![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Kan die zever niet naar partijdiscussies ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het vb is al meer dan 30 jaar losse flodders, daar zal deze verkiezing weinig verandering in brengen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=82711
Waarom plaats je dan zelf dergelijke 'zever' in binnenland? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aai!!! Pijnlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Indien u gelijk hebt, dan hebt u gelijk. Als u echter met losse flodders schiet, zonder enige bevestiging van uw informatie, dan is dat alleen maar een slechte poging tot propaganda voor uw partij en dan brengt dit niets bij tot het democratisch debat. Dan past dit onderwerp veel beter bij partijdiscussies, VB. Laatst gewijzigd door PieterP : 26 maart 2007 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat het een hoax is, maar belgique kennende gaat dit pure realiteit zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het vb gaat niet zomaar iets in de media gaan brengen als er niets van aan zou kunnen zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er bestaan geen regels meneer.... dus versmos ik maar het geld van de belastingbetaler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
conclusies die het Vlaams Belang uit deze zaak trekt, organiseert het Vlaams Belang een persconferentie. Ook de interne documenten zullen ter inzage liggen. De persconferentie gaat door morgen dinsdag 27 maart om 11 uur op de achtste verdieping van het nationaal secretariaat te Brussel (Madouplein 8 bus 9).
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() foutje
![]() Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 27 maart 2007 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() foutje
![]() Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 27 maart 2007 om 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Marie-rose Morel is inderdaad een felle madam
![]() Los daarvan beschikt ze over een warme persoonlijkheid en maakt ze echt wel werk van haar proces tegen de vakbonden. Ze is dat goed aan het voorbereiden en aan het uitpluizen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik vraag me wel af waar de werkgeversorganisaties in dit verhaaltje passen aangezien dit systeem dacht ik paritair wordt beheerd. Goed. Ik kan me inbeelden dat hier en daar een vakbondsapparatchik de mist ingaat wat in het verleden nog al eens is gebeurd maar honderden miljoenen en dit met actieve betrokkenheid van alle vakbonden, en dan wellicht ook van de werkgevers terwijl politiek op de hoogte is lijkt me sterk. Enfin we zullen zien. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 27 maart 2007 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vrees dus dat het inderdaad echt waar is, ... Trouwens logisch dat dit bovenkomt, met de bonden die zoveel volk hebben buitengesmeten omwille van politieke redenen, moet er toch wel eentje geweest zijn met een disketje of envelop vol minder frisse dingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk, waaarom niet in het vergeetpuntje ?
![]() een schandaaltje hoort er thuis
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() @ Moderatie,
Dit is wel degelijk een binnenlanddiscussie! Dit gaat iedereen aan en kan een verschuiving veroorzaken in het politieke landschap van Vlaanderen! Ik begin na de persmededeling wel een nieuwe draad in Binneland. Geen spelletjes spelen hé. Dank u! Lao |
![]() |
![]() |