![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Gaat u op lijstDedecker stemmen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,88% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
66 | 81,48% |
Weet ik nog niet |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,88% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() .
Laatst gewijzigd door borgerhout : 25 februari 2007 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wordt nog liever levend gevild...
![]() ps. Waarom meerkeuzevraag? ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In die meerkeuzevraag of in dat levend villen?
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Al 4 van de 18 stemmen.Niet slecht,lijstdedecker gaat stemmen halen op 10 juni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga voor de senaat op LDD stemmen.
Voor de kamer zal ik op het VB stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weiger te stemmen bij ongrondwettelijke verkiezingen.
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Weer een partij met veel praatjes maar geen deftige oplossingen.
Wat heeft Dedecker in zijn politieke carriere verwezenlijkt: niets! Wat zal lijstDedecker aan ons volk opbrengen: NIETS!
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Tiens, Brugge Veilig en Leefbaar stemt ook voor Dedecker. Op naar een volgende desillusie, Culien.
Soit: ik stem er niet voor, niet omdat ik Dedecker geen kans wil gunnen maar ik geloof niet in dat ultraliberale programma van hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet stemmen op Lijst Dedecker, mocht ik stemrecht hebben in Vlaanderen. Die man negeerde systematisch al mijn vragen en antwoorden. En die vragen waren bloedserieus en in hartstikke klare taal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() Er zijn al genoeg partijen waar je terecht kunt als je bang bent.
Eén advies: als angst je raadgever is, stem dan vooral niet op D66. liberalist,heeft Jean-Marie Dedecker BANG.Je laat me lachen man. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() 4 waarvan 2 LDD'ers (Dogbert, Babeth) die hier amper een maand of twee zitten om hun partij te promoten. Jullie moeten wel erg wanhopig zijn als je dit soort dingen nodig hebt om je aan op te trekken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() WANHOPIG zijn we helemaal niet waar haal je dat nu vandaan.We zijn een nieuwe partij. Het is te nemen of te laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Jean-Marie Dedecker schijnt het bepaald moeilijk te hebben om de nodige fondsen (1 miljoen euro) samen te brengen voor zijn verkiezingscampagne. Boudewijn Bouckaert bekijkt het allemaal heel zorgelijk en kijkt vooral uit naar de eerste VRT-peiling van half maart. Bouckaert: "Blijkt op dat moment dat we slechts 2% of nog minder halen en dat we geen uitzicht hebben op de kiesdrempel van 5%, dan moeten we onze conclusies trekken. Ik hoop dat we ons dan niet zullen moeten afvragen of kartelvorming met Vlaams Belang het alternatief is." Frank Vanhecke (VB) zegt geen rekening meer te houden met de komst van Dedecker naar het VB. Volgens Dedecker is er geen enkele reden om niet met de eigen lijst door te gaan.
Het Laatste Nieuws Binnen 2 weken ergens in midden Maart gaan we eens zien wat de eerste opiniepeiling hierover zegt. Als het tegenvalt is de kans misshien groter dat LDD een kartel gaat willen vormen met Vlaams Belang maar ik geloof er niet meer in. Het lijkt er nu wel echt op dat zowel VB als LDD ieder zijn eigen weg gaat naar de verkiezingen zonder kartel. Voorzitter Van Hecke gelooft er ook niet meer in, buiten misshien Van Gaever die blijft beweren dat het kartel vorm zal hebben binnen de maand. Zonde deze rechtse verdeling. We moeten trouw blijven want anders geef je toe dat je gans je leven fout was door VB te stemmen of VB'er te zijn. Nationalist ben je tot in de kist. Ne verrader is erger dan ne linkse, vergeet dat nooit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als het niet aan de CD&V lag, was JMDD nog steeds bij de N-VA.
![]() |
#18 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door borgerhout : 2 maart 2007 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hopelijk zeggen veel VB-stemmers dit!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |