![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Grappig dat mensen dan verontwaardigd reageren als bedrijfsleiders reeds voor de bekendmaking van de maatregelen, hun matriaal verplaatsen... De mensen die deze vernielingen hebben aangericht zullen natuurlijk vrijuit gaan. Vandalisme op de werkvloer zal wel getolereerd worden onder het mom van het heilige stakingsrecht.</STRONG></EM></U></I></B> |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() buitengooien dat krapuul....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Ik vind het triestig. Vandalisme kan nooit goedgepraat worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Dat noem ik nu eens democratie.
Typisch, maar toch... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Als de vakbonden niet dringend die abnormalen verwijderen uit hun organisaties, brengen ze de belangen van hun leden en de andere werknemers in het gevaar...
Men moet dringend cappen met dat capuul... Dat steeds minder mensen begrip opbrengen voor de bonden is wel niet meer dan logisch... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vakbonden zijn weer eens goed bezig... Vooral omdat ze niets tegen dat janhagel ondernemen en het ook niet veroordelen. In Polen, Slovakije, Roemenië, Bulgarije... staan evenwel duizenden mensen op een baan te wachten die ze met veel plezier zullen opnemen, zonder keet te schoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik heb geen probleem met gerechtvaardigde stakingen. Maar vernielingen aanbrengen is je eigen positie zeer veel schade aanbrengen. De productiemiddelen plat leggen is één ding, ze vernietigen is gewoonweg dom. Als ik in de schoenen stond van de bestuurders van Opel Antwerpen, ik smeet elke vandaal buiten.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Als er partijen zijn die Roberto D'Orazio als het symbool van de arbeider nemen, dan weet men het wel...
Die partijen streven niet naar het belang van de werknemer, maar naar vernietiging van onze economie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn genoeg werknemers die goed genoeg beseffen dat vernielingen aanbrengen enkel hun eigen de das omdoet, en die goed genoeg weten dat die ontslagen terecht zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() de mensen hebben geen respect meer voor den arbeid!!
![]() vroeger deden de mensen nog overuren en beseften ze dat het allemaal ni zo simpel was, met trots!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik binnen mijn bedrijf opzettelijk dingen kapot ga maken lig ik binnen no time op straat.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf er bijna geld op zetten dat ze hier ongestraft mee wegkomen en er nog een vette oprotpremie bovenop krijgen als ze ontslagen worden en Opel het zich gewoon afbolt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() vreemde gedachtenkronkel. niet de mensen die beslissen om te delokaliseren om meer winst te maken (door mensen aan een hongerloon te laten werken) zijn verantwoordelijk voor de delokalisaties, maar wel de mensen die dit niet zomaar pikken.
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je dat toch door hebt, hé? |
|
![]() |
![]() |