't is er weer zo ene.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Het is inderdaad fout die moskeeën te controleren. Men dient ze gewoon te slopen. Geen islam in Europa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Vandaar de mindering in 'roepingen'! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is onmogelijk. U moet uw uurwerk kunnen gelijkzetten op de kerktoren van uw bescheiden boerendorp. Wees dus tolerant en aanvaard de godsdienstovertuiging van iedereen, al moet het uitsluitend in privé-sfeer beleefd worden ! Dus niet op straat, noch in de media, noch in poltiek ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Poelkapelle liggen ze voor het rapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar waar heidendom en christendom elkaar overlappen moet de scheiding van kerk en staat opgeheven worden. Godsdienstvrijheid is totaal verwerpelijk en moet afgeschaft worden, het is een dwaling uit het Verlichtingsdenken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien bracht uw persoonlijk denken u tot het atheïsme ? Dan delen we dezelfde mening. Maar u bent intolerant ten opzichte van de andere meningen en vrijheid van godsdienst . En daar onderscheidt u zich - bekrompen egoïstisch - van het tolerante humanisme. Laat mij toe u op dit onderscheid tussen Verlicht Humanisme en Intolerant Racisme te wijzen. :cool: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Had de profeet Mohammed niks met een negenjarig meisje? Pedofilie is algemeen aanvaard door de islam.
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ze kwam er ! Zij het alweer zonder bewijskrachtige onderbouw ![]() Quod erat demonstrandum ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |