![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De vergrijzing wordt door iedereen als katastrofaal opgevat.
Ze is niet het probleem, maar de oplossing. Zo hoort dat. Het is de overbevolking, die de planeet bedreigt. Dus moeten we een paar generaties lang een overmaat aan ouderlingen koesteren. En minder nieuwkomers. Binnenkort zal de ene natie na de andere geboortebeperkende wetten moeten uitvaardigen, onder druk van de onlangs op gang gekomen contra-derdewereldoorlog tegen de planeet. (Velen hebben echter nog niet begrepen dat er een derde wereldoorlog tegen de planeet al lang gaande is) Het is een pure survival-noodzaak en andere opties zijn er niet. Op gebied van vergrijzing geldt dus: You ain't seen nothing yet. And the sky is the limit. We gaan nog lachen als de politiekers de vergrijzing zullen moeten beginnen organiseren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat kan u dat nu schelen? Dan zijde gij allang dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() mijn kinderen niet.Mijn kleinkinderen zeker niet, en dié hun kinderen nog minder.Ik behoor niet tot die egoïstische on-mensen voor wie alles stopt, en kan ontploffen, zogauw zijzelf sterven.Ik heb een toekomstvisie.Maar iemand als gij zal zoiets wel niet begrijpen.Die zit enkel met zijn eigen in...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar op z'n minst geef ik géén slechte raad... Ik zou zeggen:1/ maak zelf zoveel mogelijk kinderen, we hebben voedsel genoeg om die op te voeden.En stop er totaal mee hier Afrikanen en Aziaten binnen te loodsen. 2/ Men moet de menen in Afrika en Azië overtuigen zich massaal te laten steriliseren.Die zijn reeds met véél te véél. Daarmee kunnen we al starten.Als d�*t in gang is, kunnen we wat verder denken, voor de details te regelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de nachtkijker gekeken zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Werk voor iedereen, olé.
Twee werken voor iedereen, joehoe. En dan nog geen euro in oe zak emme ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mij ergert het wel dat veel mensen, weer meer kindjes maken...
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is écht geen probleem.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
granted het systeem is niet waterdicht en er zullen wel wat meer babymoorden en afstaan van baby meisjes aan weeshuizen gebeuren omdat jongens daar populairder zijn ... Maar denk eens 20 of 30 jaar verder : is China zijn eigen vergrijzing niet aan het organiseren en zullen die niet met een even omgekeerde bevolkingspiramide als ons komen te zitten binnenkort ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 18 april 2007 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat verandert er niks aan hoor.Ik vind nu éénmaal dat die met teveel zijn.Zolang ze naar hier blijven komen, omdat er in hun land niet voldoende voedsel voorhanden is om hen te voeden, zijn ze met teveel... Trouwens, met Aids besmette kinderen op de wereld zetten, die hooguit 20 jaar zullen leven, vind ik de moeite niet.Gewoonlijk ben ik tegen massieve abortus, zoals die in onze streken georganiseerd word, maar ginder zou dat mischien niet zo slecht zijn:als gediagnostikeert word dat de moeder besmet is, dat men haar zwangerschap automatisch onderbreekt, en de moeder steriliseert.Die is toch veroordeeld, en uit haar schoot kan nooit niks goed meer voortkomen...Dus? |
|
![]() |
![]() |