Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 18 februari 2007, 13:26   #1
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard forum lambert gesloten voor Feremans?

Indien ik een interventie wil doen op het discussie forum met Geert Lambert wordt me dit geweigerd.

Een eerste waarschuwing van de mods was de volgende:
Citaat:
forumsessie
Beste,

Ik vraag u met aandrang om het in de forumsessie met Geert Lambert beleefd te houden. Persoonlijke aanvallen tov onze forumgasten is niet toegestaan. Indien u zich hier niet aan houdt, zullen wij u de toegang tot de sessie moeten ontzeggen.

MVG
Nergens werd er vastgesteld over welke "persoonlijke" aanval het ging.
Mijn opmerkingen zijn steeds gemotiveerd. En een partijvoorzitter is iemand die je moeilijk persoonlijk kunt aanvallen, tenzij je zijn privé sfeer ontluisterd. Dit is naar mijn mening nergens gebeurd.

Indien de mods "politiek" worden, en mensen uitsluit omwille van de opinies die ze verkondigen dan is dit geen forum maar een opgezet spel.

Citaat:
ericferemans, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
  1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
  2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Graag had ik hier een motivatie voor gehad: ze is me zelf niet toegestuurd!
Dit vervalst voor de zoveelste keer mijn discussies met Lambert.
Het creeëert daarenboven het vermoeden (kan ik niet bevestigen of ontkennen) dat hij hier achter zit.
Een vermoeden dat des te sterker is na alle pogingen die Lambert in het verleden aanwendde om mij de mond te snoeren of verkeerde informatie over mij en mijn politieke achtergrond te (laten) verspreiden.

Dus niet enkel vervalst u het forum gesprek (ik kan immers niet meer antwoorden op bepaalde vragen die rechtsstreeks aan mij werden gericht, en hierdoor krijgt men dan de indruk dat ik niet wil of kan antwoorden), maar ook tast u de reputatie van Lambert aan.

Ik vind het ongehoord dat ik, zonder opgave van enige verklaringen werd gecensureerd. Dit staat haaks op elke democratishe en open werking van een forum.

Graag een beetje uitleg aub!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 18 februari 2007 om 13:35.
ericferemans is offline  
Oud 18 februari 2007, 13:54   #2
Ambiorix

Standaard

hihi
Ambiorix is offline  
Oud 18 februari 2007, 13:57   #3
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Laat Eric toch op dit subforum zijn ding doen. Zo weten wij ook hoe dat micro-partijtje intern werkt.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 18 februari 2007, 14:10   #4
MaXiMuS
Banneling

MaXiMuS's schermafbeelding

Standaard

U moet maar zo kritisch niet zijn! U wéét dat politieke partijen kicken op mensen zonder eigen mening, overtuiging of intelligentie.
MaXiMuS is offline  
Oud 18 februari 2007, 14:35   #5
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS Bekijk bericht
U moet maar zo kritisch niet zijn! U wéét dat politieke partijen kicken op mensen zonder eigen mening, overtuiging of intelligentie.
Too much honnour!
Dank oewel alstoeblief
ericferemans is offline  
Oud 19 februari 2007, 01:51   #6
ericferemans

Standaard

Ere wie ere toekomt:
Geert Lambert stuurde me volgend bericht:

Citaat:
Re: censuur? Beste Eric,

Als je echt denkt dat ik hier iets mee te maken heb, moet je toch eens elders hulp zoeken hoor. Ik ken die mensen van politics.be niet eens en zou niet weten hoe dat ik zo'n censuur kan instellen.

Zag ten anderen dat je wel constant op het net zat.

Dus, echt, niets mee te maken hoor!

mvg,

Geert
Dus vraag ik daan de mods: what is happening?
ericferemans is offline  
Oud 19 februari 2007, 03:44   #7
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Geert Lambert heeft hier inderdaad niets mee te maken. Er is trouwens nog nooit de vraag van enig politicus geweest om iemand te bannen. De moderatie beslist hier nog steeds autonoom over.

U werd ten andere niet geband omwille van de mening die u uitte, wel door de manier waarop u dit deed. De politici zijn hier onze gasten en wij vragen dat jullie op een beleefde manier met hen in discussie gaan. Wie dat niet kan, krijgt een waarschuwing, wie het dan nog niet kan, wordt geband uit de sessies.

U bent niet de eerste die uit de sessies werd geband, en u zal waarschijnlijk ook niet de laatste zijn.
tronca is offline  
Oud 19 februari 2007, 04:14   #8
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
Geert Lambert heeft hier inderdaad niets mee te maken. Er is trouwens nog nooit de vraag van enig politicus geweest om iemand te bannen. De moderatie beslist hier nog steeds autonoom over.

U werd ten andere niet geband omwille van de mening die u uitte, wel door de manier waarop u dit deed. De politici zijn hier onze gasten en wij vragen dat jullie op een beleefde manier met hen in discussie gaan. Wie dat niet kan, krijgt een waarschuwing, wie het dan nog niet kan, wordt geband uit de sessies.

U bent niet de eerste die uit de sessies werd geband, en u zal waarschijnlijk ook niet de laatste zijn.
Het is dan wel tegen de zin van Lambert in, en ongemotiveerd...
Dit is pure willekeur, omdat u nog steeds niet zegt waarover het gaat;
ericferemans is offline  
Oud 19 februari 2007, 04:59   #9
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Het is dan wel tegen de zin van Lambert in, en ongemotiveerd...
Dit is pure willekeur, omdat u nog steeds niet zegt waarover het gaat;
Dat heb ik wel gezegd, namelijk het feit dat u niet met respect discussiëerde in de forumsessies. Ik kan u geen link geven, aangezien ik de berichten in kwestie verwijderd heb.

Of Mr. Lambert akkoord is met deze beslissing of niet, is weinig relevant, aangezien het banbeleid de moderatie toe behoort en niemand anders.
tronca is offline  
Oud 19 februari 2007, 10:02   #10
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
Dat heb ik wel gezegd, namelijk het feit dat u niet met respect discussiëerde in de forumsessies. Ik kan u geen link geven, aangezien ik de berichten in kwestie verwijderd heb.

Of Mr. Lambert akkoord is met deze beslissing of niet, is weinig relevant, aangezien het banbeleid de moderatie toe behoort en niemand anders.
Met andere woorden: zonder dat er enige klacht was, van wie dan ook, heeft een totaal onbekende, zonder me de betroffen passages voor te leggen een politieke discussie gecensureerd?
Heb ik dit goed begrepen?
Op basis van welke criteria kan u mij niet eens zeggen? BELEEFDHEID?
Dit vind ik niet alleen onbeschoft, het is grof.
Daarenboven lijkt het me op het randje van het toelaatbare.
Het is in elk geval willekeur en nodeloze bemoeizucht ...
ericferemans is offline  
Oud 19 februari 2007, 10:03   #11
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Op basis van de forumregels voor de forumsessies.

mvg,
Arnold.
Arnold is offline  
Oud 19 februari 2007, 11:31   #12
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Met andere woorden: zonder dat er enige klacht was, van wie dan ook, heeft een totaal onbekende, zonder me de betroffen passages voor te leggen een politieke discussie gecensureerd?
Heb ik dit goed begrepen?
Op basis van welke criteria kan u mij niet eens zeggen? BELEEFDHEID?
Dit vind ik niet alleen onbeschoft, het is grof.
Daarenboven lijkt het me op het randje van het toelaatbare.
Het is in elk geval willekeur en nodeloze bemoeizucht ...
Geachte,

Naast de ons opgelegde wettelijke censuur op negationisme, laster, en oproepen tot geweld en discriminatie, hebben wij het volste recht om daarnaast nog extra criteria op te leggen aan de mensen die te gast zijn op ons forum.
In het bijzonder voor de forumsessies geldt dat we streven naar discussie zonder gescheld, en zonder gewauwel en prietpraat die thuishoort in K&K.
In het verleden hebt u reeds herhaaldelijk de forumdeur achter u dichtgetrokken. Ik begrijp dus niet uw gezeur omdat wij nu één specifiek segmentje voor u op slot doen.
Gelieve dus zonder morren onze beslissing te respecteren en onze tijd niet verder te verkwanselen aan uw hoogstindividuele griefjes.

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 19 februari 2007 om 11:31.
Peter Johan is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be