![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=78502
wat is k&k anders dan een kleutertuin/stressklep ?! wat denkt de moderatie wel ? dat wij allemaal puberale kleuters zijn ?! maar neet jong, wij zijn bijna allemaal hoogbegaafden die een uitlaatklep nodig hebben, ... vroeger zette ons moeder daar een trampoline voor in den hof, hing ons vader nen boksbal op zolder ... en nu wij zelf voor uitlaat moeten zorgen, kiezen wij voor k&k 'abstract gedrag' ... dat zijn dus zotte draden zoals alle andere draden in k&k (kindjes en kleutertuin) wat een gedacht van daarin te beginnen censureren ... bvb is "Dlemlddoptvi. Oavgdezbnadtb. " dan minder kleutertuin ?! ... ik ben niet echt heel lomp hé, maar in zulke beoordelingsverschillen een lijn vinden, dat is echt een uitdaging hé ... ps tronca, 't is niks persoonlijks hoor ... en nu dus de draadinsteek : wat is nonsens en wat niet op k&k ? haal drie k&k topics aan die volgens u niet door de beugel kunnen vanwege te onzinnig en drie die voorbeeldige, stichtende k&k bijdragen zijn ik ga nu ook zelf beginnen zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anna,
Je mag het hen niet kwalijk nemen, zij dragen een grote verantwoordelijkheid. En vergeten daardoor soms dat heel het leven slechts leuk is, als je het bekijkt als een spel en niet steeds alles ernstig neemt. Aan de mods, Jongens en Meisjes, laat ons soms eens de plaats en de ruimte om onze woede en stress kwijt te raken. Laat ons af en toe een kindelijke draad hebben en laat ons vrij in onze handtekening. Zolang we geen mensen kwetsen en geen mensen beledigen of persoonlijk aanvallen. Sommige zijn hier op het forum immers gezworen tegenstanders, maar zitten soms ook samen aan de toog. Laat ons dus wat ruimte, het leven is al saai genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Anna heeft overschot van gelijk...sommige draden...te-ring.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
beste mods, zouden jullie zo'n experiment zien zitten ? empirisch ondervinden wat het forumleven zonder op inhoud ingrijpende mods zou zijn ? (heb het duidelijk niet over technische updates en ondersteuning) ... door het openen van een 'k&kleuter' of 'wild west hoekje' ofte 'libertarische darwinistische tatami' noem het hoe je wil ... ? ... ikzelf denk dat dat zou vastlopen in scheld en spam partijen, maar je hebt altijd van die typen die willen experimenteren met de maatschappij en altijd en overal roepen dat meer vrijheid altijd beter is hé ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit zijn de mensen, hier vind je de mensen, in al hun openheid, op z'n/haar kwetsbaarst ... ik hou van al die mensen ... en ja ![]() ik moet 'in t echt' altijd al zo serieus zijn jong ... 'in t echt' is er zoveel miserie, all over the world' ... mag het efkes ? mag het hier ? efkes 'afzetten' ? ... Laatst gewijzigd door Anna List : 2 februari 2007 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ik onderschrijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mja, maar er zijn al 'onnozele' discussies genoeg e. Het moet ook nog een beetje overzichtelijk blijven. die post was een persoonlijke boodschap. Daarvoor is er de PM gemaakt. is heel simpel te gebruiken.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() jamaar.
er zijn inderdaad infantiele topics genoeg. En dan? Moet er daarom gecensureerd worden?? Laat eens de vrije markt spelen op dit forum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
idd vrije markt ... als een topic te onnozel of te persoonlijk is, zakt die toch vrij snel ... waardoor hij door niemand meer gelezen wordt ... problem solved ... who needs mods ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() de moderators zijn nog altijd den baas hiere, en die mogen naar hun eigen goeddunken zaken sluiten of open laten.
Als je dat niet goed vindt, kan je nog altijd naar een ander forum gaan ![]()
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() A.M.A.B.
All Mods Are Bastards. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Trek eens aan mijn vinger!
![]()
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Pas op, er zitten daar ook een paar sletjes tussen...
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 2 februari 2007 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Much ado about nothing
Degenen die mekkeren over onzinnige topics zijn zageventen (of -vrouwen). Wake up! Ge zit op internet, ni in de zetel bij De Zevende Dag. En dan nog in de K&K-sectie van een forum! Tuurlijk is daar wel eens complete onzin te lezen. So what? En dat gemelk op die mods. Altijd hetzelfde. Ik spreek me niet uit over de kwaliteiten van de mods hier, maar zij zijn de baas. Zo simpel is dat. Vind je dat niet leuk? Ga op een ander of start zelf een forum. Wat wel kleutertuin is is dat soms doelbewust geprovoceerd wordt om dan later 'de onheus behandelde forummer' te gaan uithangen tegen de mods. Maar verder post hier voor mijn part iedereen hetgeen h(z)ijzelf wil. Als't mij ni aanstaat lees ik wel iets anders...
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() meer dan 1100 replyers can't be wrong! ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() you have a point there
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() nee idd, dat vind ik nog goe, daar wordt al het gespam in een topic gegoten. Veel beter
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook juist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wilde jou ook helemaal niet terecht wijzen hoor. Ik had het idd als vraag om ruimte begrepen. Soms moeten we immers het kind in als baas laten zijn, zekers als je een hoge concentratie job heb uitgevoerd. Of als je net een zware zakenbespreking achter de rug hebt. Of zelfs om de examenstress kwijt te raken. Het zou zelfs aangenaam zijn als de mods dat ook eens openlijk deden op het forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Beste,
Ik denk dat er een misverstand is ontstaan. Jullie mogen hier zoveel nonsens en zever posten als jullie willen. Daar hebben wij geen enkel probleem mee! Integendeel, het is de bestaansreden van K&K. Waar ik wel geen zin in heb, is om te moeten tussen komen bij 2 mensen die verwikkeld zijn in een kinderachtige ruzie en die daar de moderatie bijhalen. Ik ben namelijk geen kleuterjuf. K&K moet plezant blijven, ook voor de moderatie. Mvg, uw toegewijde admin |
![]() |
![]() |