![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De server van het forum is ontzettend traag geworden.
Klopt het dat ook hier de veiligheidsdienst aftapt ,waardoor dit probleem veroorzaakt wordt? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoogstwaarschijnlijk moet hun database nekeer opgekuist worden, of staat er weer veel te veel rommel op,
natuurlijk dat onze vrienden van de staatssiecherheit meelezen hé, |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet niet of het ene door het andere wordt veroorzaakt, maar dat de Staatsveiligheid hier soms een oogje komt werpen, lijkt mij zeer aannemelijk. In België is veel mogelijk, wat in NL niet denkbaar is.
![]() |
#4 |
|
![]() Tja, weer eens een dubbele post. Miserie.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 26 april 2007 om 07:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat in ieder geval vast dat het soms irriterend traag is, genoeg reden om weg te klikken tot de volgende dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() sedert gisteren ook last van.
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Heb het gisteren ook opgegeven.
Blijkbaar vandaag opnieuw ONTZETTEND traag? Laatst gewijzigd door omaplop : 26 april 2007 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Als het eens moeilijk gaat, kom ik hier wat lezen en dan is mijn dag weer goed.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() t is sinds Flahaut separatisten en republikeinen zoekt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is weer zover.
![]() Ik stap het af voor vandaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() Een trage site of internetconnectie kan nogal irritant zijn. Waar is de tijd dat er een zee van geduld was onder de mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben mijn eigen baas.
![]() Vandaar dat ik het grootste deel van de dag op een terras heb gezeten en genoten van de zon, water en cola ( moest wel telefonisch bereikbaar en aanspreekbaar zijn ) en van de aanwezigheid van een heel goede Amerikaanse vriend die hier op bezoek is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door C2C : 26 april 2007 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 26 april 2007 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tja ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kent ge de vereniging "De vrienden van Vladimir Jirinovski", waarvan de Vlaamse afdeling gevestigd is in Antwerpen?Ik zal hen over u spreken, ze kunnen mischien iets voor u doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Noem het de FSB of de KGB, een zeer efficiënte organisatie die streeft naar de verdediging van een Staat die het Algemeen Belang dient, is toch wondermooi? De KGB blijft de machtigste geheime dienst, na het priester-netwerk van het Vaticaan, perhaps. Maar voor dat laatste ben ik niet gedisciplineerd genoeg; rokken dragen en zweren nooit sex te hebben is niet voor iedereen weggelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het CKR moet ook iest te doen hebben... in veeeeeeel andere zaken komen ze niet tussen, Beveren, Lokeren, St-Niklaas, Huizingen... daar mogen meisjes gepest en bedreigd worden door jongeren !
Gelukkig worden er gepaste maatregelen genomen ! Eindelijk !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |