![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het dom dat die lummel de threat heeft gesloten van sorry nubian! Waarvoor dient anders k&k?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
2. Waarom zouden wij 'aan' Vlaanderen willen zitten? 3. Ik weet nog steeds niet hoe die persoonlijke aanval-draad van Nubian heette... |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Mijn thread!
![]() Amai, dat wordt hier precies echt een dictatuur. Nu moet ik van "de moderatie" ook m'n handtekening wijzigen. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Hoe heette die persoonijke aanval-draad nou? |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"De moderatie" kan me niet eens zeggen welke forumregel ik ermee overtreedt. Btw, schrijft u uw forumhandtekening op wc-muren dan? ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 1 februari 2007 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Dez lummel heeft die thread gesloten voor een reden. Het is hier een discussieforum, geen peutertuin.
|
![]() |