![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Berichten: n/a
|
![]() "Molly Malone" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] l... > DE_Barbier wrote: > > MADRID | PARIJS. - De trein van hoge Franse snelheidstgv blijft de koning > van de traditionele route. Bijna twee decennia na zijn laatste verslag, > heeft de veteraantrein de 574,8 kilometers per uur bereikt. De bekende ' > Trein �* Grote Vitessé had reeds in de tests zijn grote officiële winst > overtroffen, 515,3 km/h die in 1990 wordt verkregen. Maar het moest tot > het publiek maken, niet om vóór de betekenis van verwachting van een > hangend land van zijn eigen mythe te ontbreken Bijna twee decennia na hun > laatste prestatie, komen dit 3 van April, TGV op de dekking van gemiddelde > wereld terug. De zure test, die door bailiffs wordt geverifieerd en die in > direct aan de 13.15 uren door France2 in televisie en Internet wordt > afgelost, werd ontwikkeld aan 200 kilometers van Parijs in één van de > modernste lijnen van Frankrijk, die Straatsburg met het Gallische kapitaal > verenigt. De winst werd bereikt, concreet, tussen de posten van Lorena en > Meuse door de sectie die 194 kilometric punten 191 verenigt en. Deze > trein, die door Alstom voor de Gallische SNCF van het spoorwegbedrijf > wordt gemaakt, is gedoopt als V150 omdat het de 150 meters per seconde, > bijna een voetbalgrond en een middel in het openen en het sluiten van ogen > overtreft. Het konvooi, een trein van 106 meters in lengte die door twee > locomotieven en drie wagens van twee vloeren wordt gevormd de waarvan > aërodynamica bereid is geweest om het verslag te zoeken, moest als minimum > 540 km/h overtreffen om de prestatie te bereiken en geen mislukking te > zijn. En het heeft het verkregen. De 574 kilometers per uur bepalen van > aan TGV de plaats aan de zelfde hoogte die zijn grote rivaal, de monorail > van magnetische opschorting Maglev. Ondanks het zijn de snelste trein van > de wereld op traditionele route, 581 km/h van dit, fruit van de unie van > Duitse technologie met het Japanse initiatief, scheen onmogelijk voor een > trein van hoge snelheid waarvan verslag in de 568 tests km/h was. > Nochtans, is de winst van Gallische V150 niet verachtelijk voor om het > even wat omdat het bijna met de ' trein die van futuró gebonden heeft een > veteraan de van wie eerste reis het in 1981 deed is, reeds 26 jaar. De > bestuurder van de trein viert het verslag. (Foto: AP) de prestatie zal een > vooruitgang voor alle modellen van hoge snelheid van TGV veronderstellen. > Om het verslag te verkrijgen, heeft Frankrijk aan 30 miljoen euro in vorig > jaar te onderzoeken hoe te om het vervoer te verbeteren besteed, de > investering waarmee heeft verkregen dat het konvooi een macht van 25.000 > paarden bereikt. Het nieuwe model van TGV heeft waked omhoog de rente van > gemiddelde wereld. Argentinië, China en Californië, de V.S., hebben reeds > om aan Alstom hun diensten gevraagd. Als voorbeeld van revitalización van > de trein van hoge snelheid, in het Aziatische land zullen 10.000 > kilometers van via voor dit model vóór 2010 worden geconstrueerd. De Staat > van Californië is andere grote geinteresseerd in de hoge Europese > snelheid. De voorzitter van de Californische Assemblage, Fabian-Nunez, > heeft naar Frankrijk gereist om de bouw van een passage op te heffen die > San Francisco met A'ngeles en San Diego. "wij hebben op andere modellen > van de concurrentie gelet, maar meer zijn wij geinteresseerd in Franse > TGV", bevestigen Nunez, dat dit besluit rechtvaardigt omdat de > Californische oppervlakte aan het Gallische land gelijkaardig is. > Heb je het vertaald voor de Belgen? |
![]() |
#2 |
Berichten: n/a
|
![]() DE_Barbier wrote:
> "Molly Malone" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] l... >> DE_Barbier wrote: >> >> MADRID | PARIJS. - De trein van hoge Franse snelheidstgv blijft de >> koning van de traditionele route. Bijna twee decennia na zijn >> laatste verslag, heeft de veteraantrein de 574,8 kilometers per uur >> bereikt. De bekende ' Trein �* Grote Vitessé had reeds in de tests >> zijn grote officiële winst overtroffen, 515,3 km/h die in 1990 wordt >> verkregen. Maar het moest tot het publiek maken, niet om vóór de >> betekenis van verwachting van een hangend land van zijn eigen mythe >> te ontbreken Bijna twee decennia na hun laatste prestatie, komen dit >> 3 van April, TGV op de dekking van gemiddelde wereld terug. De zure >> test, die door bailiffs wordt geverifieerd en die in direct aan de >> 13.15 uren door France2 in televisie en Internet wordt afgelost, >> werd ontwikkeld aan 200 kilometers van Parijs in één van de >> modernste lijnen van Frankrijk, die Straatsburg met het Gallische >> kapitaal verenigt. De winst werd bereikt, concreet, tussen de posten >> van Lorena en Meuse door de sectie die 194 kilometric punten 191 >> verenigt en. Deze trein, die door Alstom voor de Gallische SNCF van >> het spoorwegbedrijf wordt gemaakt, is gedoopt als V150 omdat het de >> 150 meters per seconde, bijna een voetbalgrond en een middel in het >> openen en het sluiten van ogen overtreft. Het konvooi, een trein van >> 106 meters in lengte die door twee locomotieven en drie wagens van >> twee vloeren wordt gevormd de waarvan aërodynamica bereid is geweest >> om het verslag te zoeken, moest als minimum 540 km/h overtreffen om >> de prestatie te bereiken en geen mislukking te zijn. En het heeft >> het verkregen. De 574 kilometers per uur bepalen van aan TGV de >> plaats aan de zelfde hoogte die zijn grote rivaal, de monorail van >> magnetische opschorting Maglev. Ondanks het zijn de snelste trein >> van de wereld op traditionele route, 581 km/h van dit, fruit van de >> unie van Duitse technologie met het Japanse initiatief, scheen >> onmogelijk voor een trein van hoge snelheid waarvan verslag in de >> 568 tests km/h was. Nochtans, is de winst van Gallische V150 niet >> verachtelijk voor om het even wat omdat het bijna met de ' trein die >> van futuró gebonden heeft een veteraan de van wie eerste reis het in >> 1981 deed is, reeds 26 jaar. De bestuurder van de trein viert het >> verslag. (Foto: AP) de prestatie zal een vooruitgang voor alle >> modellen van hoge snelheid van TGV veronderstellen. Om het verslag >> te verkrijgen, heeft Frankrijk aan 30 miljoen euro in vorig jaar te >> onderzoeken hoe te om het vervoer te verbeteren besteed, de >> investering waarmee heeft verkregen dat het konvooi een macht van >> 25.000 paarden bereikt. Het nieuwe model van TGV heeft waked omhoog >> de rente van gemiddelde wereld. Argentinië, China en Californië, de >> V.S., hebben reeds om aan Alstom hun diensten gevraagd. Als >> voorbeeld van revitalización van de trein van hoge snelheid, in het >> Aziatische land zullen 10.000 kilometers van via voor dit model vóór >> 2010 worden geconstrueerd. De Staat van Californië is andere grote >> geinteresseerd in de hoge Europese snelheid. De voorzitter van de >> Californische Assemblage, Fabian-Nunez, heeft naar Frankrijk gereist >> om de bouw van een passage op te heffen die San Francisco met >> A'ngeles en San Diego. "wij hebben op andere modellen van de >> concurrentie gelet, maar meer zijn wij geinteresseerd in Franse >> TGV", bevestigen Nunez, dat dit besluit rechtvaardigt omdat de >> Californische oppervlakte aan het Gallische land gelijkaardig is. > > Heb je het vertaald voor de Belgen? Knap hé van mij? -- www.GoogleJochi.mijnalbums.nl www.vlissingen.mijnalbums.nl |
![]() |
#3 |
Berichten: n/a
|
![]() "Molly Malone" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > DE_Barbier wrote: >> "Molly Malone" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected] l... >>> DE_Barbier wrote: >>> >>> MADRID | PARIJS. - De trein van hoge Franse snelheidstgv blijft de >>> koning van de traditionele route. Bijna twee decennia na zijn >>> laatste verslag, heeft de veteraantrein de 574,8 kilometers per uur >>> bereikt. De bekende ' Trein �* Grote Vitessé had reeds in de tests >>> zijn grote officiële winst overtroffen, 515,3 km/h die in 1990 wordt >>> verkregen. Maar het moest tot het publiek maken, niet om vóór de >>> betekenis van verwachting van een hangend land van zijn eigen mythe >>> te ontbreken Bijna twee decennia na hun laatste prestatie, komen dit >>> 3 van April, TGV op de dekking van gemiddelde wereld terug. De zure >>> test, die door bailiffs wordt geverifieerd en die in direct aan de >>> 13.15 uren door France2 in televisie en Internet wordt afgelost, >>> werd ontwikkeld aan 200 kilometers van Parijs in één van de >>> modernste lijnen van Frankrijk, die Straatsburg met het Gallische >>> kapitaal verenigt. De winst werd bereikt, concreet, tussen de posten >>> van Lorena en Meuse door de sectie die 194 kilometric punten 191 >>> verenigt en. Deze trein, die door Alstom voor de Gallische SNCF van >>> het spoorwegbedrijf wordt gemaakt, is gedoopt als V150 omdat het de >>> 150 meters per seconde, bijna een voetbalgrond en een middel in het >>> openen en het sluiten van ogen overtreft. Het konvooi, een trein van >>> 106 meters in lengte die door twee locomotieven en drie wagens van >>> twee vloeren wordt gevormd de waarvan aërodynamica bereid is geweest >>> om het verslag te zoeken, moest als minimum 540 km/h overtreffen om >>> de prestatie te bereiken en geen mislukking te zijn. En het heeft >>> het verkregen. De 574 kilometers per uur bepalen van aan TGV de >>> plaats aan de zelfde hoogte die zijn grote rivaal, de monorail van >>> magnetische opschorting Maglev. Ondanks het zijn de snelste trein >>> van de wereld op traditionele route, 581 km/h van dit, fruit van de >>> unie van Duitse technologie met het Japanse initiatief, scheen >>> onmogelijk voor een trein van hoge snelheid waarvan verslag in de >>> 568 tests km/h was. Nochtans, is de winst van Gallische V150 niet >>> verachtelijk voor om het even wat omdat het bijna met de ' trein die >>> van futuró gebonden heeft een veteraan de van wie eerste reis het in >>> 1981 deed is, reeds 26 jaar. De bestuurder van de trein viert het >>> verslag. (Foto: AP) de prestatie zal een vooruitgang voor alle >>> modellen van hoge snelheid van TGV veronderstellen. Om het verslag >>> te verkrijgen, heeft Frankrijk aan 30 miljoen euro in vorig jaar te >>> onderzoeken hoe te om het vervoer te verbeteren besteed, de >>> investering waarmee heeft verkregen dat het konvooi een macht van >>> 25.000 paarden bereikt. Het nieuwe model van TGV heeft waked omhoog >>> de rente van gemiddelde wereld. Argentinië, China en Californië, de >>> V.S., hebben reeds om aan Alstom hun diensten gevraagd. Als >>> voorbeeld van revitalización van de trein van hoge snelheid, in het >>> Aziatische land zullen 10.000 kilometers van via voor dit model vóór >>> 2010 worden geconstrueerd. De Staat van Californië is andere grote >>> geinteresseerd in de hoge Europese snelheid. De voorzitter van de >>> Californische Assemblage, Fabian-Nunez, heeft naar Frankrijk gereist >>> om de bouw van een passage op te heffen die San Francisco met >>> A'ngeles en San Diego. "wij hebben op andere modellen van de >>> concurrentie gelet, maar meer zijn wij geinteresseerd in Franse >>> TGV", bevestigen Nunez, dat dit besluit rechtvaardigt omdat de >>> Californische oppervlakte aan het Gallische land gelijkaardig is. >> >> Heb je het vertaald voor de Belgen? > > Knap hé van mij? > Ik ben helemaal overdonderd. Dat ik dit nog mag meemaken. |