![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Op een persconferentie zullen Dewinter en Anke VDM morgen het akkoord met Wardje Beysen bekend maken. Ze hebben elkaar dan toch gevonden, het mandaat voor Beysen is omzeggens binnen...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zonder bijbedoelingen en zonder er iets voor terug te eisen ! En dan te moeten vaststellen... ![]() Verbittert ? Eerder bijzonder cynisch ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Nog beter ! De heren lijken volgens de laatste berichten een nieuwe stunt uit te zullen halen: de oprichting van een tijdelijk actiecomité met Wardje als voorzitter en Vanhecke als ondervoorzitter...
![]() ![]() ![]() En de domme pers zal daar ook in lopen zekers... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft: zo'n toeren probeer ik gewoon te vermijden... uit zelfbescherming! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik begrijp het: idealisme noemt de ziekte. In elk geval: als men je nogmaals pakt, besef dan dat het toch allemaal om de macht en de poen te doen is. Mensen zijn nu eenmaal hard, zelfs op politieke fora. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Verhofstadthater schreef
Dan zal je gezondheid voor je spreken. Maar ik begrijp het: idealisme noemt de ziekte. In elk geval: als men je nogmaals pakt, besef dan dat het toch allemaal om de macht en de poen te doen is. Mensen zijn nu eenmaal hard, zelfs op politieke fora. --------------------------------------------------------------------- Inderdaad is idealisme meer een ziekte, zoiets als keeper zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet nogal pikken... Beysen en het Vlaams Blok in een alliantie
![]() of jaloers op Anke Vandermeersch ![]() Groene Geysels had er geen zin meer in ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En voor de rest lever ik goed werk in de gemeente, al zeg ik het zelf ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Om 11 uur persconferentie Vanhecke-Dewinter-Beysen (en Anke voor de sensuele toets) gevolgd door een stemmig etentje met "aangepaste wijnen"...
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |