Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 18 januari 2004, 17:04   #1
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Liberaal Appel neemt zeker deel aan verkiezingen 13 juni

Het Liberaal Appel van Ward Beysen neemt zeker deel aan de Vlaamse en Europese verkiezingen op 13 juni. Dat heeft Beysen zondag gezegd op zijn nieuwjaarsreceptie. Onder welke vorm dat zal gebeuren, staat nog niet vast. De voorzitter van het Liberaal Appel heeft er wel vertrouwen in dat zijn partij deze keer een mandaat zal binnenhalen. Het Liberaal Appel werd ongeveer een jaar geleden opgericht. Bij de federale verkiezingen van mei vorig jaar geraakte de partij niet over de kiesdrempel. Beysen herhaalde zondag dat voor zijn partij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 het hoofddoel blijft. Beysen zei wel te beseffen dat het zijn verantwoordelijkheid is om het Liberaal Appel "over de klip van de verkiezingen van 13 juni te tillen. Slechts deze week is duidelijk geworden op welke wijze de verkiezingen worden georganiseerd en voor een nieuwe partij als het Liberaal Appel is het dan ook niet gemakkelijk zich voor te bereiden op de verkiezingen", aldus Beysen. (DWM)

http://www.hetlaatstenieuws.be

DE VOORZITTER WEET ONDER WELKE VORM(VLAAMS BLOK).
DE VORM DIE HEM PERSOONLIJK EEN TIJD GELEDEN ZIJN MANDAAT BELOOFT HEEFT(EUROPEES PARLEMENT).
HYPOCRISIE IS BEYSEN NIET ONBEKEND.
HET LIBERAAL APPEL NEEMT NIET DEEL AAN DE KOMENDE VERKIEZINGEN ALS ONAFHANKELIJKE PARTIJ.
Peter De Ryck is offline  
Oud 18 januari 2004, 17:26   #2
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

[size=7]het is sms NEEN naar 3024 [/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 18 januari 2004, 17:36   #3
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
[size=7]het is sms JA naar 3024 [/size]
U heeft het eindelijk begrepen, waarvoor mijn dank(vanavond SMS-avond).
Peter De Ryck is offline  
Oud 18 januari 2004, 17:52   #4
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Het LA is een extreem-rechtse partij, die door het VB gebruikt wordt om het CS te doorbreken.
Bruno* is offline  
Oud 18 januari 2004, 22:34   #5
gm 956950
Vreemdeling

Standaard

Met Claudine De Schepper in zijn partij is Beysen toch al zeker van 180 stemmen,dit was volgens mij het aantal stemmen waarmee Mevrouw De Schepper met een opgelooflijke speling van het lot in de Vlaamse raad kwam.
Deze vrouw is door niemand ernstig genomen,en is dus een zeer gemakkelijke prooi om voor eender welke kar te spannen.
De kans dat de speling van het lot haar een tweede keer in dusdanige
positie brengt is onbestaande en dus is voor dergelijke onbetrouwbare
persoon elke kans beter dan terug als een nobele onbekende de Zwijndrechtse politiek in te duiken.
De tactiek van Beysen is de zelfde als bij de start van het Liberaal Appel,
namelijk zwakke persoonlijkheden zoals Hendrik Boonen en andere Jokes voor zijn kar te spannen hopende dat deze handelingen de pers halen.
Ik begrijp de mensen niet die voor zulk een ........... hun eer en geweten
op het spel zetten.
Ik hoop dat de pas opgerichte Liberale Alliantie deze rotboel voor eens en
altijd een lesje zal leren.Ik hoop het van ganser harte en wens deze disidenten van het Liberaal Appel alle steun toe,ze hadden de trukkedoos
van Zwarte Ward zeer vlug door.

Gil Marien
Oud 18 januari 2004, 23:32   #6
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm 956950
Met Claudine De Schepper in zijn partij is Beysen toch al zeker van 180 stemmen,dit was volgens mij het aantal stemmen waarmee Mevrouw De Schepper met een opgelooflijke speling van het lot in de Vlaamse raad kwam.
Deze vrouw is door niemand ernstig genomen,en is dus een zeer gemakkelijke prooi om voor eender welke kar te spannen.
persoon elke kans beter dan terug als een nobele onbekende de Zwijndrechtse politiek in te duiken.
namelijk zwakke persoonlijkheden zoals Hendrik Boonen en andere Jokes voor zijn kar te spannen hopende dat deze handelingen de pers halen.
op het spel zetten.
altijd een lesje zal leren.Ik hoop het van ganser harte en wens deze disidenten van het Liberaal Appel alle steun toe,ze hadden de trukkedoos
van Zwarte Ward zeer vlug door.

Gil Marien
Geachte, Ward Beysen heeft mij indertijd persoonlijk laten weten dat hij Maria Vandermeulen nog even kon gebruiken, en dat zij nadien mocht vertrekken(ik vermoed vanwege de districtraad).
Hendrik Boonen heeft duidelijk laten verstaan dat een samenwerking met het Vlaams Blok onmogelijk was, in het bijzonder een samenwerking met Filip Dewinter(hypocrisie of waarheid )
Is Hendrik Boonen nog actief binnen het Liberaal Appel
Peter De Ryck is offline  
Oud 20 januari 2004, 12:58   #7
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm 956950
op het spel zetten.
van Zwarte Ward zeer vlug door. Gil Marien
MIN FIN regelt dat allemaal...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be