![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Girl’ niet in shortlist voor Oscars
![]() Citaat:
Ik vind dat de film best in aanmerking mocht komen om het felbegeerde beeldje in de wacht te kunnen slepen. Shame on u Oscar-Academie shame shame shame ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 december 2018 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Die film wordt door de amerikanen als niet geschikt bevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al schreef: Gaan ze daar nu echt preuts doen in de USA, yeah right!!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 december 2018 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is dat toch alweer een watjes-film, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de regisseur heeft daarop uitdrukkelijk gekozen voor zijn artistieke vrijheid dan moet je vandaag natuurlijk niet komen huilen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat het een film is die je dagelijks gaat opzetten maar hij mag er toch best wezen.
Ik denk dat men tegenwoordig liever kiest voor dat soort van films waar er na 3 minuten al 350 of meer doden in gevallen zijn. ![]() Laat dat wat ik iets hogerop schreef 'Niet dat het een film is die je dagelijks gaat opzetten ... ' van dat soort van films zijn er bitter weinig. Ik heb hier thuis een aardige verzameling DVD/Blu-ray waar er best bij zijn die ik regelmatig terug uit de kast pluk om ze terug te bekijken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 december 2018 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Dat transgender thema interesseert me niet echt. Hollywood blockbusters evenmin. Sommige films van Felix Van Groeningen vond ik wel goed zoals Steve + Sky en De Helaasheid der Dingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De helaasheid der dingen zegt mij dan weer weinig of niets.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 december 2018 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We laten de makers even zelf aan het woord. GIRL by Lukas Dhont (Official International Trailer)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 december 2018 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga die toch eens downloaden, iedereen maakt daar zo'n spel van.
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Is 'Girl' een gevaar voor de transgendergemeenschap? De ballerina uit het verhaal reageert Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 december 2018 om 11:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zal die kijken in afwachting.
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spoedig zullen de "transgender-westerns" uitkomen, succes verzekerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen zal men in de transgender-westerns de mannen hun 'geweer' wegnemen.
![]() |
![]() |