![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari "Van bij de start van de partij was hij er reeds bij als ondervoorzitter van de N-VA. Deze 34-jarige licentiaat geschiedenis staat bekend om zijn goede dossierkennis en omwille van het gebruik van grappige kwinkslagen. Samen met side-kick Geert Bourg |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Wat is uw mening eigenlijk over dit fenomeen van de "internet-politicus"? Steunt u dit project ten volle of is het uitsluitend om andere partijen geen concurrentievoordeel te gunnen? Voelde u maw geen lichte strategische druk om hieraan mee te doen?
#2 |
Burger
|
![]() Hallo,
Leuke vraag. Recent heb ik me een nieuwe PC gekocht en die op telenet aangesloten. Sindsdien leer ik het internet een beetje kennen want op kantoor heb ik nooit tijd om effe te surfen. Ik ben zeker nog geen internet-freak, en dit is de eerste keer dat ik deelneem aan zo'n forum. Er was zeker geen druk want ik wist nauwelijks waaraan ik begon. Het is wel best vermoeiend, ik heb geen medewerker om voor mij antwoorden te vezinnen en in te geven. Hopelijk schrijf ik dus niet te veel stommiteiten in mijn razendsnel ingeklopte berichten. |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Welkom.
Tot zover zijn uw antwoorden even aangenaam om lezen als uw debatten om te besluisteren. Ook dit medium weet u heel handig te bespelen. ![]()
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wacht tot ze hier op kantoor door hebben dat ik al ruim een uur niks anders doe dan antwoorden intypen. Het is wel leuk, maar arbeidsintensief. Voor het overige kan ik beter om met kritiek dan met lof, maar toch bedankt. Is Sauwens nu al in gang geschoten? |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Het internet is de vergaarbak van extremen die anders nooit hun mond mogen/kunnen/durven open doen. De truc is personen die doorbomen over zaken die naast de kwestie zijn links te laten liggen. Klinkt behoorlijk simpel, maar het is bij wijlen verdomd moeilijk niet te antwoorden als men je je bestookt met persoonlijke aanvallen.
Wat J Sauwens betreft, ik vrees dat die nog worstelt met de drempelvrees. Al raad ik hem aan niet te lang te wachten, hoe meer tijd verstrijkt, hoe groter het risico wordt dat de vraagstellers onderling beginnen te bekvechten.
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() *KNIP*
Zelfcensuur. Misschien eens pogen van wat minder vijandig over te komen, Knut. Je kan ook op een vriendelijke manier zeggen dat je M. De Wever een politiek-correcte hypocriet vindt.
#8 |
Minister
|
![]() Ik zeg wat ik denk.
Moest ik rond de pot beginnen te draaien en lauwe soep verkopen zou ik ook wel politicus geworden zijn. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#10 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Jammer dat ook u, mijnheer De Wever, zich verleidt tot goedkope populistische uitspraken aangaande de PS, of zelfs de volledige Waalse politiek. Als u hen niet als volwaardige gesprekspartners beschouwt, denk ik niet dat u op veel begrip bij hen zult moeten rekenen als het ooit tot gesprekken over onafhankelijkheid of zo moest komen...