![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Als u alleen keuze had in Dehaene of Stevaert ? | |||
Dehaene daar ik heemwee heb naar hoe het in 't verleden was? |
![]() ![]() ![]() |
4 | 25,00% |
Stevaert daar ik in de toekomst denk ? |
![]() ![]() ![]() |
2 | 12,50% |
Toch liever verhuizen naar 't buitenland.. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 62,50% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Tot mijn verbazing moet ik merken dat Vlamingen geen interesse hebben in inhoud dan eerder populariteit .
Dehaene was en is nog steeds op weg naar af maw van 1°Min richting Burgemeester en dan pensioen terwijl den Stevaert integendeel als 'selfmade' man cafébaas , burgemeester , minister , duidelijk richting de verjonging gaat en met een duidelijke toekomstvisie en inhoud het land beroverd.... |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stevaert, visie, inhoud?
Hebt u gedronken?
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Weeral een eenzijdige poll. U trekt onmiddelijk de conclusie dat Dehaene voor het verleden staat en dat Stevaert voor de vernieuwing.
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervjonging? Verbabysering bedoel je zeker?
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben allesbehalve een fan van de CD&V, maar met Dehaene wist je nog ergens waar je stond en die heeft tenminste gezorgd dat de begrotingen op wat gingen lijken. Met Stevaert weet je één ding zeker: hier gaan we nog tientallen jaren voor mogen betalen. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Het is een teken aan de wand! De partijen halen hun oude koeien (hun Karel Dillens!) uit de gracht. De VLD heeft de spits afgebeten met Willy De Clerck, de CD&V doet het met Jean-Luc Dehaene (per kg zeker drie Dillens waard) en de SP.A wacht nog een beetje tot Stief Gratis zich zo heeft Verdilliseerd dat hij een "combak" �* la Esterella kan maken.
Hun verdiensten in het verleden was niet dat ze hun partij van overwinning naar overwinning hebben gevoerd maar dat ze er in geslaagd zijn hun partij in leven te houden!
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: