![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Welke partijen staan voor 'anders-globalisering'? GROEN! zal er wel voor zijn volgens mij. Vld zeker niet. Maar wat met de andere partijen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VB en VLD natuurlijk helemaal niet. CD&V is nogal behoudsgezind, dus óók niet echt. PVDA dan weer wel maar da's natuurlijk een geval apart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Valt waarschijnlijk te zien hoe anders, anders dan de amerikanen allemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Definieer anders-globalisme.
Want dat is een containerbegripje van het kan niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VB is volgens mij eerder protectionistisch dan andersglobalistisch. Ik zie het VB niet bepaald pleiten voor ondersteuning van Derdewereldlanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En belangrijker... Welke partij is anti-globalistisch?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn stem gaat naar een partij die volop kiest voor de deglobalisering, kwestie dat ik een democraat ben en dat democratie niet verenigbaar is met de globalisatie. Dus niet anders of anti, maar gewoonweg het proces compleet omdraaien. \o/
Maak eens een deglobaliseringspartij, Jaani, en dan nog van het marxistische type. ![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 29 mei 2007 om 00:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Mooi plannen, maar zoals gewoonlijk kloppen hun cijfers totaal niet met de reaiteit. We zijn met teveel in België voor dat soort toestanden. Net zoals de flater die ze maken met hun energieprogramma, dat ook ervanuitgaat dat we maar met 4 miljard zouden zijn op aarde.
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Globaliseren = een nastreven van één wereld, met één bestuur. Kzou denken dat Cap, Pvda, Vlaams Belang, enzo eerder geneigd zijn van een "Europa als het kan, zonder als het moet" mentaliteit.
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik snap het nie goed. De linksen, die zich toch zo graag wereldburger noemen, zijn tegen de globalisering ?
Plotseling zijn ze voor hun eigen klein winkeltje..... ?? Staan jullie dan plots niet meer open voor andere culturen en dingen van over heel de wereld ? Wat bekrompen he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Omdat er misschien geen enkele controle over is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Waarom moet globalisatie altijd in het extreme worden getrokken, nu zijn we toch ook aan het globaliseren en van een wereldregering is er nog lang niet sprake.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 29 mei 2007 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ja, en dat is juist mijn probleem, dat er geen enkele democratische inspraak in de productienetwerken van enkele multinationals mogelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja Afrika en Azië zie ik nog niet zo snel 'blokken' vormen...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Voor jou misschien niet, voor mij wel. Het beïnvloedt namelijk iedereen direct in zijn levensomstandigheden. Wanneer dat het feit is, dan heb ik graag inspraakrecht en wil ik geen veranderingen passief ondergaan. Zo werkt nu eenmaal een democratie.
|
![]() |
![]() |