![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door fox : 24 mei 2007 om 16:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze kunnen misscien beter eens een meerderheid VB-VLD-CDV vormen die eens wat van de VLD theorie in praktijk omzet, ipv van kost wat kost hun broek af te doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog effe en we gaan geld bijkrijgen bovenop ons loon van de VLD....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Allez, we gaan even rekenen ...
De afgelopen jaren beloofde de VLD een enorme daling van de fiscale en parafiscale druk. Voor de VLD betekent enorme daling 0,4% op acht jaar. Dit betekent zo maar eventjes - houd u vast! - 0,05% per jaar!!! Jawel, de gulzigheid van de staat daalde van 44,7 naar 44,3%. Als we de Europese, gemiddelde fiscale en parafiscale druk, van ongeveer 37%, willen halen (wat dan nog veel te veel is) dan moet de onze nog 7,3% dalen. Als we rekening houden met de knalprestatie van de afgelopen acht jaar, dan vraagt Verhofstadt een mandaat voor 146 jaar. Die verkiezingsengagementen worden met de dag geloofwaardiger. Oh ja, rond die banenbeloftes. Kan iemand me vertellen wie de 200.00 jobs van de VLD en de 260.000 jobs van de SP.A gaat invullen? Piet Snot en zijn familie? Of zijn die jobs zo'n dingen als het Zilverfonds? Luchtledig?
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar het is zover :onze Guy wordt wakker, er zijn blijkbaar nog werkende mensen met klein en middelgroot inkomen. Die hebben 8 jaar het gelag betaald. De rijken zijn er fors op vooruit gegaan en aan de andere kant werd er weer 8 jaar flink gepamperd. Maar vergis u niet, hij gaat nu opkomen voor de kleine man/vrouw, die hard werkt. Dat belooft ! Op zo iemand moet je toch stemmen hé ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Deze belofte gaat de VLD stemmen kosten in plaats van opbrengen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed van Guy. Ik zal op hem stemmen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik dacht het ook toen ik het las. Het is alsof ze ermee lachen...
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
We hadden beter acht jaar geleden in plaats van een regering gewoon een computerprogramma aangesteld, dat alle extra middelen netjes verdeelde tussen staatsschuld en belastingvermindering.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar belangrijker - imo - is dat ze bepaalde belastingen hebben verschoven. Dat is niet wat ze beloofd hebben, maar wel iets dat ik een positief punt vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Alléé, ik ben blij dat gij content zijt met een dode mus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat had je liever. De liberalen die hun belofte niet houden of een rooms-rode regering die de belastingen verhoogd? (Niet dat ik kan bewijzen dat ze dat hadden gedaan.) 'Dode mus' is dus relatief. Ik ben ook niet 'blij'. Ik vind wel dat mensen veel te zwaar aan die belastingsverlaging tillen. Iedereen met een beetje besef van België had geweten dat een grote belastingverlaging er sowieso niet inzat. En dat heeft niets met VHS te maken, maar met de structuren van België. En een partij die slecht 18% van de kiezers vertegenwoordigde is niet ins taat dat fundamenteel te veranderen. Als je btw politici gaat pakken om hun wilde beloften, betekent dat imo enkel maar dat je zo naïef was dat je die wilde beloften geloofde. |
|
![]() |
![]() |