![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Alexanderstraat 19
2514 JM Den Haag tel: (+31)(0)70-3614391 |
![]() |
#2 |
|
![]() "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > Alexanderstraat 19 > 2514 JM Den Haag > tel: (+31)(0)70-3614391 Da's me te ver fietsen voor een kop koffie Wim |
![]() |
#3 |
|
![]() F@ber wrote:
> Alexanderstraat 19 > 2514 JM Den Haag > tel: (+31)(0)70-3614391 > Ja, en? |
![]() |
#4 |
|
![]() "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > Alexanderstraat 19 > 2514 JM Den Haag > tel: (+31)(0)70-3614391 Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. |
![]() |
#5 |
|
![]() "F@ber" <[email protected]> wrote in news:6efe$45d8c90e$3ea31a8a$14612
@news.chello.nl: > Alexanderstraat 19 > 2514 JM Den Haag > tel: (+31)(0)70-3614391 Hebben die geen imeel? -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#6 |
|
![]() "Arya" <-@-> schreef in bericht news:[email protected] reenews.net... > F@ber wrote: >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 >> > > Ja, en? Kun je lekker theeleuten, neem Job ook maar mee. |
![]() |
#7 |
|
![]() "Wim" <[email protected]> wrote in news:[email protected]:
> > "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 > > Da's me te ver fietsen voor een kop koffie > > Wim > > Thee Wim, thee. -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#8 |
|
![]() "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > "F@ber" <[email protected]> wrote in news:6efe$45d8c90e$3ea31a8a$14612 > @news.chello.nl: > >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 > > Hebben die geen imeel? [email protected] [email protected] > > -- > Bye, > > Willem-Jan Markerink > > The desire to understand > is sometimes far less intelligent than > the inability to understand > > <[email protected]> > [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#9 |
|
![]() On Sun, 18 Feb 2007 22:55:16 +0100, "Cnorlax" <[email protected]>
wrote: > >"F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]. .. >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 > >Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. > > Ze zullen onder de indruk zijn beste Cor. Adiós, Cheche |
![]() |
#10 |
|
![]() "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 18 Feb 2007 22:55:16 +0100, "Cnorlax" <[email protected]> > wrote: > >> >>"F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected] ... >>> Alexanderstraat 19 >>> 2514 JM Den Haag >>> tel: (+31)(0)70-3614391 >> >>Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >>precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. >> >> > Ze zullen onder de indruk zijn beste Cor. Net zoals wij vreselijk onder de indruk zijn van de Saudische eis dat een Nederlands 2e Kamerlid met 1 paspoort zijn excuses moet aanbieden voor wat uitspraken aangaande de koran. |
![]() |
#11 |
|
![]() F@ber wrote:
> "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sun, 18 Feb 2007 22:55:16 +0100, "Cnorlax" <[email protected]> >> wrote: >> >>> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected].. . >>>> Alexanderstraat 19 >>>> 2514 JM Den Haag >>>> tel: (+31)(0)70-3614391 >>> Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >>> precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. >>> >>> >> Ze zullen onder de indruk zijn beste Cor. > > Net zoals wij vreselijk onder de indruk zijn van de Saudische eis dat een > Nederlands 2e Kamerlid met 1 paspoort zijn excuses moet aanbieden voor wat > uitspraken aangaande de koran. > > JayJBee "Wij?" |
![]() |
#12 |
|
![]() "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > F@ber wrote: >> "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Sun, 18 Feb 2007 22:55:16 +0100, "Cnorlax" <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected].. . >>>>> Alexanderstraat 19 >>>>> 2514 JM Den Haag >>>>> tel: (+31)(0)70-3614391 >>>> Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >>>> precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. >>>> >>>> >>> Ze zullen onder de indruk zijn beste Cor. >> >> Net zoals wij vreselijk onder de indruk zijn van de Saudische eis dat een >> Nederlands 2e Kamerlid met 1 paspoort zijn excuses moet aanbieden voor >> wat uitspraken aangaande de koran. >> >> > > JayJBee > "Wij?" Ik dacht het niet. Zij misschien wel. |
![]() |
#13 |
|
![]() "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > "Wim" <[email protected]> wrote in news:[email protected]: > >> >> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected].. . >>> Alexanderstraat 19 >>> 2514 JM Den Haag >>> tel: (+31)(0)70-3614391 >> >> Da's me te ver fietsen voor een kop koffie >> >> Wim >> >> > > Thee Wim, thee. > > -- > Bye, > > Willem-Jan Markerink > > The desire to understand > is sometimes far less intelligent than > the inability to understand > > <[email protected]> > [note: 'a-one' & 'en-el'!] Zelfs geen Coffee Arabica? |
![]() |
#14 |
|
![]() "Esizkur" <[email protected]> wrote in news:45d8e1fe$0$15792$ba620dc5
@text.nova.planet.nl: > > "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> "Wim" <[email protected]> wrote in news:erahog$2fj1$1@nl- news.euro.net: >> >>> >>> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected].. . >>>> Alexanderstraat 19 >>>> 2514 JM Den Haag >>>> tel: (+31)(0)70-3614391 >>> >>> Da's me te ver fietsen voor een kop koffie >>> >>> Wim >>> >>> >> >> Thee Wim, thee. >> > > Zelfs geen Coffee Arabica? > > > Zijn vast slavenbonen. -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
![]() |
#15 |
|
![]() Cnorlax wrote:
> > "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 > > Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze > precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. Waar woont Geert Wilders??? -- Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel wie goed doet, die goed ontmoet gebruiker van Suse 10.2 is turbo |
![]() |
#16 |
|
![]() F@ber wrote:
> "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> F@ber wrote: >>> "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Sun, 18 Feb 2007 22:55:16 +0100, "Cnorlax" <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected].. . >>>>>> Alexanderstraat 19 >>>>>> 2514 JM Den Haag >>>>>> tel: (+31)(0)70-3614391 >>>>> Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >>>>> precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. >>>>> >>>>> >>>> Ze zullen onder de indruk zijn beste Cor. >>> Net zoals wij JayJBee "Wij?" vreselijk onder de indruk zijn van de Saudische eis dat een >>> Nederlands 2e Kamerlid met 1 paspoort zijn excuses moet aanbieden voor >>> wat uitspraken aangaande de koran. >>> >>> >> JayJBee >> "Wij?" > > Ik dacht het niet. Zij misschien wel. > > |
![]() |
#17 |
|
![]() "atomic nano" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Cnorlax wrote: > >> >> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected].. . >>> Alexanderstraat 19 >>> 2514 JM Den Haag >>> tel: (+31)(0)70-3614391 >> >> Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >> precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. > Waar woont Geert Wilders??? > -- > Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel > wie goed doet, die goed ontmoet > gebruiker van Suse 10.2 is turbo Die zal nu wel weer een zwerver, zonder vaste woon of verblijfplaats zijn. |
![]() |
#18 |
|
![]() "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > "F@ber" <[email protected]> wrote in news:6efe$45d8c90e$3ea31a8a$14612 > @news.chello.nl: > >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 > > Hebben die geen imeel? > > -- > Bye, > > Willem-Jan Markerink > Nee, die hebben kmeel ![]() |