![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen hadden het voorspeld.
Sommigen zeggen dat het bij iedere verkiezingen gebeurt: de laatste loodjes van de oude regering wegen het zwaarst, en dan foefelen ze een beetje (of een beetje veel) en schuiven de fakturen (of slecht nieuws) door naar de nieuwe volgende regering. Wat elektrabel nu zegt met de prijs van de aardgas !! 20 prosent opslag; dat zie je toch eer aankomen, dat waren voor zes maanden toch al minstens 10 prosenten. Waarom dan op dat ogenblik niet aanpassen? Voorlopig kan ik niet anders besluiten dan dat Verafstoot (en ook zijn sossen-ministers) steun gekregen heeft van elektrabel elektrabel om de verkiezingen te vervalsen. Dat vind ik erg. Nu hoop ik zeker dat men er kommunautair niet uit gaat geraken, dat nieuwe verkiezingen moeten uitgeschreven worden, dat dit nieuws mee aangerekend kan worden aan de oud-regeringspartijen. Vergis ik mij?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet de kasten van politics.be eens goed na zien,das al topic nr3 over dit onderwerp,tro is tro hé
![]() Laatst gewijzigd door duveltje382 : 16 juni 2007 om 12:11. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- de prijs is overdreven, de politiek moet er iets aan doen (en dan hoort het in algemene pollentiek) - we zijn bedrogen in de verkiezingen (en dan hoort het in de rubriek verkiezingen2007) En nu tot de orde van de dag: zijn we op dit vlak bedrogen of zijn we op dit vlak bedrogen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We zijn op dit vlak bedrogen.
Het is wel interessant om er over na te denken wat de inpact op de resultaten was geweest indien dit voor de verkiezingen wat uigekomen. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht tot Verhofstadt goed en wel premier af is en d�*n gaan de lijken pas in massa uit de kast vallen.
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
20 prosent ... wat is de laatste 50 jaar in één slag met 20 prosent opgeslegen? (de gebouwen van de staat die verkocht werden, zijn natuurlijk wel ineens met 20 persent of meer gewijzigd; maar 't was helaas niet gestegen ...) Dedjeu wat zijn we bedrogen.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is een beslissing van electrabel, niet van de paarse regering... wat heeft dat er nu weer mee te maken...
Dit is alesins iets voor de volgende regering om tegen in te gaan. Laatst gewijzigd door Gastspreker : 16 juni 2007 om 16:28. |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() dank u paars
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.tv-visie.be/?pagina=nieuw...&bericht=16180 'Panorama', zondag 3 juni om 20.15 en 0.50 uur op Canvas. Dat was dus vóór de verkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog geen beetje ook.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen met zijn allen betalen om dit corrupte koningdom overeind te houden tot de Vlaamse bevolking revolteert.
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Paars lijk ? dacht eerst dat het over simonet ging
Misshien eens tijd om naar een concurrent (nuon?) over te stappen ? Op het nieuws beweerde men dat het misshien interessant zou ijn omdat er nu eenmaal een liberalisering is ontstaan in deze markt. Er zijn zo van die deur aan deur vertegenwoordigers in de weer om u uit te leggen hoeveel u kan besparen. Zij leggen en rekenen alles voor jou uit ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burgemeester
|
![]() Voorstander van de nationalisatie van de energiebedrijven? En even vergeten dat dit nog niet het geval is?
Anders begrijp ik je tekst niet goed. Vervalsen van de verkiezingen. Paars lijk. Steun om te vervalsen. Was de stroom van de stemcomputers dan misschien vals? Hebben we zondag dan voor de beheerraad van Electrabel gestemd? Ik dacht dat de Franse moederholding Suez daar over besliste. Problemen met Electrabel werden ruim en breed vlak voor de verkiezingen in Panorama uiteengezet, samen met minstens tendens verschillen binnen de regering hierover. Een verband met de verkiezingen is denkbaar, maar toch niet erg waarschijnlijk. De kiezer heeft beslist, de partij die erg kritisch was, dat liet horen en bv. het afromen van de overwinsten (op elektriciteit) in haar programma had werd naar huis gestuurd. Electrabel heeft misschien van deze gelegenheid gebruikgemaakt. |
![]() |