![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Monique Moens, Vlaams parlementslid, Brussels parlementslid en gemeenteraadslid in de Stad Brussel, stapt over van Vlaams Belang naar de Lijst Dedecker. Ze zal bij de komende verkiezingen kandidaat zijn voor Lijst Dedecker in de kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde. Welke plaats zij zal innemen op de lijst, is nog niet uitgemaakt. Lijst Dedecker heeft in Brussel-Halle-Vilvoorde immers nog meer verrassingen in petto. Eind volgende week zal daarover duidelijkheid verschaft worden. Monique Moens: "Vlaams Belang sluit zichzelf op".
"Ik kan me niet langer terugvinden in de toenemende verstarring van het Vlaams Belang", aldus Monique Moens. "Ik heb de indruk dat de laatste restjes openheid in het Vlaams Belang aan het wegvlieden zijn. Drie jaar geleden dacht ik dat de deur die toen op een kier stond, wijd open zou gaan. Vandaag moet ik constateren dat die deur opnieuw dicht is. Met de sleutel van binnen". Monique Moens is naar eigen zeggen niet de enige binnen het Vlaams Belang die er zo over denkt. "Velen denken erover zoals ik, maar de meesten durven het voorlopig niet zeggen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Lijst Dedecker kaapt opnieuw VB-parlementslid weg
![]() Na Jurgen Verstrepen stapt nu ook Vlaams parlementslid Monique Moens over van het Vlaams Belang naar de Lijst Dedecker. Ze zal bij de komende verkiezingen kandidaat zijn in de kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde. Moens kan zich naar eigen zeggen niet langer terugvinden in de toenemende verstarring van het Vlaams Belang. "Ik heb de indruk dat de laatste restjes openheid in het Vlaams Belang aan het wegvlieden zijn", zegt Moens. "Drie jaar geleden dacht ik dat de deur die toen op een kier stond, wijd open zou gaan. Vandaag moet ik constateren dat de deur opnieuw dicht is". Moens zegt dat ze niet de enige is binnen het Vlaams Belang die er zo over denkt. Door de overstap van Moens en eerder van Verstrepen telt de Lijst Dedecker nu al drie vertegenwoordigers in het Vlaams parlement. (belga/hln) de partij gaat kapot geen vrijheid geen ontwikkeling de drie tenoren de ene na de andere ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat het VB niet zijn beste verkiezingsuitslag gaat halen, zal voor de meesten wel duidelijk zijn...
Of men moet een super optimist zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() het begin van het einde
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dewinter zakt dan ,om Nederlandse termen te blijven ,af naar het Wilders- niveau. Hij/VB is te extreem rechts en te Islamfobisch om tot een grote volkspartij uit te groeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeggen sommigen al iedere keer een vlieg een scheet laat sinds 1991. Mestkevers zullen blijven opduiken zolang er voldoende stront is. In die zin zouden we ons beter focussen op de stront dan op de kevers.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 26 april 2007 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() is Antwerpen zijn ze al kapot, Janssens heeft terug alles veroverd.
en Digipolis doet wel de rest als het verkeerd loopt |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Het kaf scheidt zich van het koren
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je nu die zetels van de CDV, de VLD en Groen! die Janssens heeft ingepikt? Of over welke zetels heb je het die "terug veroverd" werden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat nu alles wat er ondertussen naar Dedecker is overgestapt (drie VB leden?)
Ik meende dat er een stuk of 6 VLD leden, een groot aantal CDV'ers en dan nog wat SPAblauwers zijn overgestapt? Met drie Vlaams belangers alleen kan Dedecker toch niet naar de verkiezingen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland is er ook geen VB, ook verloren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
twee bedenkingen , zij die weggaan klagen over gebrek aan verruiming ... nota bene opgestart en belichaamd door FDW ... die blijkbaar ineens zijn partijbestuur tegen heeft (terwijl hij een paar maand geleden nog zogezegd alles in zijn ééntje te zeggen had binnen het VB) ... raar ... nogal wat van de personen die naar LDD gaan ... houden wel goede persoonlijke contacten ... sabbel deze bedenking zelf maar uit ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |