![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Wie aandachtig luisterde naar de toespraak van Yves Leterme de afgelopen week weet het nu : de tsjeven laten de transfers in de sociale zekerheid ongemoeid als Yves meespeelt na de verkiezingen. DE standen ACW CM en ACV knikten instemmend, de tsjeven zoals reeds 150 jaar. Het aanhangsel NVA zal wel onverwijld stelling nemen.
Of hoe vastberaden Leterme is om Vlaanderen te vertegenwoordigen ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA is wel erg stilletjes de laatste tijd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Wie het na al die jaren nog niet door heeft , die zal het allicht nooit doorhebben en die zal ook de VLD wel terug gloeven als die in de oppositie plots vlaams worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het verbaasd mij enkel dat ze voor de verkiezingen hun kar al keren... Den NVA stond erbij en keer ernaar, bende slappelingen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien niemand zijn verantwoordelijkheid hier neemt zal ik het maar doen. ;-
Verrrraaaaad!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() ik houd het eerder op verwachte zakkendraaierij in de geest van 150 jaar plat gaan voor de Walen om toch maar een postje te mogen bezetten. Als jij dat kortgezegd Verrrraaaaad!!!!!!! noemt mij best
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zó ontstellend kinderachtig... En ondertussen ook vreselijk afgezaagd. Zit er dan ècht niet meer creativiteit en originaliteit bij extreem-rechts? Triest.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is variatie niet hetzelfde als creativiteit, helaas... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 21 mei 2007 om 15:47. Reden: Bij nader inzien wil ik me eigenlijk niet eens tot dat niveau verlagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() De tsjeven gaan niet alleen plat voor di rupo... ze gaan ook plat voor janssens..... voor eender welke sos. En dan een theekransje organiseren op de rode zender.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vuil Blik, Vuil Blok, VuilB, fascisten, nazi's... de originaliteit druipt er inderdaad af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
God, behoed ons voor een regering Leterme. ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 21 mei 2007 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, wat braakt dat Arbitragehof toch allemaal voor onzin uit, he? Vlamingen die de Grondwet nageleefd willen zien in het gelijk stellen, waar verzinnen ze het!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een regering leterme zal altijd beter zijn dan de huidige, vanwege meer rechts.
En opkomen voor uw grondwettelijk recht (BHV) is geen gezwam, dit is iets wat elke democraat zou moeten doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |