![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bousakla krijgt bescherming tijdens debat in Borgerhout
![]() Mimount Bousakla van Lijst Dedecker krijgt morgen politiebescherming tijdens haar deelname aan een politiek debat met vijf andere allochtone politica in het Instituut Maris Stella Sint-Agnes (IMS) in Borgerhout. Affiches "De school wist me te vertellen dat mijn affiches zwart gemaakt of verwijderd werden. Ik heb ook vernomen dat handelaars in Antwerpen-Noord geïntimideerd werden om mijn affiches weg te halen", zegt de politica. Rechtstreekse bedreigingen heeft ze nog niet ontvangen. "Mensen die voor mij campagne voeren, hebben wel signalen opgevangen dat ik misschien beter uit bepaalde buurten weg blijf. Maar ik laat mij daardoor niet tegenhouden. Ik blijf campagne voeren, maar zorg er wel voor dat ik niet alleen ben. Ik neem altijd enkele vertrouwenspersonen mee die een oogje in het zeil kunnen houden", stelt Bousakla. De politica denkt niet dat haar overstap van sp.a naar de Lijst Dedecker er iets mee te maken heeft. "Die haatcampagne tegen mij bestaat al veel langer. Sommige mensen zijn het gewoon niet eens met mijn standpunten", aldus Bousakla. Bedreigingen De politica kreeg in november 2004 al een keer doodsbedreigingen van een man die haar wou "afslachten". Ze diende klacht in tegen onbekenden en kreeg de klok rond politiebescherming. Zes dagen later werd de man opgepakt. Hij bekende de feiten, maar beweerde dat hij nooit de intentie had zijn bedreiging ook uit te voeren. Hij had zich gewoon opgewonden over enkele uitspraken van Bousakla. De rechtbank veroordeelde hem in maart 2005 tot een werkstraf van 46 uren. (belga/hln) En dan is het Vlaamse volk onverdraagzaam??????????????</STRONG></EM></U></I></B> |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() wordt ik moe van, telkens dat bedreigen van een persoon omdat je het niet eens bent met zijn standpunten, ... tssssssss
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 mei 2007 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze heeft alvast enn goed babe gehalte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets dat ze wellicht beter onder een bourka zou wegsteken voor haar doodsbedreiger-zonder-slechte-bedoelingen. Een doek op de mooie haardos en Mimountje is trouwens evengoed in één klap het babegehalte kwijt waar nog altijd een flink deel van haar eigen volk moordneigingen van krijgt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 mei 2007 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politici in Vlaanderen worden niet vermoord. Ze worden verkozen.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Vlaanderen (voorlopig) nog wel, ja.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als je tegen de koning begint te zagen, dan word je wél vermoord.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cools was geen koning maar een verkozen PS-politicus.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lahaut daarentegen.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FDW is ook een verkozen politicus.
Eentje waarover op Radio 1 ooit, door één van zijn omroepers, simpelweg werd 'gegrapt' dat FDW geluk had gehad omdat hij aan diens moordneigingen was ontsnapt toen hij zich op hetzelfde perron bevond als mijnheer de omroeper, en de volgende trein aanstormde. Een zekere Vander Graaf had minder aanmoediging nodig om politicus Fortuyn (s) links de hoek om te helpen.
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ons Boussakla heeft al langer last van bedreigingen en is, o.a. al eens publiekelijk aan de haren getrokken door moslimah's
"De hoer die het doet met belgen" zal allicht wel wat last hebben van verkiezingskoorts door daar nu pas mee uit te komen. Zo zie je maar weer hoe goed deze SP-A allochtonen (of beter ex-) gegeerd zijn in de eigen gemeenschap. Ze heeft evenveel draagkracht als een Palestijnse president. Null de botte dus.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig voorkomen ze de noodzaak tot moorden via het trekken van een politieke schutkring rond het republikeinse gevaar, alsook:
-media-boycots tegen partijen die hun republikeinse keutel weigeren in te trekken -parlementaire en gerechtelijke veroordelingen op basis van lichaams-en andere taal, -nazifiëring en sociale uitsluiting van het republikeinse kiesvee, -het separatistische gevaar namen geven van te verdelgen insecten -hun sympathisanten voor laaggeschoolden en mentaal gehadicapten uitschelden.
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() de man uit Jongens en Wetenschap. Daarin speelt hij de jongen, want van Wetenschap kent hij niet zoveel.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De republikeinse traditie in dit land is dan ook erbarmelijk. Naast de CRK is er geen noemenswaardige drukkingsgroep.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd.
![]() |
#18 | |
|
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 30 mei 2007 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() En dan zwijgen we nog over Chris Dusauchoit (mijn God, wat een naam) die verklaarde geen slecht gevoel te hebben bij de moord op Fortuyn, en zelfs verklaarde 'one down, twenty to go'
![]() |
![]() |