![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Het uitmesten is begonnen in Frankrijk van illegalen 26000 moeten er uit kak of gene kak. Wie heeft de moed hier in Belgie allee allemaal niet tergelijke tijd het moet kunnen .Zij moeten wel zien dat zij geen voetballers over de grens zetten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Het zal misschien raar voor je zijn, maar niet iedereen met een "kleurtje" is een illegaal.
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 18 augustus 2006 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() 26.000...een druppel water in de oceaan. Frankrijk, waar reeds (officiël) 6 miljoen arabieren, of mensen van arabische afkomst, verblijven...het aantal illegalen word eveneens met miljoenen berekend. Daar het in 2007 de verkiezingen voor de President zijn, zet de regering met veel theater een hoopje illegalen buiten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Ik hoop voor jou dat ze geen taalproef inzetten om uit te maken wie geïntegreerd is. Ik vrees dat je één van de eerste zal zijn op het vliegtuig richting zuiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |