![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In het handboek dat tijdens de lessen godsdienst werd gebruikt stond er eens een tekst over gastarbeiders. Naar aanleiding van die tekst vond de leraar godsdienst het nuttig over de wenselijkheid van de aanwezigheid van gastarbeiders eens met enkele leerlingen van gedachten te wisselen tijdens de les. Eerst vroeg hij de mening aan een bepaalde leerling en die leerling antwoordde niets tegen de aanwezigheid van gastarbeiders te hebben. Daarna vroeg die leraar mijn mening. Ik zei toen dat ik niets die welbepaalde mensen had, maar dat ik toch van oordeel was dat de regering hen zou moeten aanmoedigen om terug te keren naar hun land van herkomst. Tot mijn grote verbazing gaf die leraar mij prompt gelijk en zei hij dat hij ook vond dat die gastarbeiders hier niet thuishoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Gastarbeiders zouden inderdaad moeten ophoepelen van zodra er voor hen geen werk meer is. Als men dat principe consequent zou toepassen, zouden wij hier heden niet opgescheept zitten met een kolosaal vreemdelingenprobleem. Laatst gewijzigd door Cynicus : 21 april 2007 om 06:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dan zaten we nu over iets anders te zeiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() U moet er zichzelf nogal eentje zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Yep, gasten zijn gasten. Men heeft er blijvers van gemaakt en nu zitten we er mee.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval, zogauw één of andere steenezel de gezinshereniging in het leven riep, was het hek van de dam...Het allerdomste wat ooit gedaan is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |