![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reclame op stubru voor de koop van een Koran want als autochtonen de islam kennen zal integratie beter zijn?
Nu is het toch al ver gekomen. Zouden ze hetzelfde spotje doen voor islamieten die een bijbel zouden moeten kopen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toegegeven, die laatste alinea is wel de moeite. Over een aantal jaren misschien 'Allah is groot' op de voorpagina'? Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 28 februari 2007 om 08:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het de Politiek Correcte Remix van de Koran , ? voor westerlingen...
of is het de echte, ? Wat kost m, ik kan er altijd wel een stapeltje van gebruiken om mijn voeten op te leggen of zo, ... en dat is dan nog een vrij propere toepassing, ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Klein experimentje: stapeltje Korans, gebruiken als brandstof voor de BBQ, videootje van draaien en publishen op youtube. En dan wedden hoe lang het duurt vooraleer het videootje wordt verwijderd.
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En wat die reklame betreft, zoals 30 jaar geleden de sticker "Franstaligen, pas u aan of verhuis" zal dit de nieuwe versie onder het motto "Belgen, pas u aan of verhuis" kunnen zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() de zoveelste opkloperij van de media imo ... spijtig dat stubru er zich toe laat verleiden
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb twee korans, ik had daar geen dom StuBru-reclaampje voor nodig.
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Waarom 2 verzamel je die ofzo ?
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb één Engelse vertaling van de koran lang geleden in Berlijn gekocht en dan later in Leuven een Nederlands-Arabische uitgave (de gangbare in Vlaanderen en Nederland).
Laatst gewijzigd door lombas : 28 februari 2007 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verschillende vertalingen allicht. En dan heb ik het niet over "taal"
![]()
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Iets anders verwacht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik zou hem niet gebruiken voor de bbq, ik zou hem gewoon in het centrum op straat gooien zodat ze zien wat ermee gebeurt, als ik hem opstook zouden ze nog denken dat ik hem lees ook en dat is het laatste wat ik zou willen. Ik haat heiligen en godsdiensten, het is een verzinsel van de mens en zou tussen de spiderman boekjes moeten staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Stubru trekt al lang op niks meer...
Dus im not surprised !!! =p
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu worden dag in dag uit dezelfde, door de platenfirma's opgeklopte derderangsgroepjes opgehemeld en is het op het informatieve vlak verworden tot een bastion van het politiek-correct denken (ooit al eens naar "Brussel Midi" geluisterd bijvoorbeeld, waar steevast dezelfde moegehoorde BV's en politici van progressief linkse signatuur mogen komen aandraven om hun 'visie' te geven?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Alleen jammer dat de proza van het oud Arabisch dat Mohammed gebruikte onvertaalbar is. Allé, dat beweren moslims toch steevast als ik hen op ongerijmdheden in hun boekse wijs.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld: http://quran.islamway.com/mishary1424/058.mp3
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die reklame zal wel overal te horen zijn zeker? op Donna in ieder geval ook. Als Standaard ervoor betaalt, waarom zou het dan niet op radio komen??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Begrijp je Arabisch overigens? Nu, precies deze argumentatie is dus het ultieme alibi om met eender wat weg te komen: "Misinterpretation made him do it!"
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 28 februari 2007 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Het staat zelfs in de P, kun je nagaan...
![]() |
![]() |